חברת הסעות מומלצת בדרום: הכירו את משה פינטו. צילום עצמי
חברת הסעות מומלצת בדרום: הכירו את משה פינטו. צילום עצמי

חברת הסעות מומלצת בדרום: הכירו את משה פינטו

להגיע עם קבוצת אנשים גדולה ממקום אחד ליעד מרוחק אחר, זהו אתגר שרצוי לתכנן בקפידה. אל דאגה - חברת "פינטו הסעות", תקל פלאים את המשימה

פורסם בתאריך: 25.2.20 16:46

     

אם אתם מחפשים שירותי הסעות באזור הדרום, כדאי שתכירו את פינטו משה מקרית גת, נשוי פלוס שלוש והבעלים של משרד ההסעות " פינטו שירותי הסעות בע"מ". המשרד עובד כבר למעלה מעשור ומחזיק צי רחב של רכבים חדשים החל ממוניות, דרך מיניבוסים ועד אוטובוסים. המשרד פועל בעיקר באזור הדרום: באר שבע, אשקלון, קריית גת, לכיש הדרומיות ועד רמלה ורחובות. כמו כן, המשרד עובד ברישיון משרד התחבורה ותחת פיקוח קצין בטיחות בתעבורה באופן שוטף. נהגי החברה מוכשרים על ידי משרד התחבורה ומחזיקים ברישיון מתאים ובעלי הסמכה לנהיגה על הרכב בו הם נוהגים. יתרה מזאת, הם רשאים לעסוק בהסעת ילדים. הנהגים מותאמים לסטנדרטים ולאופי החברה תוך הקפדה על אדיבות, מקצועיות ועמידה בזמנים.

כל רכבי חברה הינם מהרכבים החדישים ביותר, בעלי תקנים אירופאים מחמירים, מתוחזקים ברמה הגבוהה ביותר ומרווחים. כולם מצוידים בחיבורי USB, מסכי DVD, אינטרנט אלחוטי וטלוויזיה בלוויין. החברה מספקת שירותי הסעות למפעלים, מוסדות חינוך, נכים, אירועים שונים, טיולים וכדומה. שוחחנו עם משה פינטו כדי לשמוע קצת ממנו על משרד ההסעות שהקים.

משה, איך הגעת לתחום ההסעות?

"עבדתי בתחום המוניות למעלה מ-27 שנים. בשנת 2009 למדתי ניהול משרד הסעות והובלות במכללת עתיד ובשנת 2010 פתחתי את משרד ההסעות".

הסעות משה פינטו. צילום עצמי

הסעות משה פינטו. צילום עצמי

מדוע לבחור בכם מבין שירותי ההסעות השונים?

"בראש סדר העדיפות שלנו עומדים שירות מעולה, חווית נסיעה ברכבים מרווחים, ממוזגים ובעלי מכשור מתקדם, עמידה בזמנים, אדיבות, בטיחות ומחירים הוגנים".

אלו תגובות אתה מקבל מלקוחות?

"תגובות חיוביות, לקוחות קבועים מרוצים מהשירות שהם מקבלים ולקוחות מזדמנים חוזרים אלינו שוב ושוב. העובדה שאנו לא מתפשרים על שירות מקצועי מוכיחה את עצמה, וכמובן שמגיעים אלינו לקוחות חדשים וגם כאלו ששמעו המלצות מפה לאוזן".

אם אתם מחפשים שירותי הסעות שוטפים או מזדמנים, אתם מוזמנים לפנות לפינטו משה ולחברת "פינטו שירותי הסעות" שישמחו להסיע אתכם ליעדכם בבטיחות, אדיבות ודיוק.

טלפון להזמנות: 08-6845556
טלפון נייד של משה: 050-2277450
כתובת: רחוב הזית 66/31 קריית גת
קישור לאתר
קישור למייל

קישור לפייסבוק

הסעות משה פינטו. צילום עצמי

הסעות משה פינטו. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר