מרינה מול אשקלון: הבילוי המושלם לגוף ולנפש, צילום: רמי יונסי
מרינה מול אשקלון: הבילוי המושלם לגוף ולנפש, צילום: רמי יונסי

מרינה מול אשקלון: הבילוי המושלם לגוף ולנפש

לפתוח את הבוקר באימון טוב במכון הכושר? להתפנק בשייק בריאות עשיר? לסגור את היום עם ריצה לאורך הטיילת? מתחם המרינה מול אשקלון מציע מגוון אפשרויות לשמירה על הבריאות במרחב בטוח ופתוח

פורסם בתאריך: 7.9.20 13:28

     

לפעילות הגופנית חשיבות עליונה בשמירה על הבריאות הפיזית והנפשית

ריצה, רכיבה על אופניים או הליכה פשוטה מספקים מענה איכותי ויעיל לוויסות מיטבי של לחצים, ומסייעים להפחית תחושות של דיכאון מתח וחרדה. מחקרים מראים כי פעילות גופנית משפרת משמעותית את מצב הרוח ואת תחושת הערנות והריכוז. "בימים מתוחים אלו, לפתוח את הבוקר בריצה קלה אל מול הים הכחול, כשסירות ציוריות מקשטות את הנוף, לנשום אוויר צלול ולהנות ממגוון מיצי בריאות בדוכן  be freshזה הפיתרון שלי", מספרת מלי אוחיון. "ככה אני מתחילה את היום על הצד הטוב ביותר, כשאני רגועה אך מלאת אנרגיות".

ואכן, הקשר הישיר שבין פעילות גופנית ובין בריאות ומצב רוח מרומם מביא יותר ויותר אנשים לסגל לעצמם אורח חיים בריא המגלם בתוכו פעילות גופנית מגוונת במהלך השבוע. האפשרות להתאמן בסמוך לים מאפשרת למתאמנים ולמתאמנות תפאורה מושלמת שאין דומה לה, אוויר נקי רוח נעימה ומרחבים פתוחים ובטוחים.

BOOTCAMP– סטודיו לאימונים אישיים וקבוצתיים מול הים

סטודיו BOOTCAMP הוקם על ידי המאמן רמי יונסי. אחרי שנים של רכישת ניסיון ולמידה בתחום הכושר והתזונה יונסי יצר את שיטת האימונים הייחודית שלו בעיר . האימונים מתבצעים ברמה הגבוהה ביותר, עם צוות מאמנים מקצועי ובעל ניסיון. הסוד של הסטודיו: קבוצות קטנות, תוצאות גדולות – הקבוצות בסטודיו BOOTCAMP הופכות עם הזמן להיות משפחה ספורטיבית ואיכותית.

ומה עושים בינתיים עם הילדים? בפארק הדינוזאורים מחכה לכם מתחם נינג'ה ייחודי הפותח את שעריו לילדים. מה מחכה לכם שם? מסלול נינג'ה בטיחותי מאתגר ומהנה הכולל סטפרים, קיר טיפוס, מסלול חבלים, טבעות וקיר נינג'ה. ההנאה – מובטחת!

חנות הגלישה והציוד הימי K-surf

חנות הגלישה והציוד הימי K-surf מזמינה אתכם להצטרף למשפחת הגולשים ואוהבי הים תוך ליווי וסיוע אישי ומקצועי, צוות החנות מעניק ייעוץ איכותי בכל נושא הקשור בגלישה ולרכוש ציוד מתוצרת המותגים הכי חמים בעולם הגלישה – Hurley, Pyzel, Softech, O'NEILL, REEF.  בחנות תמצאו מגוון רחב ומקצועי של ציוד גלישה וציוד היקפי מהמובילים בעולם בענפי ספורט ימי רבים, ביניהם גלישת גלים, גלישת קייט, אופנועי ים, צלילה וציוד ימי נרחב. בנוסף, החנות מציעה אופנת גלישה טרנדית ועדכנית  לכל הרמות החל מגלשנים רכים למתילים וכלה בגלשנים בהזמנה אישית עבור גולשים מתקדמים יותר, חליפות גלישה במגוון עוביים וסגנונות וכן את כל האביזרים הנלווים כגון: רצועות ליש, חרבות, גריפים וכד'.

Sail la Vie – מועדון יאכטות ובית ספר לשייט במרינה

בית הספר הממוקם במתחם המרינה מלמד באווירה ביתית בקבוצות קטנות. בוגרי הקורסים מספרים על בית ספר איכותי שנותן את הקורס המקצועי ביותר הכולל שעות ים רבות. "הצוות המקצועי שלנו ידאג שלא תישארו מאחור ולא יימחק לכם החיוך לאורך כל הדרך אל  הרישיון, אנו גאים באחוז המעבר הגבוה בארץ בטסט ראשון את זה אנו משיגים על ידי ביצוע הפלגות תלמידים רבות לאורך כל משך הקורס העיוני וזאת בנוסף לקורס מעשי ארוך במיוחד", נמסר מצוות Sail la Vie.

תזונה נכונה ומאוזנת

סיימתם אימון מקצועי? דוכן המשקאות B-FRESH המתמחה בארוחות בריאות מציעה לכם משקה שנותן אנרגיה וכח לצד משקאות שמחים ומהנים. בתפריט שלהם תוכלו למצוא משקאות וארוחות (B-BOWL) על בסיס יוגורט בקר/עזים, חלב קוקוס, חלב שקדים, מיצי פירות וירקות, חליטות תה, סורבה ושילובים של מזונות על, פירות יבשים, אגוזים, דבש ורכיבים מלאי אנרגיה. בתפריט העשיר תמצאו מגוון ארוחות בריאות, יוגורט ומשקאות פניני טפיוקה (שורש עץ ברזילאי, התורם למערכת העיכול) – צריכת המשקאות החיוניים לגופינו ושילובם בחיי היום יום כתחליף לארוחה קלה בין הארוחות או כמשקאות לקבלת אנרגיה והתרעננות היא הפתרון המושלם עבור המתאמנים במתחם המרינה מול אשקלון.

רוצים ליהנות מארוחת בריאות מזינה? מגוון מסעדות ובתי קפה במתחם המרינה מול מציעים תפריטים איכותיים עשירים ומגוונים.

פתוח? הכי בטוח

מתחם המרינה מול נושק לקו המים של המרינה באשקלון, ומשתרע על פני שטח של 12,000 מ"ר המציעים מתחם בילוי, קניות ופנאי לכל המשפחה מנוהל על ידי חברת "הכשרה" בבעלות "קבוצת אלעזרא" בראשותו של איש העסקים אלי אלעזרא. בימים אלו בהם הביקוש למרחבים פתוחים ובטוחים בשיאו, רבים בוחרים לבצע את הליכת הבוקר על המזרח היפה. הים הכחול מעניק שלווה ורוגע, כך שאתם נהנים מכל העולמות.

לבאי המתחם מוצעת חניה פתוחה גדולה במיוחד וכן 2 חניות מקורות הכוללות כאלף מקומות חניה. החניה בשטח המתחם הינה ללא תשלום וללא הגבלת זמן עבור המבקרים.

רשימת העסקים במתחם: קפטן קרפ, גליתה, אפרודיטה, BE, רשל- מסעדה מרוקאית , מעדניית אלגרה ולאון, דוניא, קרולינה למקה, קקאו, גולדה, Be fresh, פטריקס, דולוס, חדר כושר bootcamp, מקדונלד'ס, לנדוור, הוט סינמה, חומוס ברדיאן, פוטטוס סטאר, עולם הממתקים, רשת Eight, ד"ר דוליטל, גלידריית טיבולי, מקפליי, ג'ויה, בית הבירה, Frenzy toys, מסעדת פרנצ'י, פיצה פרגו, בנג'מין, עולם הדייג, בית הספר לשייט Sail la vie, K-surf, מכללת Ecom, ובוטיק Liyona.

שעות פעילות:  פתוחים כל ימי השבוע  |  כתובת: רח' הנמל 9, מרינה אשקלון


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר