יועץ משכנתאות אמיר הרמן. צילום: Shutterstock - wutzkohphoto
יועץ משכנתאות אמיר הרמן. צילום: Shutterstock - wutzkohphoto

אמיר הרמן: יועץ המשכנתאות שמתאים לך

עם ניסיון עשיר כבנקאי משכנתאות, הכנת תוכנית להבראה כלכלית המותאמת אישית לכל משפחה, ליווי פיננסי עד הפנסיה וממליצים מקיר לקיר – אמיר הרמן הוא יועץ המשכנתאות שיכול לשנות לכם את החיים

פורסם בתאריך: 25.3.20 14:19

     

איך בוחרים את יועץ המשכנתאות שמתאים לך? השאלה הזו מתעוררת בעיקר כיום, לאחר שהמפקחת על הבנקים העבירה הנחיה לבנקים שלפיה עליהם לעבוד מול יועצים אם הלקוח חפץ בכך, צעד משמעותי בעבור לקוחות רבים שגילו את היתרונות הגדולים שטמונים ברכישת דירה בליווי יועץ משכנתאות מקצועי: חיסכון בזמן, בכסף ובמתחים. עם שינוי המדיניות הוצף התחום המנומנם ביועצים רבים שעברו הכשרה זו או אחרת, וכמו בכל תחום – יש יועצים ויש מקצוענים.
אמיר הרמן, יועץ משכנתאות מאילת שמעניק שירות מקצועי ואישי לכל אזור הדרום והמרכז, נמנה עם המקצוענים שיודעים על מה הם מדברים. הרמן הוא חבר התאחדות יועצי המשכנתאות, כלכלן בהשכלתו שצבר ניסיון רב במערכת הבנקאית לפני שפנה לתחום ייעוץ המשכנתאות. הוא בוגר תואר שני במינהל עסקים עם התמחות בכלכלה מאוניברסיטת בן גוריון אשר התחיל בבנק מקומי כבנקאי משכנתאות, וכיום מסייע לרבים שמבקשים לעבור את תהליך רכישת המשכנתה בהובלתו של איש מקצוע מהשורה הראשונה, שלצד עסקת המשכנתה הטובה ביותר עבורם גם מעניק להם ייעוץ וליווי פיננסי – עד הפנסיה.

ייעוץ משכנתאות: הזדמנות פז לבדוק את המצב הכלכלי

אם אתם סובלים מבעיית לב, הרי שלא תפנו לאורתופד נניח אלא לקרדיולוג. בדומה לרפואה, כך גם בתחום ייעוץ המשכנתאות. "החוכמה היא לא לעשות כמה דברים יחד אלא להתמקצע בנישה ספציפית", מסביר אמיר הרמן, שמציע ללקוחותיו מלבד טיפול אישי מסור גם אתר אינפורמטיבי וידידותי למשתמש שמעניק מידע מקיף בתחום, שאליו פנה לאחר שעבד שלוש שנים כבנקאי משכנתאות וצפה מתוסכל בחוסר האונים של לקוחותיו.

הרצון לסייע לאנשים שמבקשים לרכוש משכנתה, לאחר שהבין כמה הם זקוקים להכוונה, לייעוץ ולליווי, הוביל את הרמן בשנת 2016 לפתוח את משרדו לייעוץ משכנתאות באזור התעשייה באילת, ובמהרה שמו עבר מפה לאוזן, ורבים החלו להידפק על דלתו לאחר ששמעו ממכרים עד כמה תהליך רכישת נכס בסיוע משכנתה יכול להיות פשוט בליווי של יועץ מקצועי, שכל מטרתו היא לחסוך ללקוח כסף רב, זמן יקר וכאבי ראש מיותרים.

שירותי המשרד של אמיר כוללים ייעוץ משכנתה ברכישת נכס, מיחזור של משכנתאות קיימות, משכנתה לבנייה עצמית, לדירה נוספת או למטרת שיפוץ ומשכנתאות לכיסוי הלוואות – תוך מציאת פתרון שמותאם לכל אחד בהתאם לצרכיו וליכולותיו בהתחשב בהכנסתו, בהתנהלותו הכלכלית ובגורמים נוספים שמשפיעים על התמונה כולה, כך שיוכל לעמוד בכבוד בהחזרי המשכנתה תוך שגרה כלכלית בריאה.

"מלבד היתרונות שמצויים בליווי יועץ משכנתאות, זוהי הזדמנות פז לבדוק את המצב הכלכלי ולעשות סדר בדברים", אומר הרמן, שמייחס חשיבות עליונה לבחינת התמונה הכלכלית בכללותה ובונה ללקוחותיו תוכנית כלכלית המותאמת אישית לכל משפחה וצרכיה.

לדבריו, "ההבדל בין בנקאי משכנתאות ליועץ משכנתה פרטי הוא שאני גם מסתכל על ההתנהלות הכלכלית שלו משום שהעניין הוא לא רק לאשר את העסקה, אלא לאשר את העסקה הנכונה ללקוח. ואם הלקוח קופץ מעל הפופיק צריך להסביר לו, להראות לו ולהזהיר אותו. אנשים לא מבינים שכל בנק מסתכל על הלקוח בצורה קצת שונה, ואילו אני, כמישהו שבא מתוך המערכת הבנקאית, מכיר את ההבדלים בין הבנקים השונים ויודע לעשות בהם שימוש לטובת הלקוח. בנוסף, בזכות משא ומתן אפקטיבי ועבודה בהיקף נרחב, מקבלים תנאים הרבה יותר טובים".

הרמן ממשיך ללוות את לקוחותיו כיועץ פיננסי גם לאחר רכישת המשכנתה. "אני אומר ללקוחות שאנחנו לא נפרדים ברגע שהם חתמו על משכנתה, אלא שאני מלווה אותם בתקווה עד הפנסיה", מספר אמיר אשר פעם בשנה מבצע בעבור לקוחותיו, כחלק מהשירות, ביקורת תקופתית. במסגרת הבדיקה הוא מתעדכן ביתרות המשכנתה ובריביות בשוק ומייעץ כיצד עוד ניתן לחסוך. "לפעמים מצבו הכלכלי של הלקוח משתנה, לטובה או לרעה", מסביר הרמן, "כמו למשל מישהו שכעת מרוויח פחות, והקלה של כמה מאות שקלים בהחזר החודשי תהיה משמעותית מבחינתו. לחלופין, יכול להיות מישהו שמרוויח יותר מאשר בעת נטילת המשכנתה אשר יכול להגדיל את ההחזר החודשי ובכך לצמצם את ההפסדים שלו מול הבנק".

אמיר הרמן. צילום: אייל סגל

אמיר הרמן. צילום: אייל סגל

אמיר הרמן – ליווי פיננסי וייעוץ משכנתאות:
כתובת: רחוב הסתת 11, אזור תעשייה אילת
טלפון: 050-4243668
מייל: [email protected]
קישור לאתר

קישור לפייסבוק 


כתבה שיווקית

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר