בית הספר להנדסאים אשקלון: לרכוש מקצוע לחיים. צילום: בית הספר להנדסאים אשקלון
בית הספר להנדסאים אשקלון: לרכוש מקצוע לחיים. צילום: בית הספר להנדסאים אשקלון

בית הספר להנדסאים אשקלון: לרכוש מקצוע לחיים

בית הספר להנדסאים אשקלון ממוקם בתוך הקמפוס המרהיב והחדשני של המכללה האקדמית אשקלון. המבנים הארכיטקטוניים הייחודיים, המהווים את חוד החנית בתחום הבניה והפיתוח הטכנולוגי, הם הבית של מסלולי הלימוד העדכניים והמרתקים שיסייעו לכם לרכוש מקצוע לחיים

פורסם בתאריך: 30.11.20 14:34

     

בית הספר להנדסאים אשקלון מציע 7 מסלולי לימוד מובילים: הנדסאי אלקטרוניקה, הנדסאי תוכנה, הנדסאי הנדסה רפואית, הנדסאי חשמל, הנדסאי אדריכלות נוף, הנדסאי תעשייה וניהול והנדסאי עיצוב מדיה. ביה"ס מציע גם מכינה טכנולוגית קדם הנדסאים, ומקפיד להתרחב מידי שנה לאוכלוסיות מיוחדות בתוכניות לימוד ייחודיות: קמפוס חרדי בגן יבנה המיועד לבחורי ישיבה, כיתות ייחודיות לבנות חב"ד ו'פרויקט רקיע' למסיימות י"ב, בשיתוף עם צה"ל ואינטל.

מבנה הלימודים מותאם לכל צורך ומאפשר מסלולי יום למשך שנתיים או מסלולי ערב למשך 3 שנים, על מנת לשלב את הלימודים עם עבודה למי שמעוניין.

יצאנו לבדוק מהו סוד הקסם של ביה"ס להנדסאים אשקלון ושוחחנו עם חגי אטיאס– מנהל מרכז ייעוץ ורישום של בית הספר, שסיפר לנו למה כל כך הרבה סטודנטים בוחרים ליהנות מחוויית הלימודים בביה"ס להנדסאים אשקלון ולצאת משם עם מקצוע, ישר לעולם העבודה.

מצוינות טכנולוגית מוכחת

"הציונים הגבוהים להם זוכה ביה"ס להנדסאים אשקלון לא מגיעים רק מכיוונם של הסטודנטים, אלא גם ממה"ט – המכון הממשלתי להכשרה טכנולוגית, אשר דירג את המכללה כבעלת רמת הישגיות  גבוהה בבחינות הממלכתיות.

"בכל שנה מתווספים שינויים ונכנסות רפורמות חדשות, המשנים את נושאי הלימוד ומתאימים אותם לצרכי המשק. אנחנו בביה"ס להנדסאים באשקלון דואגים להתאים את תכני הלימוד, כך שבסוף תקופת ההכשרה יוכלו להשתלב בקלות בשוק העבודה".

המקום שהסטודנטים הכי אוהבים ללמוד בו

"חווית הלימודים הנהדרת של הסטודנטים בביה"ס להנדסאים אשקלון היא לא רק כותרת", מציין אטיאס. "בשנה שעברה זכתה המכללה האקדמית באשקלון במקום הראשון בסקר שביעות הרצון של הסטודנטים בכל הארץ. הסטודנטים שלנו דירגו את חווית הלימודים במכללה במקום הן מבחינת החוויה הלימודית והן לגבי חיי החברה, התרבות והפנאי שמציעה המכללה לסטודנטים שלה.

"הסטודנטים ציינו לטובה את המקום הנעים ואת היחס האישי, המקצועי והזמין של המרצים. ללא ספק, הליווי האישי מעניק תחושת ביטחון ויוצר תחושת מסוגלות והבנה של המציאות. זה מתבטא בכיתות לימוד קטנות וקשר בלתי אמצעי עם כל המרצים- חניכה אישית של המרצה משיגה את המטרה אליה הוא מכוון".

מקום נעים בו היחס אישי. צילום: בית הספר להנדסאים אשקלון

מקום נעים בו היחס אישי. צילום: בית הספר להנדסאים אשקלון

מעונות וחיי חברה עשירים

"לרשות הסטודנטים קמפוס אוניברסיטאי מן היפים בארץ ובו כיתות מרווחות, מעבדות משוכללות, ספרייה, אודיטוריום, חדר כושר, בית כנסת קפיטריה ועוד..לרווחת הסטודנטים מעונות חדישים, הנמצאים במתחם הקמפוס ובסמוך אליו, כוללים יחידות דיור מרווחות בסטנדרטים גבוהים".

ולשאלה הכי חשובה– מה יוצא לכם מזה?

"אנחנו נעניק לך את כל הכלים החיוניים וביחד נצליח להשיג את המטרה להיות הנדסאי מצליח בכל מגמה שתבחר ללמוד ומשם הישר לעולם העבודה, עד למציאת המשרה המבוקשת שתציב אותך גבוה מעל כולם", מציין אטיאס.

ביה"ס להנדסאים לוקח חלק במרכז להכוונה תעסוקתית וקשרי תעשיה של המכללה האקדמית אשקלון, המקדם יצירת הזדמנויות תעסוקתיות לסטודנטים ולבוגרי המכללה והכוונתם לתעסוקה.

המרכז מארגן יריד תעסוקה שנתי גדול אליו מגיעים עשרות נציגים של החברות המובילות בשוק.

בתוך הקמפוס. צילום: בית הספר להנדסאים אשקלון

בתוך הקמפוס. צילום: בית הספר להנדסאים אשקלון

אנחנו חיוניים!

התפרצות נגיף הקורונה הוכיחה לנו עד כמה הכרחי וחשוב לרכוש מקצוע. המקצועות הנלמדים בביה"ס להנדסאים אשקלון הם חיוניים ונחוצים תמיד, ובמיוחד בתקופות כמו המשבר הנוכחי.

אתם לא לבד

"מכללת אשקלון מפעילה מערך תמיכה רחב, המסייע לסטודנטים לצלוח את תקופת הלימודים. מרכז התמיכה שלנו מעניק סיוע לימודי לסטודנטים בעלי לקויות למידה ובעלי צרכים מיוחדים וכן שירותי ייעוץ פסיכולוגי אישי.

"המכללה מציעה מגוון רחב של מלגות סיוע למימון הלימודים מקרן המכללה, מקרנות חיצוניות וממשרד הביטחון".

איך אתה מסכם את חוויית הלימודים בביה"ס להנדסאים במכללה האזורית אשקלון?

"חוויית הלימודים בקמפוס וחיי החברה התוססים לא משאירים מקום לספק. מעל לכל אלה, עומד הליווי האישי שאנו מעניקים לכל סטודנט וסטודנט. המרצים וכל צוות המכללה מכירים באופן אישי את הסטודנטים ודואגים שיצליחו בלימודים, ישתלבו בהצלחה במקום עבודה ובעיקר ייהנו מהדרך".

 

ביה"ס להנדסאים אשקלון

רחוב יצחק בן צבי 12, אשקלון

8210* או 08-6789187

מעבר לאתר

חפשו אותנו בפייסבוק: בית הספר להנדסאים אשקלון

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר