מאמן כושר באשקלון: הכירו את לגעת בכושר - אימון בנועם. צילום עצמי
מאמן כושר באשקלון: הכירו את לגעת בכושר - אימון בנועם. צילום עצמי

מאמן כושר באשקלון: הכירו את לגעת בכושר – אימון בנועם

נועם גולדהבר, מאמן אישי להעצמה לילדים ובני נוער ומנהל העסק "לגעת בכושר", הוא מאמין גדול במשפט "נפש בריאה בגוף בריא" ועל בסיסו הוא גם בנה את שיטת העבודה שלו, שמצליחה להניב פרי בקרב מבוגרים וילדים כאחד

פורסם בתאריך: 1.6.20 15:27

     

בואו נדבר בכנות: מי מאיתנו לא היה רוצה להרגיש בריא יותר, חיוני יותר, ערני יותר וחזק יותר, ואף ליהנות ממראה חטוב של בטן שטוחה ושרירים אורכיים? נוסף על כל אלה, מצטרפים גם יתרונות נפשיים רבים כמו ביטחון עצמי גבוה, תחושת סיפוק והתמלאות באנרגיות מחודשות מדי יום. כל אלה הם יתרונות ידועים לרובנו, ועל אף זאת חלקנו עדיין נאלצים לוותר על כניסה לכושר. מה באמת חוסם אותנו?

קל מאוד להאשים את השגרה העמוסה בבעיה הזו, אך למעשה מדובר בחוסר מוטיבציה. על מנת להיכנס לשגרת חיים ספורטיבית, דרוש מאתנו לבצע סוויצ' מחשבתי – לקבל החלטה וללכת איתה עד הסוף. ובדיוק על כוח הרצון שחסר לחלקנו כל כך, שם דגש נועם גולדהבר – מאמן אישי, מלווה לאורח חיים בריא וספורטיבי, מנהל מקצועי בחברה המקיימת חוגי ספורט לילדים ומנהל העסק "לגעת בכושר – אימון בנועם".

את החשיבות של הספורט ככלי להעצמה אישית למד נועם גולדהבר על בשרו. גולדהבר עסק בכדורסל בפרט ובספורט בכלל לאורך כל חייו. לפני כעשרים שנים הוא סיים את לימודיו במכון וינגייט, ומאז הוא מעביר אימונים אישיים וקבוצתיים עבור ילדים ומבוגרים כאחד. בתחילת דרכו הוא היה משלב את עיסוקו כמאמן כושר יחד עם ניהול מספר עסקים.

כעבור מספר שנים קשות ומפרכות, החליט גולדהבר להתנתק ולצאת למסע רוחני שבדיעבד התברר כגורם שהזניק את השלב הבא במעבר אל תחום האימונים האישיים במשרה מלאה. גולדהבר חזר לקדנציה שנייה כדייל ב"אל על" בשביל למלא מצברים, כאשר הקדנציה הראשונה שלו הייתה לאחר השחרור מהצבא, ובין הטיסות הוא אימן במשרה חלקית, גם בעסק העצמאי שלו וגם במסגרת חדרי כושר. במהלך עבודתו כדייל, זכה גולדהבר להיחשף לחדרי כושר ושיטות אימון מכל רחבי העולם והודות לה, נדלק בו שוב הניצוץ לתחום הפעילות הגופנית.

כעבור 7 שנים, עבר גולדהבר חוויה מורכבת שאולי נראתה לו אז כקשה מנשוא, אך למעשה היוותה טריגר שהזניק סופית את קריירת האימון שלו. הוא מספר: "כל מחזור הדיילים שנכללתי בו פוטר, ולכן החלטתי להפעיל את העסק שלי לאימונים אישיים בהיקף מלא. לפתע הוא התעורר לחיים. השמועה באשקלון החלה לעבור מפה לאוזן, עד שלבסוף קיבלתי את הפוש האחרון שהוכיח לי מדוע הייעוד שלי הוא תחום הפעילות הגופנית".

"במהלך האימונים שהעברתי לילדים זיהיתי את הקשר העז שקיים ביני לבינם ואת היכולת שלי לעורר בהם מוטיבציה ולהגביר את הביטחון העצמי שלהם. הדבר אף הובהר לי עוד יותר כשהחלטתי לעשות מעשה טוב ולעבוד עם ילדים חסרי אמצעים ללא עלות. כעבור חודש, התברר לי שהישגיהם הלימודיים קיבלו תפנית לטובה, שהם החלו להיות הרבה יותר בטוחים בעצמם וכי התנהגותם השתפרה פלאים. שם, הבנתי באמת את כוח ההשפעה שלי על ילדים".

מסע חייו המורכב של גולדהבר הראה לו את היתרונות הנפשיים של הפעילות הגופנית, ובדיוק כפי שהמתאמנים הרבים שלו מצליחים לקבל את ההחלטה לעבור לאורח חיים בריא, גם הוא עצמו היה צריך לעבור תהליך ארוך בשביל לבצע את התפנית בחייו. מתוך ניסיון החיים שלו, גולדהבר מבין את הקושי הרב שמלווה בתחום הפעילות הגופנית ואת המורכבות הנפשית של כל אדם ואדם. בהתאם לתפיסה זו, הוא בונה לכל מתאמן או משפחה תוכנית אימונים ותוכנית תזונה (בהתייעצות עם תזונאית) המותאמת לא רק לתכונות הפיזיות, אלא גם לאישיות של כל אחד מן המתאמנים ולמגבלות הסביבה היומיומיות של אורח החיים שלהם.

כיום, גולדהבר מאמן ילדים, בני נוער ומבוגרים, מתחילים ומקצוענים, הן באופן פרטני והן באופן קבוצתי על פי קבוצות גיל. אימוניו נבנים בדרך כלל בסגנון ה"בוט קאמפ" (מחנה אימונים) ובמהלכה עוברים המתאמנים במהירות מתחנה לתחנה. האימונים הללו משלבים נגיעות מתחומי פיתוח הגוף, הטאבטה והקרוספיט ומתבצעים בדרך כלל בטיילת בחוף הים באשקלון (בסביבה פסטורלית ושקטה), או בסטודיו. כמובן שכל אימון מותאם באופן אישי ללקוח על פי המטרה שלו. יתרה מזאת, נועם לוקח חלק בפיתוח תכניות חוסן והעצמה ייחודיות לילדים ולנוער העונות לשם "out&in" ומועברות במסגרות החינוך הארציות.

נועם גולדהבר. צילום: שלום ניזרי

נועם גולדהבר. צילום: שלום ניזרי

נועם גולדהבר אף מפתח בימים אלה שיטת אימון חדשה בשם PRO-5, אשר מתאימה לכל רמות הקושי ועבור טווח גילאים רחב. השיטה מיועדת להביא את המתאמן לתוצאות מהירות יותר מהרגיל תוך שמירה על גיוון בתרגילים ועבודה על כלל חלקי הגוף, וכל זאת תוך אימון של 45 דקות בלבד לאורך מספר פעמים בשבוע. היתרונות הבולטים של אימון מסוג זה הוא האתגר למתחילים ולמתקדמים, העבודה המנטאלית וכמובן פרק הזמן הקצר שצפוי להידרש עבור השגת תוצאות. מיותר לציין כי האימון עובר בצורה כיפית, מעניינת וקלילה, כיאה לרוח העבודה של המאמן האישי נועם גולדהבר.

גולדהבר מציע גם חבילות ליווי אונליין שם הוא מעורר במתחילים את המוטיבציה לאורח חיים בריא ואף חבילות ליווי משפחתי באונליין או באופן פרונטלי, שם נעשה שימוש בפעילות הגופנית לא רק עבור יתרונותיה הפיזיים והנפשיים, אלא גם ככלי אפקטיבי לגיבוש בין בני המשפחה. בקיצור, היצע האימונים הרחב של גולדהבר יכול לעזור לכל אחד ואחד מכם לגעת בכושר בעצמו.

 

"לגעת בכושר- אימון בנועם"

טלפון: 054-7772259

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

קישור לדף נחיתה

מכאן תצאו בכושר ואושר. צילום עצמי

מכאן תצאו בכושר ואושר. צילום עצמי. עיצוב גרפי: מור נגב.


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר