מוניות אשקלון: הכירו את מוניות הדקל. צילום: Jaromir Chalabala, Shutterstock
מוניות אשקלון: הכירו את מוניות הדקל. צילום: Jaromir Chalabala, Shutterstock

מוניות באשקלון: הכירו את מוניות הדקל

זקוקים למונית או להסעה עבור קבוצה או משלוח? אל תתפשרו. מוניות הדקל אשקלון ישמחו להעניק לכם שירות מסור, מהיר ובתשלום הוגן

פורסם בתאריך: 1.4.20 16:17

     

טלפון מוניות הדקל: 08-6766666

מוניות הדקל מציעים מגוון שירותים לתושבי אשקלון והסביבה, החל ממוניות ספיישל באזור אשקלון ולשדה התעופה, דרך מוניות נגישות לנכים, מוניות של שישה נוסעים ועד הסעות פרטיות לקבוצות של עד עשרים איש – עובדים, חברים ובני משפחה. כמו כן, נהגי מוניות הדקל ישמחו למסור עבורכם חבילה או הזמנה באשקלון ובסביבתה.

דוד מיכאלשווילי, נהג מונית בעל ותק של עשרים שנים בענף, הוא שעומד מאחורי התחנה. "אחרי עשרים שנה כעצמאי במקצוע, רציתי ליזום ולהקים עסק משלי בתחום. החברים מסביבי, גם הם נהגי מוניות, דיברו על הרצון לעבוד יחד ולהתאגד והרגשתי שקיים צורך אמיתי בתחנה נוספת באשקלון. העיר גדלה ויש צורך בשירות מוניות נוסף מעבר לתחנות שכבר קיימות בעיר, שיציעו את השירות הטוב ביותר לתושבי אשקלון והסביבה" אומר דוד.

"החלטתי להרים את הכפפה ולהקים את תחנת החברים הווירטואלית הראשונה באשקלון, תחנה ללא מטרות רווח, שמאגדת תחתיה נהגי מוניות עצמאיים שרוצים לעבוד יחד, ואינה גובה דמי סדרנות או עלויות אחרות מהנהגים השותפים בה. אנחנו שמים דגש על השירות הטוב ביותר ללקוח, בזמינות גבוהה ומסביב לשעון", מציין דוד ומוסיף כי התחנה נעזרת בשירות לוויין וג'יפיאס, המאפשרת מתן מענה מידי ובזמינות גבוהה לכל לקוח.

כמו כן, דוד מתחייב למחירים קבועים והוגנים לכל לקוח ולמגוון אפשרויות תשלום, ביניהן באמצעות כרטיס אשראי ואפליקציית ביט. התחנה פעילה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ומתחייבת לשירות מהיר ואדיב.

דוד מדגיש כי התחנה יודעת לתת מענה גם עבור האוכלוסייה הדתית בעיר, המעדיפה לקבל שירות ממונית שומרת שבת, ובמידת הצורך דוד מחבר בין הלקוחות לנהגים שומרי שבת.

"מטרה נוספת של התחנה היא להציע עבודה לנהגים ולסייע להם להתפרנס", מספר דוד. "כל הנהגים השותפים בתחנה הם חברים, חלקם צעירים וחלקם ותיקים ואף פנסיונרים, כולם מנוסים ומעניקים שירות אדיב ללקוחות".

להזמנת מונית ממוניות הדקל ניתן ליצור קשר טלפוני, או באמצעות אפליקציית יאנגו

מוניות הדקל אשקלון

לעמוד הפייסבוק של מוניות הדקל אשקלון

טלפון: 08-6766666

מוניות הדקל אשקלון. התמונה באדיבות הלקוח

מוניות הדקל אשקלון. התמונה באדיבות הלקוח


כתבה שיווקית


 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר