shutterstock
shutterstock

פירות וירקות עד הבית : הכירו את הספקים המובילים בישראל

כשמדובר בפירות וירקות, אנחנו מחפשים את הסחורה הטרייה והאיכותית ביותר. הכירו את החברות שיביאו את מיטב הפירות והירקות מתוצרת הארץ- אליכם במשלוח עד הבית

פורסם בתאריך: 8.11.20 20:28

     

שולינק'ה משלוחי פירות וירקות

השנה האחרונה הייתה לא פשוטה עבור רבים מאתנו. אולם, נקודת אור משמעותית שראינו בתקופה האחרונה, היא מפגנים של סולידריות ודאגה ההדדית עליהם שמענו לעתים קרובות וחיממו את ליבינו. אנשים ועסקים רבים לקחו על עצמם לסייע כפי יכולתם למי שצריך, ולעזור לכולם לעבור את התקופה בצורה מיטבית. בין העסקים הללו, ניתן למנות את אתר האון ליין "שולינק'ה", המשווק פירות, ירקות, ומגוון ענק של מוצרים איכותיים.

הסיפור של שולינק'ה מתחיל כבר לפני כמעט 60 שנה בשדות המוריקים של עמק יזרעאל. יוסף ושולה השתקעו בעמק והחלו לעסוק בחקלאות, כשבמהלך השנים מצטרפים גם ילדיהם ונכדיהם. שנים לאחר מכן, מתוך ידע עמוק בחקלאות, אמונה בתוצרת הארץ האיכותית והטרייה, וכמחווה לסבתא שולה האהובה, הוקמה חברת "שולינק'ה".

מהשדה ועד הבית בקליק אחד: שולינקה משלוחי פירות וירקות . צילום: נוב מרזדה

מהשדה ועד הבית בקליק אחד: שולינקה משלוחי פירות וירקות . צילום: נוב מרזדה

"אנחנו מתעסקים בפירות וירקות כבר שנים רבות" מספר עמית שמעוני, סמנכ"ל השיווק של שולינק'ה, "אבל את אתר האינטרנט הקמנו רק לפני כ-חצי שנה. המגמה הייתה לעזור למגדלים ולעסקים קטנים לעבור את התקופה הזאת בשלום. ספקים רבים פנו אלינו, סיפרו על הקושי שלהם, ושאלו אם אנחנו יכולים לסייע. כך עלה הרעיון להקים אתר, ולשווק מוצרים באינטרנט. בהתחלה, שיווקנו רק פירות וירקות, אך מהר מאוד האתר תפס תאוצה, וכיום ניתן לרכוש אצלנו מעל 1,000 מוצרים. באתר ניתן למצוא הכל מהכל- מוצרי בוטיק שלא תמצאו ברשתות השיווק, מוצרים אורגניים, ללא גלוטן, טבעוניים, בריאותיים, וגם מוצרים 'רגילים' שצריך בבית. מתוך עקרון, רוב המוצרים באתר מגיעים ממגדלים ועסקים קטנים, אשר מקפידים קודם כל על טריות ואיכות. התוצרת החקלאית אצלנו מגיעה מהשדה ישרות לבית הלקוח. אנחנו קשובים מאוד ללקוח ולצרכיו, מקפידים על דיאלוג פתוח, ומשנים ומוסיפים לפי הפידבק שאנחנו שומעים מלקוחות".
עמית מוסיף כי שירות המשלוחים של שולינק'ה פועל בפריסה ארצית (למעט אילת), ומתחייב כי הזמנה המתקבלת עד השעה 12 בצהריים, תגיע עוד באותו יום, לכל מקום בארץ. בשולינק'ה, שומרים על איכות הסביבה, מקפידים שהכול יהיה כמה שיותר "ירוק", ומשתמשים אך ורק בפלסטיק מתכלה במוצרים החד פעמיים.

"בסופו של יום", מסכם עמית, "אנחנו באים לעשות טוב. מבחינתנו אין סיפוק גדול יותר מחקלאים ועסקים קטנים שמספרים לנו איך עזרנו להם למכור את הסחורה והצלנו להם את העסק, ואנחנו שמחים על כל התגובות המפרגנות שאנחנו מקבלים מלקוחות חוזרים. אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים עם חיוך גדול על הפנים, ורוצים שכולם יחייכו אתנו".

טלפון: 073-7875550

וואטסאפ: 050-3433318

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

מייל: [email protected]  


משק דוידיאן

יצא לכם לאחרונה לבקר בשדות או במשקים חקלאיים ברחבי הארץ? הירקות והפירות הטריים, בעלי הצבעים העזים והמראה המגרה, הם בהחלט מעוררי תיאבון. הבעיה היא שביניהם, ובין הירקות והפירות אותם אנחנו מוצאים בסופר הקרוב לביתנו, אין כל כך הרבה דמיון. המסע הארוך אותו עוברים הגידולים החקלאיים מהשדה ועד המדף, גורם להם לאבד מטריותם ומטעמם.

לכן, ב"משק דוידיאן" מציעים לכם לרכוש ירקות ופירות איכותיים וטעימים במיוחד, הישר מהחקלאי.  את הירקות והפירות של "משק דוידיאן", תוכלו לרכוש בשיא טריותם, בחנות שבמשק, ואפילו במשלוח עד הבית דרך האתר שלהם, בו ניתן לבצע רכישה אונליין בכל שעה ביום.

"משק דוידיאן" הם חקלאים ממושב שרשרת שבעוטף עזה, סמוך לנתיבות. הם מגדלים מגוון רחב של ירקות ופירות כבר קרוב ל40 שנה, תוך הקפדה סטנדרטים מחמירים ביותר. בין גידוליהם ניתן למצוא עגבניות ועגבניות שרי, מלפפונים, פלפלים בצבעים, חצילים, תפוחי אדמה, שומר, ועוד הרבה ירקות בסיסיים, שכל אחד צריך במטבח, וגם ירקות מיוחדים יותר כמו פטריות ועשבי תיבול.

משק דוידיאן. צילום עצמי

משק דוידיאן. צילום עצמי

עסק משפחתי בכל מובן המילה

"הכול התחיל מסבא שלי, זכרו לברכה, שעלה מפרס והתיישב במושב שרשרת", מספר גיא דוידיאן, דור שלישי לחקלאים של משק דוידיאן, "הוא התחיל לעסוק בחקלאות כדי לפרנס את עצמו ואת המשפחה. סבא התחיל מגידול של תפוחי אדמה, ולאט לאט העסק התחיל לצמוח והתרחב לעוד ועוד סוגים של ירקות ופירות. במשך השנים, אבא שלי ודוד שלי הצטרפו אליו, והפכו את המשק לעסק משפחתי של ממש. סבא שלי נפטר לפני מספר שנים, אבל הילדים שלו, והנכדים שלו ממשיכים את מורשתו, ומשמרים את הרמה הגבוהה ואת השם הטוב שהוא הנחיל למשק".

תוצרת מקומית- הכי איכותית שיש

"הסיפור שלנו הוא תוצרת חקלאית מקומית- כחול לבן, באיכות הכי גבוהה שיש", ממשיך גיא, "אנחנו יושבים בעוטף עזה, ומאוד מחוברים למקום ואוהבים אותו. למרות הקשיים, חשוב לנו להישאר ולהמשיך לגדל דווקא פה תוצרת חקלאית מעולה. אנחנו מגדלים המון סוגים של ירקות וגם פירות, אבל ההתמחות שלנו היא עגבניות שרי טעימות במיוחד, ופלפלים בכל מיני צבעים. כל הפלפלים שלנו גדלים בצורה אורגנית לחלוטין".

"את הירקות והפירות שלנו אנחנו משווקים בכמה דרכים", מסביר גיא, "חלק אנחנו מוכרים לרשתות המזון, חלק בשווקים דרך באסטות שלנו, ויש לנו גם חנות משלנו כאן במשק. בחנות אנחנו מוכרים את כל התוצרת, כל המגוון של הפירות, והירקות, ועשבי התיבול, והפטריות, וכל מה שיש לנו להציע"

מהשטח ישירות לבית הלקוח

משק דוידיאן, מציעים גם לרכוש את התוצרת שלהם בהזמנת משלוח עד הבית: "אנחנו כבר שנים מציעים משלוחים באזור הדרום", מספר גיא, "הכוונה היא לאזור שבין באר שבע לאשדוד, כולל כל המושבים בסביבה. לאחרונה, התחלנו להוציא משלוחים גם למרכז הארץ: רמת השרון והוד השרון, הרצליה, רעננה, כפר סבא, ראשון לציון, בת ים, רחובות וכן הלאה. את המשלוחים ניתן להזמין דרך האתר שלנו, או בוואטסאפ. אנחנו מתחייבים על מהירות וטריות- מהשטח ישירות לבית הלקוח".

אז בפעם הבאה שתרצו לקנות פירות וירקות טריים ואיכותיים מתוצרת הארץ, תוכלו לפנות למשק דוידיאן ולקנות ישירות מהחקלאי- בחנות שבמשק, או במשלוח עד הבית.

כתובת: מושב שרשרת, משק מספר 28

טלפון:  073-374-22-64

מעבר לאתר

כתובת מייל: [email protected]

צילום באדיבות משק דוידיאן

צילום באדיבות משק דוידיאן


חקלאי בעמק

אין ספק שהקורונה שינתה לחלוטין את הרגלי הקנייה שלנו. מה שהתחיל כצורך בריאותי ולוגיסטי במהלך תקופות הסגר, חשף בפנינו את הנוחות והקלות של עולם המשלוחים. כיום, רבים מאתנו נעזרים בהזמנות, על מנת לרכוש מגוון של מוצרים, מבלי אפילו לצאת מהבית. החל ממוצרי אלקטרוניקה, דרך פארם וקוסמטיקה ועד מוצרי מזון. ואם כבר ניתן להזמין מוצרי מזון מכל מקום בארץ, למה בעצם לקנות פירות וירקות ממחסני הסופר ולא כאלה טריים ואיכותיים היישר מהשדה?

חברת "חקלאי בעמק", מספקת מענה בדיוק לצורך הזה. הם משווקים משלוחי פירות וירקות איכותיים וטריים, מהחקלאי ועד הדלת. "המטרה העיקרית שלנו", מספרת ירין, סמנכ"לית התפעול של החברה, "הוא להביא את התוצרת המקומית בשיא הטריות שלה, ללקוחות בכל רחבי הארץ".

שלושה דורות של שיווק פירות וירקות

הסיפור של "חקלאי בעמק", מתחיל כבר לפני שני דורות, כאשר סבא של ירין עלה לארץ והחל לעסוק בשיווק של פירות וירקות. מאז ועד היום, התעסקה המשפחה בתחום, וצברה לאורך השנים ניסיון רב ומוניטין.

"אנחנו כל החיים עובדים בשיווק של פירות וירקות", אומרת ירין, "קונים ישירות מהחקלאים, אך ורק תוצרת הארץ, ומקפידים על איכות ללא פשרות. בעקבות משבר הקורונה, זיהינו ביקוש רב בכל הקשור לעולם האינטרנט והמשלוחים עד הבית, וניצלנו את ההזדמנות על מנת להקים מערך משלוחים דיגיטלי ולהגיע דרכו לכמה שיותר אנשים".

שפע טרי ונפלא. צילום: חקלאי בעמק

שפע טרי ונפלא. צילום: חקלאי בעמק

תוצרת חקלאית טרייה לכל הארץ

"אנחנו יושבים באזור הצפון, בקריית טבעון, וראינו שרוב החברות בתחום לא מגיעות אלינו. גם אם חברות מסוימות אכן מגיעות, אז רק לאחר מספר ימים. בהתחלה, רצינו ליצור שירות משלוחי פירות וירקות עד הדלת, מידי וזמין, שפועל באזור באזור הצפון. אך, בעקבות הביקוש המטורף והדרישה מלקוחות להרחיב את אזורי החלוקה עוד ועוד, החלטנו להקשיב להם, וכיום אנחנו מגיעים לכל מקום בארץ (למעט אילת). כמו כן, אנחנו מתחייבים על משלוחי פירות וירקות עד הדלת, כבר ביום למחרת ההזמנה".

תומכים בחקלאות המקומית

"חקלאי בעמק" חורטים על דגלם שיווק פירות וירקות מתוצרת הארץ בלבד. מאחורי בחירה זאת, קיימים מספר נימוקים: "קודם כל, התמקדות בתוצרת מקומית מאפשרת לנו למכור אך ורק מוצרים טריים ביותר. הפירות והירקות מגיעים אלינו לפנות בוקר, היישר מהשדה, וכבר באותו יום עושים את דרכם לבית הלקוח" מספרת ירין.

"שנית", היא ממשיכה, "התפיסה שלנו היא שחייבים לעודד ולתמוך בחקלאות הישראלית ובחקלאים המקומיים, שמספרם הולך ופוחת מידי שנה. אנחנו מאמינים בסולידריות חברתית, ומבינים שהעלמות החקלאות בישראל, תיפגע בכל אחד ואחת מאתנו. בנוסף, לעומת התוצרת הישראלית, המפוקחת בתנאים מחמירים ביותר, אין לנו דרך לדעת מה עבר על עגבנייה שהגיעה מחוץ לארץ, עד שנחתה אצלנו בצלחת".

מיטב התוצרת המקומית. צילום: חקלאי בעמק

מיטב התוצרת המקומית. צילום: חקלאי בעמק

שירות לבבי, איכותי, וזמין

למעט פירות וירקות, ניתן למצוא אצל "חקלאי בעמק", גם מספר מוצרים נלווים כמו יין ולחם. "גם במוצרים הנוספים שלנו, אנחנו מקפידים על איכות גבוהה מאוד, וטריות" אומרת ירין, "לדוגמה, אנחנו עובדים עם ספק לחם ברמה גבוהה מאוד, ומשלחים אך ורק לחם טרי אשר נאפה באותו הבוקר"

"אנחנו מתמקדים בשירות לבבי, איכותי וזמין. נשמח לענות על כל שאלה, ולספק מענה לכל סוגיה באתר, בטלפון, או במייל", מסכמת ירין.

טלפון: 0528667803

מעבר לאתר 

כתובת מייל: [email protected]

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם


הגינה של תמרי

אם אתם גרים באזור נחל שורק, השפלה, או בסביבה, יכול מאוד להיות ששמעתם על "הגינה של תמרי". החנות המשפחתית הקטנה, שמשווקת ירקות אורגניים טריים ואיכותיים במיוחד, הוקמה רק לפני ארבע שנים, וכבר הספיקה לעבור מפה לאוזן ולהפוך לשם דבר באזור. מי שמחפש מזון אורגני אמיתי ועדיין לא שמע על המקום, זה בדיוק הזמן להכיר את החנות הקטנה בגני טל, ומערך המשלוחים שלהם, המגיע לכל אזור המרכז.

להתחיל מחדש

דמיינו שבאמצע החיים, בשיא פריחתכם האישית והעסקית, אתם נאלצים לעצור הכול ולהתחיל מחדש. הסיפור של "הגינה של תמרי", מתחיל בדיוק כך. "25 שנה עסקנו בחקלאות בגוש קטיף", מספרת חסידה, ממקימי המשק, "גידלנו כל סוג גידול אפשרי, ודווקא כשהיינו בשיא צמיחתנו, נאלצנו לעזוב את ביתנו ושדותינו עקב הגירוש הנורא מגוש קטיף לפני כ15 שנה. עברנו ליד בנימין שבנחל שורק, שם קיבלו בצורה יפה מאוד. התחלנו לנסות ולשקם את עצמנו בתחום החקלאי. שבע שנים היינו בלי אופק ברור, ונלחמנו על מנת לשרוד, עד שהקמנו מחדש את הישוב "גני טל", ובו את המשק המחודש שלנו".

"בגני טל החדשה", ממשיכה חסידה, "נאלצנו להתחיל מאפס. האדמה החולית אותה עיבדנו עד כה, התחלפה באדמה שהייתה זרה לנו, והיינו צריכים ללמוד הכול מחדש. היה מאתגר מאוד, אבל בעשר אצבעות הצלחנו להשתקם ולהתאושש. כיום, אנחנו כאן כבר 15 שנה, ואני גאה לומר שאנחנו שוב בשיאנו".

צילום באדיבות הגינה של תמרי

צילום באדיבות הגינה של תמרי

גידולים אורגניים- טריים, איכותיים, ובריאים

"אנחנו עוסקים בחקלאות כבר 40 שנה", מספרת חסידה, "ובמהלך השנים גידלנו מגוון ענק של גידולים. כשהקמנו את המשק, נכנסנו ישר לנישה של הגידולים האורגניים, כאשר גידולי הדגל שלנו הם עגבניות שרי, עגבניות מגי, מלפפונים, והרבה ירוקים כמו חסה, פטרוזיליה, כוסברה, סלרי, קייל ועוד מגוון רחב מאוד. גידלתי את משפחתי באופן בו אנחנו מאוד מחוברים לאדמה, דואגים לאיכות הסביבה, ורואים חשיבות עליונה בבריאות המזון. על כן, העיסוק בגידולים אורגניים היה טבעי עבורנו.

המשק מתפרס על פני 80 דונם. הוא

מספק סחורה למשווקים שונים ולחנויות קטנות באזור, אבל העיקר מבחינת המשפחה, הוא החנות הקטנה והמקסימה שהקימו בצמוד למשק. כל הירקות והפירות הנמכרים בחנות הם אורגניים לחלוטין, ומאושרים בתו תקן של חברת IQC.

"הגינה של תמרי" מציעים להזמין את מגוון המוצרים שלהם במשלוח עד הבית. את המשלוחים ניתן להזמין באתר האינטרנט של החנות, בטלפון, ובוואטסאפ. המשלוחים מגיעים לכל אזור המרכז, כולל השפלה, גוש דן, השרון, ואפילו ירושלים והסביבה.

חנות משפחתית וקטנה

"אנחנו נהנים מהמון לקוחות חוזרים נאמנים, ומרגישים איך לאט לאט השם שלנו עובר מפה לאוזן", אומרת חסידה, "מגיעים אלינו עוד ועוד אנשים מכל האזור, שמחפשים תוצרת חקלאית אורגנית ואיכותית. החנות שלנו משפחתית וקטנה. הילדים שלי לוקחים חלק בעסק, כל אחד בתחום שלו- ניהול החנות, ניהול המשלוחים וכן הלאה. אנחנו משתדלים לשמור תמיד על אווירה טובה, ולהעניק יחס אישי לכול לקוח"

"אנחנו מאוד אוהבים את מה שאנחנו עושים. התגברנו על קשיים רבים לאורך הדרך, אבל היום אנחנו חזקים מאי פעם, ושמחים להמשיך ולגדל פירות וירקות בריאים, איכותיים, וטעימים. אנחנו עושים הכול באמונה, עובדים קשה מאוד, אבל ברוך השם רואים ברכה" מסכמת חסידה.

כתובת: מושב גני טל , בwaze  "הגינה של תמרי– תוצרת אורגנית

טלפון: משלוח עד הבית 054-5684106, חנות 08-859-1554

כתובת מייל: [email protected]

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

גידולים אורגניים- טריים, איכותיים, ובריאים. צילום באדיבות : הגינה של תמרי

גידולים אורגניים- טריים, איכותיים, ובריאים. צילום באדיבות : הגינה של תמרי


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר