מתחם המרינה מול אשקלון - בילוי בטוח לכל המשפחה. קרדיט תמונה: יח"צ מרינה מול - צלם: אבישי פינקלשטיין
מתחם המרינה מול אשקלון - בילוי בטוח לכל המשפחה. קרדיט תמונה: יח"צ מרינה מול - צלם: אבישי פינקלשטיין

הולכים על בטוח: מתחם המרינה מול אשקלון – הבילוי המושלם

ט"ו באב כבר ממש מעבר לפינה, וזה הזמן לחגוג...אהבה. עם שפע של מסעדות מעולות, בתי קפה איכותיים, חנויות ונוף ציורי הטובל בכחול קסום, תוכלו להנות מאווירה זוגית קסומה ונעימה במתחם המרינה מול אשקלון

פורסם בתאריך: 30.7.20 15:13

     

הזוגיות שלכם, זו שעמדה במבחן בחודשים האחרונים והוכיחה כמה היא חזקה, יציבה ואמיתית, זקוקה מעת לעת גם לחיזוק. לרגעים מיוחדים בהם תזכירו אחד לשנייה כמה אתם חשובים, מיוחדים ואהובים. מתחם הבילוי הפתוח המרינה מול אשקלון המתפרס על שטח של 12,000 מ"ר, מאפשר לכם לעשות זאת, בצורה הבטוחה ביותר, תוך שמירה והקפדה על בריאותכם וביטחונכם. כך, תוכלו להנות מחוויה כוללת של קניות במותגים האהובים, קולינריה מעולה עם מבחר מגוון של מסעדות איכותיות ונוף קסום.

רחש הגלים, הניחוח המרגיע, הבריזה והאווירה הקסומה הם המתכון המושלם לבילוי רומנטי מנצח. לא בכדי זוגות רבים בוחרים לחגוג את הזוגיות שלהם אל מול המראה הקסום של הבריאה, כשהשקיעה נוגעת בכחול של המים. תוסיפו לזה כוס יין משובחת, וארוחה טובה במרחב הפתוח, וקיבלתם את הבילוי האידיאלי ליום האהבה הקרוב.

המתחם היפהפייה מציע חגיגת טעמים בלתי מתפשרת עם מבחר מסעדות כגון דוניא המציעה חגיגת בשרים איכותיים, רשל  – המסעדה המרוקאית שמביאה את הטעמים הנדירים, האווירה, הסגנון המרוקני ברמה האוטנתית ומלאת צבעוניות וריחות. בר דגים, חומסיות מעולות לצד פאבים תוססים עם חיי לילה עשירים. כמובן שלכבוד יום אהבה הושקו תפריטי ספיישל עם מנות ייחודיות שיגרמו לכם להתאהב .

מי אמר שאי אפשר להרגיש חו"ל?

אם טרם ביקרתם במתחם המרינה מול, בטח תשמחו לגלות על עולם שלם של חוויות לכל המשפחה. מתחם המרינה מול באשקלון פתח את שעריו בסוף שנת 2017 ושינה את פני העיר והאזור ברמה התרבותית והקולינרית. בתוף פרק זמן קצר הצליח המתחם להפוך למקום בילוי מועדף בניחוח חו"ל המגנט אליו חובבי ים וספנות לצד תיירים ומשפחות המבקשות להנות משפע מסעדות, פעילויות ואטרקציות, בתי קפה וחנויות בוטיק.

דווקא עכשיו – בילוי משפחתי במרחב הפתוח

בקיץ הישראלי, בו אנו רוצים להתרענן עם ארוחה טובה, בריזה איכותית ופעילויות לכל המשפחה הופך מתחם המרינה מול אשקלון לבחירה ראשונה.

"המתחם המרינה מול היא ללא ספק מקום הבילוי המועדף עלינו כמשפחה" מספרת בחיוך מאיה ברק, "הילדים נהנים משפע של פעילויות לאורך השנה, לא מוותרים על הגלידרייה המעולה, ובעיקר מחכים לראות את הדגים על קו המים. בחודשים האחרונים, אנחנו בכלל לא הולכים למקומות סגורים מתוך משנה זהירות. המתחם המרינה כמרחב פתוח מאפשר לנו הנאה ללא חשש, כמובן תוך הקפדה על ההנחיות". מאיה לא לבד, יותר ויותר משפחות בוחרות ברגליים.

מדי שבוע מבקרים במתחם המרינה מול עשרות אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ המבקשים להנות במתחם הבילוי היפהפה השוכן על חוף הים של אשקלון.

מנכ"לית מתחם  המרינה מול עו"ד ענת אוחנה: "בחודשי הקיץ ובימי פעילות מיוחדים ביקרו בחודש למעלה מ-400 אלף מבקרים ונהנו מההיצע הרחב. בתקופת הקורונה המתחם מהווה אטרקציה מאחר והינו פתוח ולרוב עסקיו קיימים מקומות ישיבה על המזח. מתחם המרינה שוקקת חיים, הנאות וחוויות שמזכירות לנו כמה חשוב להנות, לצחוק ולבלות יחד."

באי המתחם נהנים מחנייה פתוחה גדולה במיוחד וחניות מקורות הכוללות כאלף מקומות חנייה. החנייה בשטח המתחם הינה ללא תשלום ולא מוגבלת בזמן עבור המבקרים.

"לפני או אחרי הים, אנחנו יודעים שיש לנו את חנות הצעצועים האהובה, חנויות אופנה, כל זה בלי להתאמץ למצוא חנייה או לשלם עליה" מספרים באי המתחם "יש פה אווירה של חו"ל. משהו באווירה, בעיצוב החדשני ובמיקום המושלם שהופך כל אחר הצהריים שגרתי ליום כיף! הילדים מחכים לפתיחת המקדונלס, בטוחים שכמה שנפלא פה כעת, יהיה פה אפילו עוד יותר שמח".

המתחם המנוהל על ידי חברת "הכשרה" בבעלות קבוצת אלעזרא בראשות איש העסקים, אלי אלעזרא מכיל כ- 40 חנויות, בתי קפה, מסעדות, פאבים, משחקיות וחנויות אופנה שנמצאות בחלק א' של הפרויקט. החלק השני אשר מתוכנן להיבנות בתקופה הקרובה הינו מתחם בילוי וקניות ענק שיכלול עוד עשרות חנויות של רשתות מובילות.

יש למה לחכות

במתחם המרינה מול אשקלון מתקיימים מופעים לכל המשפחה, ירידים, חדר הכושר שמציע פעילות ספורטיבית, "קרולינה למקה" שפתחו חנות מדהימה ומציעים מגוון רחב של משקפי שמש וראייה,. במתחם קיימים מיטב בתי הקפה, גלידריות, פאבים  ומסעדות מהמובילות בארץ כגון "דוניא", "פטריקס", רשת "Eight", "לנדוור", "ג'ויה", "קקאו" והמסעדה  "רשל" שכשתכנסו אליה תרגישו שנכנסתם למרוקו עצמה, וכן רשת "מקדונלד'ס" שתפתח בקרוב. המתחם כולל גם חווית קניות וחנויות אופנה כגון "גליתה", "גולדה", הלבשת ספורט, הלבשה תחתונה, חנויות לילדים (צעצועים ומשחקייה).

אל תחכו לרגע האחרון ולגלות שכל המקומות במסעדה האהובה עליכם כבר מוזמנים, התקשרו עוד היום והבטיחו לכם יום מיוחד, שלא תשכחו. אז, נפגש במתחם המרינה מול?

רח' הנמל 9, מתחם המרינה אשקלון  | פותחים שבעה ימים בשבוע

העסקים הפועלים במתחם: קפטן קרפ, גליתה, אפרודיטה, BE, רשל- מסעדה מרוקאית (בקרוב), מעדניית אלגרה ולאון, דוניא, קרולינה למקה, קקאו, גולדה, Be fresh, פטריקס, דולוס, חדר כושר "bootcamp", מקדונלד'ס (בקרוב), לנדוור, הוט סינמה, חומוס ברדיאן, פוטטוס סטאר, עולם הממתקים, רשת Eight, ד"ר דוליטל, גלידריית טיבולי, מקפליי, ג'ויה, בית הבירה, Frenzy toys, מסעדת פרנצ'י, בנג'מין, עולם הדייג, בית הספר לשייט "Sail la vie", מכללת Ecom, K-surf, ובוטיק "Liyona".

לינק לאתר >>

לינק לפייסבוק>>

 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר