קולינריה במרינה: אוכל, קניות והנאה לכל המשפחה מול הים באשקלון. צילום עצמי
קולינריה במרינה: אוכל, קניות והנאה לכל המשפחה מול הים באשקלון. צילום עצמי

קולינריה במרינה: אוכל, קניות והנאה לכל המשפחה מול הים באשקלון

הקיץ בעיצומו ואיתו גם החופש הגדול. זה בדיוק הזמן לבילוי מרענן עם כל המשפחה באווירה בטוחה, עם כל האטרקציות הכי שוות במתחם אחד במרינה מול באשקלון: שיט חלומי, משחקייה מהסרטים, מסעדות וברים מפנקים. אתם עוד כאן?

פורסם בתאריך: 18.8.20 12:02

     

שלושה שבועות לתום החופש הגדול, חם ואתם מחפשים איך להעביר את הזמן ובכיף? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן עם ההמלצה למקום האידאלי לכל המשפחה. המתחם היפיפה נושק לקו המים של המרינה באשקלון, ומשתרע על פני שטח של 12 אלף מ"ר ומציע בילוי, קניות ופנאי לכל המשפחה.

דינולנד – משחקיה חווייתית ברוח עידן הדינוזאורים

לצפות בטי רקס? ללטף סטגוזאורוס קוצני? אולי לרכוב על גב דינוזאור ולהצטלם בתוך ביצת דינוזאור ענקית? מתחם דינולד, שמשתרע על שטח של כ-800 מ"ר, מעניק לילדים הזדמנות נדירה להכיר את עולם הדינוזאורים מזווית שטרם נראתה בארץ.

המתחם מכיל מיצגי דינוזאורים מרהיבים בגדלים שונים. המשחקייה תחומה וממוזגת ומציעה לילדים שפע של חוויות ופעילויות למידה מרתקות. בנוסף מחכים לילדים משחקיית ענק הכוללת שתי קומות של מסלולים אתגריים, בריכת כדורים, מתחם טרמפולינות ומכוניות מתנגשות.

"פארק שבו הדינוזאורים קמים לתחייה? זה חלום. הילדים לא מפסיקים להתפעל מהמיצגים המדהימים. כל מה שהם ראו בסרטים פתאום הופך מוחשי וידידותי, זה כל מה שהם רצו. פשוט לרוץ מדינוזאור אחד לשני תוך כדי קריאות התפעלות", מספרת אורטל לוי, אם לשניים.

"בתקופה כזאת חשוב לנו לאפשר לילדים לפרוק אנרגיה, ליהנות ולהשתולל כפי שהם רוצים. כאן במתחם הפתוח אני יודעת שהם נהנים באווירה בטוחה, ללא חשש".

אם טרם ביקרתם במתחם המרינה מול באשקלון שפתח את שעריו בסוף שנת 2017 ושינה את פני העיר והאזור ברמה התרבותית והקולינרית, נספר לכם כי הוא מנוהל על ידי חברת "הכשרה" בבעלות קבוצת אלעזרא שבראשה עומד איש העסקים, אלי אלעזרא.

מנהלת המתחם עו"ד ענת אוחנה מספרת: "פועלות במקום כ-40 חנויות, בתי קפה, מסעדות, פאבים, משחקיות וחנויות אופנה. בימים אלו המתחם הפך ליעד מועדף המאפשר בילוי בטוח במרחב פתוח. מדי שבוע מבקרים במתחם המרינה מול עשרות אלפי מבקרים מרחבי הארץ".

הקסם של המקום הוא ללא ספק במיקום הייחודי שלו. הבריזה הנעימה שמגיעה מהים, האווירה הייחודית שסופגים מול אדוות הגלים והאפשרות הכה פשוטה לטייל על המזח עם הילדים, ליהנות מגלידה טובה או לשכור מכוניות פדלים איתן ניתן לעשות רכיבה משפחתית. כל אלה הופכים את המתחם למקום מועדף למשפחות.

במתחם מתקיימים מופעים לכל המשפחה, ירידים, חדר כושר שמציע פעילות ספורטיבית, רשת "קרולינה למקה" שפתחה חנות מדהימה ומציעה מגוון רחב של משקפי שמש וראייה במחירי סוף עונה.

במתחם פועלים גם מיטב בתי הקפה, גלידריות, פאבים ומסעדות מהמובילות בארץ כגון "דוניא", "פטריקס", רשת "Eight", "לנדוור", "ג'ויה", "קקאו" ובקרוב מאוד תפתח המסעדה "רשל" שמביאה עמה חוויה אותנטית מרוקאית עשירה בטעמים, ריחות ובישולים.

לרגע תשכחו שהשמיים נסגרו, ותרגישו חו"ל. ואם כבר חו"ל, אי אפשר בלי "מקדונלד'ס" שתפתח בקרוב סניף במתחם ותמשיך את המגמה של הוספת מקומות בילוי לכל המשפחה.

ים ים, המקום המושלם

מחפשים סיבה לראות שוב כחול מנצנץ בעיניים? לבהות בגלים וליהנות מהשקט? בקיץ הזה מגיע לכם פינוק אמיתי. בדיוק עכשיו, כשהשמיים סגורים, נפתחה לכם דלת לחוויה מרגשת שתשאיר אתכם עם חיוך גדול.

מתחם המרינה מול אשקלון מזמין אתכם לחוויית ים בלתי נשכחת – הפלגה פרטית על יאכטת מפרשים. מדובר בהפלגה שהינה חוויה אמיתית לכל אוהבי הים. בהפלגות ניתן לשלב שחייה במים, גרירה עם אבוב, ארוחות רומנטיות, דייג ועוד. על מנת שתיהנו מהחוויה דעו שהיאכטות מצוידות במערכת שמע איכותית ובמגוון פינוקים.

גם בלילה, מתחם פתוח, תוסס ובטוח

מחפשים שילוב של מסעדנות, קולינריה וחיי לילה במתחם בטוח ופתוח? מתחם הפטריקס מציע לכם חוויה ייחודית ומוקפדת שאינה קיימת בשום מקום – בר סיגרים יוקרתי, מתחם ספורט חדשני, חוויה קולינרית ברמות הגבוהות ביותר הכוללת תפריט שף מגוון ועשיר העשוי מחומרי הגלם הטובים ביותר שנבחרו בקפידה.

כמו כן תוכלו ליהנות מבר מגוון ועשיר הכולל כ-20 סוגי בירות מהחבית מהארץ ומהעולם, אלכוהול משובח וקוקטיילים מגוונים.

וכדי שתשמרו את הכסף למה שבאמת חשוב נספר לכם שבאי המתחם נהנים מחנייה פתוחה גדולה במיוחד, ומשני חניונים מקורים הכוללים כ-1,000 מקומות חנייה. החנייה בשטח המתחם הינה ללא תשלום ולא מוגבלת בזמן עבור המבקרים. יש יותר מדהים מזה?

בילוי מושלם, פתוח ובטוח מתחיל במתחם המרינה מול על המים. אז בואו לבלות בלילות הקיץ החמים ותיהנו מנוף מושלם וממגוון של מקומות בילוי וקניות – שופינג | מסעדות | בתי קפה | חיי לילה. מתחם המרינה מול ,הנמל 9, אשקלון

רשימת העסקים במתחם המרינה מול: קפטן קרפ, גליתה, אפרודיטה, BE, רשל – מסעדה מרוקאית (בקרוב), מעדניית אלגרה ולאון, דוניא, קרולינה למקה, קקאו, גולדה, Be fresh, פטריקס, דולוס, חדר כושר "bootcamp", מקדונלד'ס (בקרוב), לנדוור, הוט סינמה, חומוס ברדיאן, פוטטוס סטאר, עולם הממתקים, רשת Eight, ד"ר דוליטל, גלידריית טיבולי, מקפליי, ג'ויה, בית הבירה, Frenzy toys, מסעדת פרנצ'י, בנג'מין, עולם הדייג, בית הספר לשייט "Sail la vie", מכללת Ecom, K-surf, ובוטיק "Liyona".

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר