מיסטיקנית מומלצת בדרום: הכירו את רונית הרוחנית. צילום: ESB Professional, Shutterstock
מיסטיקנית מומלצת בדרום: הכירו את רונית הרוחנית. צילום: ESB Professional, Shutterstock

מיסטיקנית מומלצת בדרום: הכירו את רונית הרוחנית

מי מאיתנו לא צריך הכוונה בנושא התאמה זוגית, קריירה, לימודים, בריאות או פוריות? הכירו את רונית הרוחנית, מתקשרת ויועצת רוחנית על פי תורת הנסתר שיכולה לעזור לכם לשנות את נתיב הגורל ולהתעורר לחיים מלאי שמחה, שפע והקשבה לייעוד שלכם

פורסם בתאריך: 19.3.20 12:55

     

כבר שנים שכל מקום אליו רונית מגיעה היא מצליחה לקבץ סביבה עדת מתעניינים שבמהרה הופכים לשגרירים וממליצים שלה. מילדותה הבינו השכנים בשכונת עתיקות באשקלון כי מדובר בילדה מיוחדת בעלת כוחות מיוחדים ויכולת נדירה לחזות את נולד, כל תושבי השכונה ידעו על הילדה המופלאה שקוראת בקפה והפכה למוקד עלייה לרגל. ככל שגדלה, שמה הלך לפניה כמי שדבריה מתגשמים, עצותיה נבונות וביכולתה לסייע לכל אדם באשר הוא.

תסריט חייה נראה לקוח מהוליווד, אהבה גדולה, הצלחה מסחררת ובעיקר – הגשמה במקומות לא צפויים. פעם אחר פעם הגיעה רונית למחוזות שבחנו את יכולותיה כמתקשרת ויועצת רוחנית ובכולן הצליחה, גם בבני ברק – עיר חרדית מובהקת הפכה עד מהרה לשם דבר, עם המלצות חמות ובאישור רבניות מוכרות ומוערכות. "אני לא אלוקים" היא ממהרת להסביר "ניחנתי בכוחות אליהן אני לא יכולה להתכחש, ואותם אני מתעלת רק לטובת עם ישראל, כל הכוחות הם מהקדושה ומרבנים. אני נצר לשייח מאני אשר היה מקושר למשפחת רבנים מאד מפורסמת ממרוקו – רבי יעקב אבוחצירא, הבבא סאלי, ממש גדולי מרוקו – הם כולם היו בני בית, כאשר הבבא חאקי זכותו תגן עלינו קשר את גורלו יחד עם בן דוד שלי ומאז, הקשר הפך משמעותי והמשפחות היו ממש ביחד. את כל הכוחות שלי אני מקבלת אך ורק מהקדושה. אני לא מתעסקת בכישופים, מגדת עתידות או כדורי בדולח – הכל מבוסס על תורת הרמב"ם וליקוטי מוהר"ן של רבנו רבי נחמן".

מתקשרת מומלצת עם אינספור המלצות . באדיבות רונית

מתקשרת מומלצת עם אינספור המלצות . באדיבות רונית

רונית – איך הבנת שזה הייעוד שלך, להיות מתקשרת ויועצת רוחנית?

"בהתחלה עוד ניסתי לעבוד כשכירה במשרות טובות, אך כשכל העובדים היו מגיעים למשרד שלי בכדי לשאול, להתייעץ ולקבל ברכה – הבנתי שזה הדבר האמיתי. התפנית המשמעותית שאישרה לי שזו ההחלטה הנכונה הגיעה דווקא מגדולי הרבנים בארץ, כאשר קיבלתי הכוונה מהם. רבנים,ממש גדולי הדור שלא מקבלים נשים שהסכימו באופן חריג להיפגש איתי ובלי שאמרתי דבר – אמרו לי מה התפקיד האמיתי שלי בעולם ומה הייעוד שלי – לעזור לאנשים עם הדרכה, עצות והכוונה מהקדושה".

מי יכול להיעזר בך?

"כל אדם שצריך ברכה, עצה, או עזרה בקבלת החלטה בכל תחום. אם זה בריאות, פרנסה, שלום בית, זוגיות והתאמה זוגית, פריון, השגת יעדים, הסרת מחסומים ועוד. ברוך ה' היום, אחרי שנים בתחום ומאות אנשים שליוותי לחיים של מציאת הייעוד האמיתי, שלווה, התרת ספקות וקבלת החלטות נכונות – הרוב מגיעים מהמלצות חמות כי רואים פעם אחר פעם שמה שאני אומרת מתגשם וקורה".

גם אתם נמצאים בפרשת דרכים? מתמודדים עם התלבטות בזוגיות, רכישת נכס, פרנסה או הייעוד שלכם? רונית הרוחנית בהחלט הכתובת לקבלת החלטות איכותיות שישנו את חייכם ויכולות להפוך את הגורל לטובה. חסכו לעצמכם כאב לב, דילמות וייאוש – את האנרגיות הטובות של רונית רחל, יועצת רוחנית ומתקשרת ניתן להרגיש כבר בדקות הראשונות ומפגש איתה יכול לשנות את חייכם מהקצה לקצה.

"הגעתי לרונית לאחר שנים בהם הרגשתי שיש עלי עין הרע" מספרת לנו מאיה "כשפגשתי את רונית מיד הבנתי שמדובר באישיות מיוחדת והבנתי למה קיבלתי עליה המלצות מקיר לקיר. זה מתחיל ביחס אישי, אני לא עוד 'לקוחה' רונית ממש התעניינה בי לעומק, נתנה לי סגולות לחיזוק ולביטחון, הסירה ממני אחרי שנים את העין הרע שחסמה לי את המזל, התפללה עבורי בקברי צדיקים והתחלתי לראות ישועות, גם החברים הכי סקפטים שלי שבהתחלה זילזלו ואפילו צחקו הבינו וראו את השינוי שהתחולל בחיי. אי אפשר להתכחש לעבודות – לטוב ולשפע שנכנס לחיי ואני מברכת, מוקירה ומודה. זו אחת ההחלטות הכי טובות שקיבלתי. אם לא הייתי אמיצה הייתי ממשיכה לחיות חיים בינוניים חסרי משמעות, כעת הדרך סלולה לי להצלחה, להגשמה עצמית ולשמחה. אפילו את הזיווג שלי הכרתי באותה השנה. מה עוד אפשר לבקש?".

ייעוץ והכוונה לקבלת שפע של פרנסה, זוגיות . טובה, בריאות והצלחה. באדיבות רונית

ייעוץ והכוונה לקבלת שפע של פרנסה, זוגיות . טובה, בריאות והצלחה. באדיבות רונית

הצטרפו למאות שעלו לרגל לראות את זיו פניה של רונית הרוחנית וקיבלו הדרכה וייעוץ מדוייקים.
לכו עם הלב שלכם ותעזרו לעצמכם לקבל שפע של טוב.

רונית הרוחנית 

ניתן לקבוע פגישה בכל חלקי הארץ בעלות של אלף ש"ח בלבד

טלפון: 053-7701783

מייל: [email protected] 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר