ממשרד עורכי דין קטן לחברה מצליחה בתחום הנזיקין. צילום: סטודיו ליז
ממשרד עורכי דין קטן לחברה מצליחה בתחום הנזיקין. צילום: סטודיו ליז

ממשרד עורכי דין קטן לחברה מצליחה בתחום הנזיקין

התוצאה מוכיחה את עצמה: ממשרד של שני שותפים, הפך להב את כהן לחברת עורכי דין עם עובדים רבים וקצב גדילה מרשים לכל הדעות

פורסם בתאריך: 4.11.20 18:10

     

משרד עורכי הדין שהוקם על ידי עו"ד ירון להב ועו"ד אסף כהן מעניק שירותים משפטיים נרחבים בתחום הנזיקין ובעל למעלה מעשר שנות ניסיון החברה מבטיחה ליווי אישי, צמוד ומקצועי משלב הייעוץ ועד להכרעת הדין

להפוך את הקערה על פיה

מ', לקוח חברת להב את כהן, אשר נפגע בתאונת דרכים בזמן עבודתו, קיבל פיצוי כולל בסך של 3,600,000 ש"ח הן מהביטוח הלאומי והן מחברת הביטוח של רכבו. לדבריו, כל זה לא היה קורה לולא השירות המקצועי והליווי האישי שקיבל ממשרד להב את כהן לאורך כל ההליך הסבוך.

א', לקוח נוסף בחברת עורכי הדין להב את כהן, הוכר כנכה צה"ל עוד משנת 75'. במהלך השנים חלה הדרדרות במצבו הבריאותי והוא הגיש לא פחות מעשר תביעות בניסיון להגדיל את אחוזי הנכות שנקבעו לו, אולם כולן נדחו על הסף. רק לאחר שפנה לחברת עורכי הדין להב את כהן באשקלון הוא סוף-סוף הצליח. לפני מספר חודשים ובפעם הראשונה בחייו הכיר משרד הביטחון בהחמרת מצבו הבריאותי והעלה את אחוזי הנכות להם היה זכאי מ-15% ל-36% לצמיתות. בנוסף, זכה א' לקצבה חודשית, להטבות המגיעות לו מטעם משרד הביטחון ולזכאות לרכב צמוד.

אלה רק שתי דוגמאות מיני רבות, בהן משרד עורכי הדין להב את כהן הצליח להפוך את הקערה על פיה. באמתחתם עוד מאות תיקים של לקוחות בתחום הנזיקין שהתייצבו תחילה בפני וועדות ללא ייצוג הולם ורק לאחר התערבותם של השניים זכו לליווי צמוד, הגדלת אחוזי הנכות ולחימה ללא פשרות על המגיע להם. לעיתים, גם הרבה אחרי שהתיק הסתיים בבית המשפט.

קודם כל- מקצועיות

משיחה עם עורכי הדין באזור הדרום, עולה כי שמם של עורכי הדין המועסקים בחברת להב את כהן הינו שם נרדף למקצוענות, אדיבות ומאבק עיקש עד לקבלת התוצאות הטובות ביותר ללקוחות המשרד.

עו"ד אסף כהן. צילום: סטודיו ליז

עו"ד אסף כהן. צילום: סטודיו ליז

מזה למעלה מעשור שחברת עורכי הדין להב את כהן מתמחה בתחום הנזיקין על כל גווניו, ביניהם תאונות עבודה, תאונות דרכים, רשלנות רפואית, תאונות ספורט, פוליסות אישיות, אובדן כושר עבודה, נכויות ועוד. בנוסף, מתמקצע המשרד בייצוג מקצועי ברמה הגבוהה ביותר מול הוועדות השונות במוסד לביטוח לאומי, במשרד הביטחון ובחברות הביטוח. בין מאות הלקוחות שאותם הם מייצגים ניתן למצוא את ארגון נשות השוטרים והסוהרים הארצי.

בכל שנה חברת עורכי הדין להב את כהן מכפילה את כמות לקוחותיה, ובהתאם לכך גם מצבת כוח האדם גדלה. ממשרד קטן שהוקם על ידי שני שותפים הלך, גדל והפך לחברת עורכי דין ובה מועסקים עורכי דין נוספים, מתמחים ומזכירות משפטיות. חזון החברה, המבוסס על מתן יחס אישי, ייצוג פרטני ושירות מקצועי, איכותי ואמין קורם עור וגידים ומוכיח את עצמו בכל יום מחדש. כחלק מאותו שירות אישי וכהמשך ישיר למענה אנושי, זמין וראוי מפעיל המשרד שירות וואטסאפ אישי ומספר טלפון נייד הפעילים כמעט בכל שעות היממה. והכל מלווה בחיוך ובאוזן קשבת.

מפגש גורלי

עו"ד ירון להב הוא בעל ניסיון עשיר של למעלה מעשר שנים בליטיגציה משפטית מורכבת, ייצוג בבתי משפט בערכאות שונות ומייצג בין היתר, עורכי דין, מהנדסים ורופאים בשלל תיקים וסוגיות מורכבות. שותפו למשרד, עו"ד אסף כהן, הוא בעל ידע וניסיון עשיר של למעלה משבע שנים בתחום הנזיקין ומתמחה בין היתר בתביעות מול המוסד לביטוח לאומי, קצין תגמולים, רשלנות רפואית, משרד הביטחון, תאונות עבודה, תאונות דרכים וספורט מקצועי.

למפגש בין השניים ניתן לקרוא גורל. בטרם לימודי המשפטים הועסקו השניים כעובדי מדינה בתחום הביטחון. החברות התחילה שם, אך דרכיהם נפרדו כשנרשמו ללימודי המשפטים. מבלי לדעת, כל אחד מהם התמחה עצמאית ולמד את רזי המקצוע בתחום הנזיקין עד ששוב שילבו כוחות משהבינו שהאיחוד ביניהם הוא טבעי ובלתי נמנע. מה שליווה את השניים מפתיחת המשרד ומלווה גם היום הם תחושת שליחות, אידיאולוגיה ורצון לסייע ככל הניתן ללקוחות שנתקלים בבירוקרטיה מתישה.

עו"ד ירון להב. צילום: סטודיו ליז

עו"ד ירון להב. צילום: סטודיו ליז

"את כל הידע, היצירתיות, הניסיון, היכולות המקצועיות שלנו והוותק אנחנו רותמים לטובת הלקוחות שלנו", אומרים השניים. "הלקוחות שלנו הם לא מספר בתיק, אלא בני אדם, לכל אחד מהם יש את הזכות לקבל את תשומת לבנו המלאה מרגע הפגיעה, דרך ייעוץ למי, לאן, איך לפנות ומה לעשות ועד להכרעה המשפטית, והרבה מעבר. כדי שנוכל לתת לכל לקוח את השירות הטוב ביותר החלטנו להרחיב את המשרד כך שלא יקרה מצב בו לקוחות יפלו בין גלגלי הבירוקרטיה הסבוכה". מספרים עורכי הדין, ומוסיפים: "שיפגשו פנים ולא מספר טלפון. שיקבלו ליווי אישי ואיכותי לאורך כל הדרך במאת האחוזים. שתמיד תהיה להם כתובת לפנות אליה. זאת הסיבה שאנחנו שמים דגש גדול על ייצוג פרטני מול הוועדות השונות שבהן נוכחים תמיד כדרך קבע אחד משותפי המשרד.

"אנחנו יודעים שכאשר לקוח נפגע הפגיעה היא ממשית ומיידית, הוא סובל, מפסיק לעבוד ומצבו עלול להידרדר במהירות. אנחנו שם לצידו עוד הרבה לפני שזה קורה ופועלים במהירות ובמקצועיות אך ורק לטובתו האישית. עבורו זמן שווה כסף, ועבורנו זאת לא קלישאה".

 

להב את כהן חברת עורכי דין

כתובת: הגדוד העברי 10, אשקלון

טלפון: 072-2555516

למעבר לפייסבוק

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר