קוסמטיקאית מומלצת באשקלון: הכירו את יערה גולן . צילום: Alina Troeva, Shutterstock
קוסמטיקאית מומלצת באשקלון: הכירו את יערה גולן . צילום: Alina Troeva, Shutterstock

קוסמטיקאית מומלצת באשקלון: הכירו את יערה גולן

הגיע הזמן לעשות קצת סדר בפנים. אולי גבות, קצת טיפולי פנים ואפילו לייזר. מכון הקוסמטיקה "יערה קוסמטיקה" שואף לתת לכם את הטיפול המקצועי והנרחב בו אתם מעוניינים

פורסם בתאריך: 5.2.20 16:31

     

יש אנשים שמגיל קטן יודעים מה הם יהיו כשהם יהיו גדולים, ויערה גולן, הבעלים של מכון הקוסמטיקה "יערה קוסמטיקה", היא אחת מהן. "מגיל 12 אני מתעסקת בתחום הקוסמטיקה, שהתחיל כתחביב. אפילו הקמתי קליניקה מאחורי הבית של ההורים", היא מספרת על הכניסה שלה לתחום. "טיפוח ואסתטיקה תמיד היו חשובים לי, וכשסיימתי תיכון המשכתי ללימודים במכללה לקוסמטיקה ברמת-גן לצד השתלמויות בחו"ל, ומשם הכול היסטוריה".

את הקליניקה שלה היא הקימה באשקלון לפני למעלה מ-20 שנים, ומאז הצטרפו אליה שתי קוסמטיקאיות מקצועיות נוספות. לקוחות מגיעים מכל הארץ – ואפילו מהעולם – לאחד מאינספור הטיפולים בתחום הביוטי והקוסמטיקה הרפואית שהקליניקה מציעה.

מה למשל? קחו אוויר: טיפול פנים רפואי, טיפול בפיגמנטציה, אנטי-אייג'ינג, טיפול בצלקות, בכתמים ואקנה, לייזר להסרת שיער, אפילציה, איפור קבוע, מיקרובליידינג, בנייה בג'ל, לק ג'ל, עיצוב גבות לפי מבנה פנים, שעוות, פדיקור ומניקור רפואי, טיפול בפטרת ויבלות (בשימוש בחומרים ייעודיים שנרקחים על ידי רוקח), הדבקה והלחמת ריסים ואיפור ערב. בנוסף, יערה מציעה לימודי עיצוב גבות, פדיקור רפואי ובניית ציפורניים בג'ל לפי שיטה ייחודית, לצד השתלמויות פרטיות.

בקליניקה עושים שימוש במכשירים החדשניים והמתקדמים ביותר, ביניהם מכשיר 'סינרג'י' של חברת ונוס לטיפול בצלקות, כתמים ואקנה, ומכשיר להסרת שיער בלייזר 'אפיליב' שנחשב לאחד המכשירים המובילים היום בעולם ומשווק בלמעלה מ-60 מדינות.

"יערה קוסמטיקה": אינספור טיפולים בתחום הביוטי והקוסמטיקה. צילום: ניסים פרץ

"יערה קוסמטיקה": אינספור טיפולים בתחום הביוטי והקוסמטיקה. צילום: ניסים פרץ

ההתמחות של הקליניקה היא בעיקר בתחום טיפולי הפנים, עם מגוון טיפולים חדשניים, כמו טיפול באמצעות גלי רדיו. "בטיפול כזה אנחנו מחממים את הרקמה ב-42 מעלת באמצעות ידית שנקראת 'דיימונד'", מסבירה יערה. "החום גורם לייצור של סיבי קולגן ואלסטין, שמותחים את העור. את הטיפול אנחנו משלבים עם ידית נוספת שנקראת 'פרקשונל' שמבצעת פציעה מבוקרת ברקמה, בדומה למזותרפיה, ומסייעת לחידוש העור ועיצובו. זה טיפול שמיועד להצערת העור, חידוש התאים, העלמת סימני מתיחה וטיפול בצלקות או קמטים עמוקים בעור. השיפור שהטיפול הזה יוצר הוא פשוט מטורף".

מה החלק שאת הכי אוהבת בעבודה שלך?

"הסיפוק הכי גדול הוא כשלקוח יוצא מרוצה ורואה תוצאות מדהימות ובמהירות. גם טיפול 'פשוט' כמו עיצוב גבות יוצר סיפוק אדיר – לקוחה מגיעה עם גבה נפולה ועייפה, ותוך זמן קצר הגבות מורמות, העין נפתחת והלקוחה מקבלת אינסוף מחמאות. זה הכי כיף שיש".

"יערה קוסמטיקה": לוודא שאתם יוצאים עם חיוך. צילום: ניסים פרץ

"יערה קוסמטיקה": לוודא שאתם יוצאים עם חיוך. צילום: ניסים פרץ

ולסיום, איזה טיפ היית נותנת לשמירה על העור?

"הטיפ החשוב ביותר הוא לשתות המון המון מים. כל מי שבאה אליי יודעת את זה ומבינה את החשיבות של זה. מעבר לזה, חשוב למרוח את החומרים הנכונים על הפנים, תכשירים עם ריכוז גבוה של חומרים פעילים, שגורמים לתוצאות כבר בשבועות הראשונים. אלו תכשירים שמשיגים דרך רופאים או קוסמטיקאיות, ולא החומרים שמוצאים ברשתות הפארם".

מחפשים מקום מקצועי לטיפולי ביוטי, אנטי-אייג'ינג והסרת שיער? יערה תשמח לקבל אתכם, להעניק את הטיפול המדויק והנעים ביותר ולוודא שאתם יוצאים עם חיוך!

טלפון לקביעת תור והתייעצות: 050-6937702
כתובת: אלי כהן 42, אשקלון
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר