חנות תאורה מומלצת בדרום: הכירו את רשת "כנעני". התמונה באדיבות רשת כנעני
חנות תאורה מומלצת בדרום: הכירו את רשת "כנעני". התמונה באדיבות רשת כנעני

חנות תאורה מומלצת בדרום: הכירו את רשת "כנעני"

עיצוב הבית מושפע רבות מגופי תאורה. לכן, חשוב שניוועץ בבעלי מקצוע מובילים בתחומם שיעזרו לנו להתאים את התאורה לאווירת הבית, תוך חיסכון מרבי בחשמל ותמורת מחיר הוגן. בכתבה הבאה תכירו את רשת "כנעני", המקום שיאיר לכם את הבית

פורסם בתאריך: 13.2.20 15:29

     

רשת "כנעני" – חשיבה יצירתית בכל גוף תאורה

אתם נכנסים לחנות תאורה ומסתובבים קצת באולם התצוגה במטרה למצוא גופי תאורה שיתאימו לביתכם. כעבור זמן מה אתם מבחינים במנורה מסוימת שקורצת לכם. תחילה, היא מצטיירת לכם כבחירה מושלמת, אך כשאתם מתחילים לבחון לעומק את מאפייניה אתם מבינים שלא הכול זוהר. זו יכולה להיות זכוכית שפחות מוצאת חן בעיניכם, גודל או אפילו צבעים שפשוט פחות מדברים אליכם.

מכיוון שמדובר בגוף תאורה מוכן המיוצר על ידי חברה מסוימת, אתם בטח חושבים לעצמכם שאי אפשר לשנות אותו. גם אם מרבית תכונותיו תואמות את דרישותיכם, מאפיין מסוים יכול להציק לכם בעין ולמנוע מכם לקנות את המוצר. אך עם קצת חשיבה יצירתית, אפשר לשנות כמעט הכול ולהתאים את גוף התאורה הרלוונטי לשאיפותיכם המדויקות.

חברת כנעני חשמל בע"מ מחזיקה בכל סניפיה לפחות יועץ תאורה מקצועי אחד שיוכל לעזור לכם בהתאמת המוצר למבנה הבית ולדרישותיכם. לאחר שתתייעצו עם עובדי המקום ותבחרו את גופי התאורה שלכם, תוכלו לשבת עם היועץ ולתרגם את גוף התאורה לשפת העיצוב ולאופיו של ביתכם או משרדכם, על בסיס תוכנית אדריכלית שהכין עבורכם אדריכל מראש או רק על פי תפיסה רעיונית שגיבשתם לעצמכם.

התמונה באדיבות רשת כנעני

התמונה באדיבות רשת כנעני

רשת כנעני חשמל בע"מ קיימת כבר 42 שנים ומחזיקה ארבעה סניפים ברחבי הארץ: שניים בקריית גת, אחד באשקלון ואחד בבית שמש. סניף אחד בקריית גת עוסק רק בגופי תאורה (ומעסיק יועצי תאורה מוסמכים היכולים להעניק ייעוץ עד לבית הלקוח), אך רובם המוחלט משלב בין סיטונאות חשמל לגופי תאורה.

ראוי להדגיש שהחנות החדשה במתחם איי סולומון שבקריית גת היא אחת מהחנויות המרשימות ביותר של רשת כנעני, הודות לטרנדים העדכניים שהיא מציעה בה מתחום התאורה.

התמונה באדיבות רשת כנעני

התמונה באדיבות רשת כנעני

כל גופי התאורה ומוצרי החשמל המיובאים לכלל החנויות, נבחרים בקפידה על ידי מנהלי הרשת תוך שימת דגש על עיצוב ייחודי, עמידות, איכות, חיסכון בחשמל ועוד מספר קריטריונים נוקשים. הרשת ממליצה עבורכם במיוחד על מנורות ה-LED החדשניות והידידותיות לסביבה, שמפיצות מעט חום ואף חוסכות רבות בצריכת החשמל, מה שיוכל לצמצם באופן ניכר את חשבון החשמל שתקבלו בסוף כל חודש.

הרשת משתפת פעולה עם כמה חשמלאים איכותיים ומנוסים. לאחר שתיהנו משירותי הייצור המיוחד של המקום, ישמחו עובדי החנות להמליץ לכם על מספר חשמלאים שיוכלו להתקין את המוצרים שבחרתם עבור ביתכם באופן מקצועי ונטול פשרות ובתמורה למחיר הוגן. כל אלה, לצד השירות האישי והמסור של כלל עובדי הרשת, שיבטיחו לכם חווית רכישה מהנה ואפקטיבית.

 

כנעני חשמל בע"מ

כתובת הסניף באשקלון: הנגר 1

כתובת הסניף בקריית גת: המסגר 8

כתובת הסניף השני בקריית גת: מתחם "איי סולומון" (דרך הדרום 22)

כתובת הסניף בבית שמש: האומן 16/26

טלפון: 1-700-071-100

קישור לפייסבוק

קישור לאינסטגרם


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר