ניקוי ספות מקצועי : WE CLEAN. צילום באדיבות הלקוח
ניקוי ספות מקצועי : WE CLEAN. צילום באדיבות הלקוח

חשיבות ניקוי מזרונים: חברת We Clean עם התשובות

מזרן המיטה, הוא המקום הנקי ביותר עבורנו, אליו אנחנו נכנסים מיד אחרי המקלחת כשאנחנו נקיים ורעננים, אך גם הוא עלול לצבור ליכלוכים ואורחים לא רצויים. הכירו את חברת We Clean שתהפוך את המזרן שלכם לגן עדן שכיף להיכנס אליו

פורסם בתאריך: 11.2.20 11:42

     

אין הרבה דברים בעולם המשתווים לתחושה שאנחנו מקבלים מלסיים מקלחת חמה וטובה ולהיכנס מיד אחריה למיטה הנוחה והנקיה שלנו. תחושת הניקיון והרעננות שאנחנו מקבלים לאחר המקלחת היא תחושה מדהימה, אך כשאנחנו שוכבים על מזרן שספג במרוצת השנים לכלוך, זיעה, אבק וכתמים נוספים, תחושת הכיף שלאחר המקלחת לא שורדת מעמד לזמן רב.

ניקוי מזרון היא פעולה שחשוב לבצעה אחת לתקופה, שכן ללא שמירה על מזרון נקי הוא עלול להפוך מהר מאוד לבית חרושת לחיידקים ועוד אורחים לא רצויים. חברות כמו we clean המתמחות בניקוי מזרנים משתמשות בשיטות שונות על מנת להבטיח העלמה של אותם הכתמים והלכלוכים המלווים אתכם כל לילה בזמן שאתם ישנים על המזרן.

we clean, חברת ניקיון מקצועית, המנקה בין היתר גם ספות ומשטחים נוספים, משתמשת לצורך עבודתה בשיטה האמריקאית לניקוי משטחים. בהתאם לשיטה מגיע צוות ניקיון לבית הלקוח ובעזרת לחץ מים, סבון וחומר מתחיל לפרק את כל הלכלוכים והכתמים שעל המזרן, תוך שהוא מקרצף בעדינות את האזורים המלוכלכים. כעת כשכל הלכלוכים והחומרים שהצטברו במהלך השנים על המזרון התפרקו לרסיסים קטנים, ניתן לשאוב אותם בקלות ולהעלים כל זכר אליהם.

״כשאנשים שמים מצעים על המזרן הם בטוחים שבכך הם נמנעים מהלכלוך שצבר המזרן במהלך השנים, אבל אם חושבים על זה, הדבר דומה לללבוש חולצה נקיה אחרי פעילות ספורטיבית בה הזענו בלי הפסקה״, מסביר בן אביעד, משותפי החברה. ״נכון שהחולצה נקיה בהתחלה, אבל ברגע שהיא נגעה בגופנו המזיע היא גם התלכלכה. היחסים בין המזרן לסדינים שלנו עובדים אותו דבר, כשבכל פעם שאנחנו שמים סדינים נקיים על המזרן אנחנו בעצם מעבירים את הלכלוך מהר מאוד מהמזרן אל הסדינים, ומהסדינים היישר אלינו״.

הלכלוך שצובר המזרן שלנו במהלך השנים מורכב מדברים שונים כגון זיעה ואבק שמצטברים עליו כל הזמן ויוצרים כתמים וריחות ממש לא נעימים. ייתכן שגם המזרן שאתם שוכבים עליו עכשיו לא עבר ניקיון כבר כמה חודשים טובים ובמקרה כזה מומלץ ביותר לנקות אותו כדי להיפטר מאי אילו ניחוחות וכתמים שהצטברו עליו.

השיטה האמריקאית בה משתמשת we clean, לצד הניסיון הרב של צוות החברה מבטיחים שתוכלו להסיר את רוב הכתמים, הלכלוכים והריחות שהצטברו במהלך השנים על המזרן. למקרה שאתם סקפטים, או רוצים לראות הוכחה ליעילות הניקיון במו עיניכם תוכלו ליצור קשר עם החברה שתשמח להגיע עד לביתכם לצורך הדגמה ללא עלות וללא התחייבות.

בזמן שהצוות מגיע אליכם הביתה תוכלו להצביע על כל נקודה על המזרן אותה הייתם רוצים לראות נקיה, ולבקש לראות לאיזו רמת ניקיון ניתן להגיע. אם לא התרשמתם מהתוצאה, מה שנדיר שקורה, תוכלו לא להמשיך לשאר חלקי המזרון, אך אם אהבתם את התוצאה תוכלו לבקש שינקו עבורכם את כל המזרון מבלי להשאיר עליו אפילו נגיעה קטנה של לכלוך.

נוסף על ניקוי מזרנים וספות מציעה החברה ללקוחותיה שירות של ניקוי שטיחים שמבטיח להשיב את הצבע בחזרה לשטיח הגדול שפרוס במרכז ביתכם. מכיוון ששטיחים עשויים בצורה גסה ועבה יותר, תהליך הניקוי בהם שונה ולא ניתן לעשותו בבית הלקוח.

על מנת לנקות את השטיח מגיעה החברה עד לבית הלקוח, אוספת אותו למפעל, מנערת, משרה, מקרצפת סוחטת ומייבשת אותו ולאחר מכן מחזירה אותו במשלוח ישיר עד אליכם, כשלרוב תוכלו לקבל אותו כבר בתוך שלושה או ארבעה ימים מרגע האיסוף.

אם נמאס לכם לישון על מזרן מסריח ומלוכלך ואתם רוצים להיכנס כל לילה אחרי המקלחת למקום נקי ונעים, תוכלו ליצור קשר עם ״we clean״ שתשמח לצחצח לכם את המזרן כך שהלילה שלכם יהיה רצוף בחלומות נעימים ומתוקים.

אזור פעילות: כל הארץ

שעות פעילות: 16:00-07:00

טלפון: 052-2220323

למעבר לפייסבוק

ניקוי ספות באשקלון


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר