קצביה ואוכל מוכן באשקלון: מי ומו, מוסד הקולינריה החדש באשקלון . צילום: רוני גז
קצביה ואוכל מוכן באשקלון: מי ומו, מוסד הקולינריה החדש באשקלון . צילום: רוני גז

קצביה ואוכל מוכן באשקלון: כל המי ומו – המקום שאתם חייבים להכיר

התנופה האדירה של העיר אשקלון ממשיכה עם בשורת הקולינריה הבשרית. כל המי ומו - קצביית איכות שתבטיח שהעל האש הבא שתעשו עם החברים יהיה חוויה של בשרים מובחרים

פורסם בתאריך: 13.7.20 20:42

     

מארחים או מתארחים? רוצים להרשים לא רק ביכולות המנגל החדש שלכם אלא גם בבשר איכותי שמשאיר טעם נהדר?

עד לא מזמן, רק אם הייתם חברים טובים של הקצב וצברתם גם נאמנות כלקוח הייתם זוכים  לנתחים איכותיים מהמקרר הסודי. אבל חוקי המשחק השתנו עם כניסתה של קצביית הבוטיק של כל המי ומו באשקלון שמשנה את כל מה שאתם יודעים על אוכל טוב.

את הבעלים אתם מכירים היטב רוני גז וחיים חדד, בעלי האולמות הבולטים באשקלון, לורד גרדן וטליה.

את כל הידע המקצועי והנסיון רב השנים הם גייסו, הוסיפו לזה מקום רחב ידיים המאפשר חווית קניה (גם בימים בהם מומלץ לשמור מרחק) תיבלו בשפע של בשרים, דגים, עופות, מאפים פשטידות ואפילו קינוחים. הכל עם חותמת האיכות המבטיחה טריות ומקצועיות.

בשר איכותי ושירות מקצועי

קצב טוב הוא אחד שמבין בבשר, מכיר את כל החלקים והנתחים ויודע להתאים את נתחי הבשר לסוג הבישול והמטרה, לתבל בטיפ מעולה להמלחה, צליה או בישול.

הלקוחות במקום נראים כבני בית "מי שמגיע לכאן פעם אחת, כבר לא ילך לשום מקום אחר. המבחר, הכשרויות, הטריות והכי חשוב השירות פה הם ללא תחרות" מספר יוסי אוחיון, וכיוסי אומר. הוא בהחלט יודע.

אוכל מוכן :פשוט להזמין הביתה – חוויה קולינריית עד פתח הבית

רוצים להתפנק בארוחת שבת?  להמם את האורחים מבלי ללכלך את המטבח? כעת התענוג הזה אפשרי, מבלי להתניע את הרכב או לחפש חנייה. בכל המי ומו מחכה לכם מחלקה שלמה של מנות מוכנות, טעימות, טריות ומפנקות עם ניחוח של בית שעושה טוב בבטן ונעים בלב. וכשאנחנו אומרים נעים בלב אנחנו מתכוונים לכ-ו-ל-ם. לכן, גם אם אתם צמחונים, אוהבי מאפים,  או פשוט לא יכולים בלי אוכל אסייתי, תמצאו לכם מגוון של אפשרויות, טעמים ותוספות שיסגרו לכם ארוחה מעולה במחיר נגיש. כמה נגיש?

בכל המי ומו תפגשו מגוון עצום של סוגי בשר, הכל טרי-טרי והכי איכותי שיש. צילום: רוני גז

בכל המי ומו תפגשו מגוון עצום של סוגי בשר, הכל טרי-טרי והכי איכותי שיש. צילום: רוני גז

טעם של בית

כל הסלטים הכי אהובים -סחוג אדום/ירוק, עריסה טוניסאית, טחינה לבנה/ירוקה, מטבוחה בול כמו של סבתא, גזר מגורד פיקנטי או גזר אסייתי בתיבול צ'לי מתוק, סלט עגבניות חריף, אבוקדו או מגוון סלטים שאפשר לנשנש בלי נקיפות מצפון – סלט שומר, סלט בריאות, שרי בצבעים, קונפי שום, טאבולה מהמם או מלפפון בשמיר יהיו אצלכם על השולחן ב4.5₪ למאה גרם בלבד. ואחרי שהסתדרתם על סלטים כיד המלך, תוכלו להנות מעיקריות על האש בטעמים שעושים חשק לעוד – סטייק פרגיות, חזה עוף או קבב בתיבול מושלם ב-8.90 ל-100 גרם, צלעות כבש מעולות או סטייק אנטרקוט עם עודף מ-30 למאה גרם.

לתוספות של 'כל המי ומו' יש כבר ביקורות מקיר לקיר, כבר צומת ליד אפשר לשמוע ברמזור 'תגיד, נראה לך נשאר מהאורז האדום? הפול מרוקאי? הצגה! תודה לי אחר כך' עם חיוך וקריצה, וככל שמתקדמים, ומגיעים למקום, אפשר לראות את הלקוחות, מסתובבים עם חיוך ובעיקר עם המלצות 'הפלפלים הממולאים? אין דברים כאלו', ו'הקובה? הבן שלי עיראקי, מלקק את האצבעות, ואני אומרת לו תשאיר מקום לעלי גפן' תאמר לקוחה קבועה.

תארוז לי, לקחת

שירות ההזמנות המקצועי ידאג לארוז לכם את ההזמנה עם אהבה תוך הקפדה על משלוח איכותי שיבטיח הנאה צרופה. ממש כאילו סבתא בישלה עבורכם מנות מלאות רגש חם, עתירות אהבה, מסודרות בקופסאות נעימות למראה שמשדרות ניקיון, אסתטיות ונדיבות.

שעות הפתיחה של שירות המשלוחים א'-ד': 9:00-21:00, חמישי 9:00-22:00, שישי – 7:00-15:00

האיכות, השירות והידע הם אלה שעושים את כל ההבדל – קצביית כל המי ומו אשקלון. אל תשכחו היכן שמעתם על המקום לראשונה- כל המי ומו – הפנינים 11, א.ת. צפוני, אשקלון |   08-6238888 | [email protected]

לעמוד הפייסבוק

לאתר הבית

אנחנו גם באינסטגרם 

40-50 סוגי סלטים, אוכל צמחוני, מוקפצים, ירקות, מאפים, גריל עוף בטעם של פעם ועוד. צילום: רוני גז

40-50 סוגי סלטים, אוכל צמחוני, מוקפצים, ירקות, מאפים, גריל עוף בטעם של פעם ועוד. צילום: רוני גז


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר