גנים פרטיים באשקלון: סביבה בטוחה לצמיחה והתפתחות. צילום: archideaphoto, shutterstock
גנים פרטיים באשקלון: סביבה בטוחה לצמיחה והתפתחות. צילום: archideaphoto, shutterstock

גנים פרטיים באשקלון: סביבה בטוחה לצמיחה והתפתחות

אחת התקופות המשמעותיות ביותר בחייו של כל אדם היא הילדות, שם הוא מעצב את אישיותו. אז על מנת שאתם, ההורים, תוכלו להעניק לילדכם סביבה מוגנת להתפתחות אישיותית, הכנו עבורכם את הכתבה הבאה

פורסם בתאריך: 2.2.20 16:56

     

רשת גני ילדים חיוכים-אגמים-פרפרים

מחפשים גן שהוא בית? צוות איכותי ומקצועי שיספק חממה אוהבת ותומכת להתפתחות תקינה ובריאה? הכירו את הגן בו הקטנטנים נחשפים לעולם הקסום של המוזיקה דרך חוויית משחק, תנועה וריקוד. בגן ילדכם יקבל כל שצריך בכדי לצמוח, לגדול ולהתפתח.

ארוחות בריאות, מזינות וטעימות

לא רק חום ואהבה, ב"רשת גני ילדים חיוכים/אגמים/פרפרים" מקפידים שהקטנטנים יאכלו אוכל מזין, טעים ובריא. בכל יום הטבח מכין אוכל כשר, חם וטרי לילדי הגן תוך הקפדה על שימוש בחומרים אורגנים. ואם תשאלו מה היתרונות של מזון אורגני לתינוקות ולילדים? מזון אורגני גדל בצורה טבעית, ללא שימוש בחומרי הדברה, צבעי מאכל וחומרים משמרים שכידוע מזיקים לבריאות. אכילת אוכל אורגני המבוסס על תזונה מאוזנת הכוללת פירות ירקות ושאר אבות המזון תומכת בגוף בריא וחזק.

בטיחות ושקיפות

לצד סדר יום מובנה, ילדי הגן זוכים ליהנות ממרחבים של תנועה. התכנון המדויק של הגן מאפשר זרימה חופשית ומספק עניין וסקרנות ועידוד הילדים למשחקים מגוונים תוך הקפדה על סביבה רגועה ובטוחה. כל כיתות הגן מאובזרות בציוד ומשחקים המותאמים לילדים. הגן מרושת במצלמות במעגל סגור כך שכל העת ההורים יכולים להיות רגועים ובטוחים כי ילדיהם נמצאים בידיים הטובות ביותר.

כל הורה יכול להגיע בכל שעה לגן. בגן יש לחצן מצוקה וחיבור לחברת 'נטלי' כך שבמקרה הצורך יינתן מענה מיידי לכל בעיה. כמו כן צוות הגן עובר הכשרת עזרה ראשונה, החייאה ומענה ראשוני בשעת חירום.

צוות הגן

ב"רשת גני ילדים חיוכים/אגמים/פרפרים" פועל צוות מקצועי, מיומן ובעל הכשרות ותעודות אשר עוסק בתחום החינוך מזה שנים רבות ובעל ניסיון בחינוך לגיל הרך. על מנת שכל ילד ירגיש יחס אישי, יש חלוקה לקבוצות קטנות כך שצוות הגן יעניק לכל ילד וילדה את מלוא תשומת הלב והיחס האישי עם הרבה חום ואהבה.

כלל עובדי הגן נושאים תעודות יושר, אישור רפואי והכשרות נדרשות לטיפול בילדים. בראש הגן עומדת מי שזוכה להמלצות חמות ורבות – נטליה טימופייב. נטליה הינה אשת חינוך אקדמית בעלת תואר ראשון בחינוך גני ילדים ובית ספרי יסודי עם 30 שנות ניסיון וותק בעבודה עם ילדים – עשר שנים עבודה בבית יתומים ובזכותה מספר רב של ילדים אומצו, חלק מילדים אלו עד היום בקשר עמה, מוקירים לה תודה ומעריכים את פועלה.

בנוסף היא עבדה עוד 20 שנים כמנהלת גן ילדים מצליח. את ההשכלה האקדמית שלה – תואר במוזיקה וכוריאוגרפיה, היא מנתבת להעשרת עולמם של הילדים. כל ילדי הגן זוכים לחינוך מוזיקלי בדרך חווייתית ועשירה, וכך הם נהנים מטיפוח מיומנות ריתמית, הרחבת הזיכרון המוזיקלי, נגינה על כלים ריתמיים שונים ובעיקר – הם מפתחים את הכישרון שלהם, את הביטחון בעצמם ואת יכולת הדמיון והיצירה.

חוגים נוספים

ילדי הגנים זוכים לשפע של חוגים חווייתיים – חוג חיות וטבע המאפשר לילדים להכיר את עולמם של החיות בעזרת מגע, ליטוף ותחושה. החוג כולל סיפורים, משחקים והפעלות. הודות לחוג, הילדים לומדים על אורח החיים של החיות, מה הן אוכלות? כיצד הן מתנהגות? לאיזו משפחה של חיות הן שייכות? באיזה סביבה הן חיות? בחוג הילדים פוגשים בכל פעם בע"ח מעניין ומרתק. כך הילדים לומדים להתמודד עם פחדים, להכיר את השונה ולקבל את האחר.

חוג מוזיקה ותנועה – החוג מובנה ומותאם לפי גיל ומועבר על ידי מדריכים חיצוניים בשיתוף קליניקות. החוג מלווה באביזרי תנועה שונים המעודדים את הילד/ה לתנועה בשילוב מוסיקה מתאימה. הילדים וההורים זוכים לטיפול באמצעות מגע – מסאז'ים ועיסויים. פינוק אמיתי. חשבתם שזה הכול? ב"גן חיוכים" יש גם חוג תיאטרון, ריתמיקה, אומנות, בנייה וקונסטרוקציה. כמו כן, פעם בחודש זוכים הילדים ל"חוג עם אמא/אבא" – פעילות משותפת וחווייתית.

מעקב התפתחות תקינה

בגן יש פסיכולוג צמוד שמכיר כל ילד וילדה ועובד באופן יום יומי. הודות לידע והמקצועיות שלו הוא מאבחן את ההתפתחות לפי שלבי הגיל ומעדכן את ההורים על ההתפתחות בשפה, בתקשורת, ביכולות המגע, המשחק ויכולות שכליות-חברתיות. כמו כן, אצל תינוקות ופעוטות יינתן מידע להורים לגבי עיכוב ההתפתחות ודרכי טיפול. בנוסף אחת לשבוע מגיע רופא לבדוק את הילדים בגן ולוודא את מצב בריאותם.

רוצים להיות בטוחים שילדכם מאושר? "רשת גני ילדים חיוכים/אגמים/פרפרים"
הציונות 47 אשדוד | סניף אשדוד ״גן חיוכים״ אזור סיטי | סניף אשקלון ״גן פרפרים״ אזור סיטי | סניף אשקלון ״גן אגמים״ אזור אגמים
טלפון: 0502351544, טלפון נוסף: 052-4078728
שעות פעילות: א'-ה' 06:30-18:00, שישי 06:30-12:00
לוח חופשות מקוצר – הגן עובד כל החגים כולל אוגוסט, אופציה לצהרון וקייטנות
התרשמו מאיתנו בפייסבוק 

אוכל מזין ובריא, צוות חם ואוהב! קרדיט תמונה: נטליה טימופייב

אוכל מזין ובריא, צוות חם ואוהב. קרדיט תמונה: נטליה טימופייב


פעוטון פילפילון

אם היינו אומרים לכם שבלב אשקלון קיימת ממלכה, וילה פרטית שכל כולה מוקדשת אך ורק לילדכם? כזו עם צוות שנבחר בקפידה, עם דגש מיוחד על בניית מעטפת חמה ונעימה על מנת שלילדכם יהיה את הבסיס הטוב ביותר לגדול, לצמוח ולהתפתח? נעים להכיר – "פעוטון פילפילון".

הגן, שמנוהל על ידי אוראל דבורה, הפך תוך זמן קצר להמלצה חמה. הסיבות לכך רבות ומגוונות. ראשית- הרוח הצעירה, האווירה המשפחתית, הערכים המוטמעים, האווירה הטובה והמחשבה וההשקעה אפילו על הפרטים הקטנים. לכל קבוצה מפלס משלה, עם חצר נפרדת ומותאמת גיל והתפתחות. למעשה, כל ילד וילדה מקבלים את מלוא המרחב למשחק ופעילות בכל עת ללא תלות בקבוצות הגיל האחרות.

צוות הגן

הילדים ב"פעוטון פילפילון" נהנים מחום ואהבה אין סופית. צוות הגן וותיק, יציב ומורכב מנשות חינוך מנוסות שכל כולן מכוונות להעניק לכל ילד וילדה את מלוא תשומת הלב תוך הקפדה על התייחסות למענה לצרכים רגשיים ומוטוריים כאחד. התייחסות זו מאפשרת בסיס בריא וחזק לצמיחה ומיצוי הפוטנציאל של כל ילד וילדה.

לכל קבוצה מפלס משלה, עם חצר נפרדת ומותאמת גיל והתפתחות. תמונה באדיבות פעוטון פילפילון

לכל קבוצה מפלס משלה, עם חצר נפרדת ומותאמת גיל והתפתחות. תמונה באדיבות פעוטון פילפילון

על מנת שתדעו שבכל עת ילדכם נמצא בידיים הטובות ביותר כל צוות הגן עבר הכשרה למתן עזרה ראשונה ומענה בשעת חירום. כמו כן צוות הסייעות והגננות זוכות ליום חופש מידי שבוע. מה שמאפשר להן למלא מצבורים, לנוח ולחזור בכוחות מחודשים לגן ולילדים האהובים.

שקיפות ובטיחות

"פעוטון פילפילון" פועל עם סדר יום קבוע אשר מקנה ביטחון לילדים. בנוסף לכך, על מנת לתת מענה איכותי ומקיף הוצבו בגן לחצן מצוקה הנותן מענה רפואי ופינוי בעת הצורך ומערכת "מוגנים בגנים" שמסייעת לבטיחותם של ילדי הגן. זהו למעשה טאבלט שמוצב בכניסה לגן, ועליו מופיעים שמות הילדים.

בכל בוקר, כל הורה שמגיע לגן לוחץ על שם הילד בטאבלט, ובכך מאשר שהגיע. בכל בוקר לאחר שעת ההגעה לגן המערכת מבצעת סריקת נוכחות ושולחת הודעת סמס להורים שטרם סומן שהילד שלהם הגיע לגן. כך ההורים יכולים להשיב אם הילד מאחר? לא מגיע? או שמא הוא חולה/יש סיבה אחרת. במידה ואין מענה כלל, נציגי החברה יתקשרו אישית ויוודאו את המצב. מלבד היתרונות הגלומים במעקב סדיר אחרי ההגעה, זוהי מערכת חכמה בעלת 100% הצלחה בהצלת חיי ילדים שנשכחו ברכב בדרכם אל הגן!

הגן תמיד פתוח להורי הילדים, כך שהם יכולים להגיע בכל שעה ביום. כמו כן, בגן מותקנות מצלמות במעגל סגור. חדר הג'ימבורי המאובזר נותן מענה בימי החורף הקרים והגשומים וכן הינו חדר ממ"ד כך שבכל רגע הילדים נמצאים במקום בטוח.

כל ילד וילדה מקבלים את מלוא המרחב למשחק ופעילות בכל עת. תמונה באדיבות פעוטון פילפילון

כל ילד וילדה מקבלים את מלוא המרחב למשחק ופעילות בכל עת. תמונה באדיבות פעוטון פילפילון

חוגים והעשרה

כל ילדי הגן נהנים ממגוון פעילויות בהתאם לעונות השנה, השבתות והחגים וכן טיול שנתי פעם בשנה. בגן מקפידים על המסורת- הילדים פותחים את הבוקר בתפילת "מודה אני" ו"שמע ישראל", וכן חוגגים ברוב פאר והדר את החגים. בנוסף, קיימים חוגי העשרה:

חוג תיאטרון – מידי שבוע מגיעה לגן מפעילה ומציגה בצורה חווייתית את סיפורי הילדים הגדולים ע"י מחזה, ופעילות מהנה וכיפית. בנוסף, החוג נותן מענה לצרכים רגשיים וחינוכיים כאחד. כך למשל זוכים הילדים לחיזוק הביטחון העצמי באמצעות הזדהות ודרכי התמודדות בסיטואציות, לחיזוק מיומנות חברתית ע"י פעילות קבוצתית ועוד.

חוג טבע – המאפשר חוויה והנאה מהטבע באמצעות מגוון פעילויות רב חושיות, הכרת בע"ח מגוונים- חיות בית, זוחלים ואפילו לעיתים חיות משק.

חוג תנועה לגיל הרך – אלו מפגשים מהנים ויצירתיים של תנועה, מוזיקה ומשחק להתפתחות וצמיחה בריאה. החוג מאפשר: שיפור המוטוריקה, הקניית מודעות לגוף ולמרחב. כל זאת תוך שימוש באמצעים מגוונים לשיפור היכולת הקוגניטיבית והוויסות התחושתי באמצעות שימוש בתנועה.

האוכל ב"פעוטון פילפילון" טרי ונעשה במקום מדי יום ביומו. אוכל מזין ובריא עשיר באבות המזון הנדרשים – קטניות, בשר, פירות וירקות, מגוון מרקים ועוד ועוד… וכל זה על בסיס יום- יומי.

הילדים נחשפים ומתנסים בחומרים ואלמנטים משתנים ע"י יצירות, זמן מליאה, חצר, טיולי טבע וכו'.. וזאת בכדי לפתח את החושים, הידע והשפה. הם מקפידים על תיווך נכון ושפה בגובה העיניים- מה שהופך את הלמידה לחווייתית, מעצימה ויותר מכל מהנה.

רוצים להיות בטוחים שילדכם זוכה ליחס חם ואוהב? "פעוטון פילפילון" לפעוטות מגיל 3 חודשים עד גיל 3 שנים
כתובת: זיכרון יעקב 1, אשקלון
שעות פעילות: א'-ה' 07:15-16:45, יום ו' 07:15-12:00
טלפון: 052-7833315
התרשמו בעצמכם בעמוד הפייסבוק 

הילדים בפעוטון פילפילון נהנים מחום ואהבה אין סופית. תמונה באדיבות פעוטון פילפילון

הילדים בפעוטון פילפילון נהנים מחום ואהבה אין סופית. תמונה באדיבות פעוטון פילפילון


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר