מתחם המרינה מול. צילום: שי אסולין, באדיבות המרינה מול
מתחם המרינה מול. צילום: שי אסולין, באדיבות המרינה מול

פותחים שנה מתוקה ובטוחה במתחם המרינה מול אשקלון

החגים כבר כאן, וזה בדיוק הזמן לבילוי משפחתי מושלם - אוכל מעולה, סרט טוב ובריזה של הים במרינה מול אשקלון. עם מתחם בדיקת קורונה מהירה חינמי לילדים ופארק דינוזאורים ייחודי, אתם מסודרים, אז בואו לבלות וליהנות!

פורסם בתאריך: 11.9.21 23:18

     

אם הצצתם בלוח השנה, בטח ראיתם שחודש ספטמבר מאפשר לנו לחגוג יחד עם המשפחה וליהנות מהתקופה הכי יפה של הקיץ. אחרי תקופה ארוכה בה התגעגענו לבתי הקולנוע, לאוכל משובח ולקצת שופינג אמיתי, בטח תשמחו לשמוע כי האפשרות לבילוי בטוח, מעולם לא הייתה פשוטה יותר. מתחם המרינה מול הממוקם על שפת הים במרינה באשקלון בהמשך לטיילת הסי-פארק וטיילת בר כוכבא הוא לא רק המקום היפה ביותר בדרום – עם נוף ציורי וסירות עוגנות על המזח, אלא גם המתחם המושלם למשפחות בתקופת החגים. בחול המועד סוכות בין התאריכים 22.9-24.9 יתקיים פסטיבל לגו מרהיב במתחם.

מתחם המרינה מול. צילום: שי אסולין, באדיבות המרינה מול

מתחם המרינה מול. צילום: שי אסולין, באדיבות המרינה מול

"אנו עושים הכל על מנת לאפשר לקהל המבקרים המגיעים מרחבי הארץ כולה בילוי מהנה במתחם הMarina Mall – מרינה מול. כולם מוזמנים להגיע בכיף לטייל במתחם ובמידת הצורך, תוכלו גם לבצע בדיקות קורונה מהירות ולהיכנס עם הילדים למסעדה או לצפות בסרט טוב במתחם הקולנוע המפואר והמשודרג של HOT CINEMA – הוט סינמה שבמתחם בקלות ובמהירות" אומרת עו"ד ענת אוחנה, מנכ"לית המתחם ומוסיפה בחיוך "בזמן ההמתנה לתשובה, תוכלו כמובן להמשיך ולטייל באוויר הפתוח על המים".

אין ילד שלא אוהב לבלות בג'ימבורי – להשתולל ולקפוץ במקום בטיחותי

במתחם הייחודי מרינה מול מעניקים חוויה לכל המשפחה, גם לילדים ולפעוטות. ומה יותר טוב מללוות את הקטנטנים בין הטרמפולינות והאטרקציות או פשוט לשבת לרגע ולהנות מקפה קר כשהם נהנים –קופצים ומטפסים במשחקייה המותאמת במיוחד עבורם? "מצאנו את עצמנו מעבירים שעה של צחוק כיף והנאה. יש מגוון רחב של משחקים ומתקנים מושקעים שהילדים כל כך אהבו" מספרת נטלי כהן, מבקרת במתחם ומוסיפה: "התאומים שלי בני ה-11 נהנו מאוד בדינולנד. הם לא הפסיקו להתפעל מהמיצגים המדהימים, עשו סלפי עם ביצת דינוזאור ענקית, או רוכבים על גב דינוזאור, מבחינתם זה הכי קרוב למה שהם ראו בסרטים, ופתאום לראות את "הדבר האמיתי" זה כל מה שהם רצו. כמובן שהם לא פספסו את המסלולים האתגריים והמכוניות המתנגשות. עשינו בדיקת קורנה מהירה במתחם, והיינו הכי רגועים שיש. אחרי חופש שלם שבו נזהרנו, היה מרגש לראות אותם נהנים כל כך!".

מתחם המרינה מול. צילום: שי אסולין, באדיבות המרינה מול

מתחם המרינה מול. צילום: שי אסולין, באדיבות המרינה מול

חגיגת טעמים עשירה כרימון!

בין אם אתם רגילים לנפוש בחו"ל בחגים ובין אם אתם שוחרי הטבע, תשמחו לראות כיצד שני העולמות – אווירה אירופאית לצד ים מהפנט נפגשים במתחם המרינה מול. עם שפע של מסעדות המציגות קולינריה במיטבה כמו לה פרנצ'י מסעדה צרפתית המציעה חוויה כשרה ומיוחדת, דוניא המציעה חגיגת בשרים איכותיים, רשל  – המסעדה המרוקאית הכי מדוברת של השנה הודות לאווירה, הסגנון המרוקני ברמה האותנטית והשירות המעולה. מאיזה עוד מנות תוכלו ליהנות כשמולכם הים הכחול? בר דגים, חומוסיות איכותיות ובתי קפה מעולים. בנוסף, נפתחה לאחרונה חנות יינות בוטיק בשם שלום יין – בה תוכלו למצוא יינות מיוחדים לקנייה הביתה או לשבת לשתות במקום. רק תבחרו. לשומרי המסורת – יוצבו סוכות מוצלות ברחבה במהלך חול המועד.

כבר לא סרט ליהנות מקולנוע איכותי 

אולמות הקולנוע של הוט סינמה הממוקמים במתחם מספקים חוויה מהסרטים עם מסכי ענק המאפשרים צפייה עוצמתית יותר, רחבה יותר וסוחפת הרבה יותר. HOT CINEMA שמה דגש מיוחד על עיצוב המתחמים, כאשר לכל מתחם ולכל אזור נבחר עיצוב המתאים לאופי האזור ולארכיטקטורה הייחודית של המבנה בו נמצא הקולנוע. עיצוב המתחמים מהווה חלק בלתי נפרד מחוויית הבילוי והתוכן אותה מציע הקולנוע לאורחיו . כדי להנות גם במתחם הקולנוע מבילוי בטוח , כעת ניתן לוותר על התענוג של עמידה בתור בקופות ופשוט להציג את הכרטיס על גבי הנייד! רק אל תשכחו להצטייד בפופקורן מעולה, כי כל הסרטים הכי חמים של הקיץ מחכים רק לכם.

מתחם המרינה מול. צילום: שי אסולין, באדיבות המרינה מול

מתחם המרינה מול. צילום: שי אסולין, באדיבות המרינה מול

שנה חדשה – סיבה טובה להרים לחיים!

לזוגות שבניכם, או לאלו שהסתדרו על בייביסיטר נספר שיש גם חיי לילה תוססים עם בר-מסעדה טאפאס חדש בשם "מרסה בר" בקומה השנייה. במרסה תיהנו מאוכל טוב, אלכוהול ואווירה משובחת. כמו כן, במתחם הפטריקס תוכלו לשבת בבר סיגרים יוקרתי, ליהנות מתפריט שף ייחודי וכמובן בר מגוון ועשיר הכולל כ-20 סוגי בירות מהחבית מהארץ ומהעולם, אלכוהול משובח וקוקטיילים מגוונים. ממש בקרוב ייפתח "ניקוס" – בר מסעדה חדש ברוח הטברנה היוונית. 

בילוי מושלם, פתוח ובטוח מתחיל במתחם המרינה מול על המים גם בחגים – שופינג | מסעדות | בתי קפה | חיי לילה. מתחם המרינה מול ,הנמל 9, אשקלון

העסקים הפועלים במתחם: מרסה בר, שלום יין, הוטדוג, קפטן קרפ, גליתה, BE, רשל- מסעדה מרוקאית, מעדניית אלגרה ולאון, דוניא, קרולינה למקה, קקאו, גולדה, Be fresh, פטריקס, דולוס, חדר כושר "bootcamp", מקדונלד'ס, לנדוור, הוט סינמה, חומוס ברדיאן, פוטטוס סטאר, עולם הממתקים, רשת Eight, ד"ר דוליטל, גלידריית טיבולי, מקפליי, ג'ויה, בית הבירה, Frenzy toys, מסעדת פרנצ'י, בית הספר לשייט "Sail la vie", מכללת, K-surf ואולגה קוסמטיק. ובקרוב: פיצה עגבניה, ניקוס – בר מסעדה טברנה יוונית, ומתחם באולינג. 

*הבדיקות המהירות יבוצעו על ידי מד"א ללא צורך בהפנייה מראש ועבור ילדים בגילאי 3-12. 

*הבדיקות יבוצעו בעמדה מיוחדת בקומה 1, צמוד למרסה בר ולשלום יין. הבדיקות הינן חינם לגילאים 3-12 ומגיל 12 ומעלה עלות הבדיקה הינה 52 ש"ח.

לינק לאתר >>


תוכן מקודם


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר