שמלות כלה וערב באשקלון: הכירו את עמי סנזורי. צילום: משה אהרן zilum1.com, דוגמנית: סוכנות אלינור שחר, איפור: Nofar Grichter makeup, תכשיטים: Amaro
שמלות כלה וערב באשקלון: הכירו את עמי סנזורי. צילום: משה אהרן zilum1.com, דוגמנית: סוכנות אלינור שחר, איפור: Nofar Grichter makeup, תכשיטים: Amaro

שמלות כלה וערב באשקלון: הכירו את עמי סנזורי

לא רבים יודעים, אך במרחק קצר מאשדוד, בירת שמלות הכלה והערב, נמצא הדבר החם הבא. עמי סנזורי, המעצב הבולט של שנות ה-2000, חזר ארצה אחרי שכבש את ארה"ב. את הסטייל, הטא'צ והכישרון שצבר במהלך עשרות השנים הוא מביא איתו לעולם שמלות הכלה והערב

פורסם בתאריך: 31.12.19 12:24

     

היום הגדול שלך מתקרב, שנים שאת חולמת על הרגע היפה הזה בלבן. אך למרות שפע המעצבים, סלוני הכלות והחנויות – לא מצאת את שאהבה נפשך, את השמלה המדויקת שתתאים בדיוק לך. "נסעתי עם חברה ליום מרוכז באשדוד, עברנו אצל כל השמות הגדולים והתרשמנו מקולקציות יפיפיות. אך ברגע האמת – בתא ההלבשה, פעם אחר פעם פשוט הרגשתי שזה לא נתפר בשבילי. שאף מעצב לא כיוון אלי את השמלה הזו" מספרת לי מאיה, "במקרה שמעתי על מעצב  מצליח שבדיוק חזר ארצה בניו- יורק ונמצא באשקלון. החלטתי לבדוק. זו הייתה החלטה הנכונה".

ואכן, בחירה בעמי סנזורי כמעצב שמלת החלומות היא בחירה חכמה. סנזורי יודע להתאים את השמלה המדויקת לכל אישה. התהליך מתחיל במפגש ראשוני והיכרות עם הפרסונה "לכל בגד יש אמירה. לכן חשוב לי להכיר את ההעדפות האישיות של כל אחת ואחת" סנזורי מסביר ומפרט: "את הטא'צ האישי אנחנו בונים בהתאם לחזון ולמידות הגוף כך שהשמלה תחמיא לגזרה ותהלום את מבנה הגוף".

כבר בפגישה הראשונה תבחינו שמדובר באושיית אופנה, אדם שחי ונושם את התשוקה לבדים, לגזרות וקשוב לטרנדים החמים ביותר. "לאחר פגישה ראשונית בה הבנו את החזון, נתחיל לרקום את החלום למציאות עם סקיצה ראשונית, נבחר את הבדים הנכונים ונתחיל במלאכה. לאחר מכן הכלה תוזמן למדידות, נערוך תיקונים ומקצה שיפורים עד קבלת התוצר הסופי – שמלת החלומות. מי שמכיר אותי יודע שאני חולם אופנה – וגם יודע להגשים את החלומות הנועזים ביותר".

עמי סנזורי. שמלת כלה בהתאמה אישית. צילום: משה אהרון

עמי סנזורי. שמלת כלה בהתאמה אישית. צילום: משה אהרון. דוגמנית: סוכנות אלינור שחר, איפור: Nofar Grichter makeup, תכשיטים: Amaro

איכות, סטייל וסגנון ייחודי

כשאומרים עמי סנזורי אומרים אופנה איכותית. עשרות שנים של עשייה בצמרת התעשייה הישראלית הובילו אותו להיות מותג – ממעצב מתחיל בחנויות עילית ועד פסגת האופנה המקומית. לאחר שכבש את ניו יורק, האהבה לארץ ולמשפחה הובילה אותו לעיר הולדתו – אשקלון. "הוא פשוט יודע לבחור את הבגד הנכון בו ארגיש הכי יפה בעולם" אומרת אמה של מאיה, "כולנו, גם צוות המלוות וגם אני בחרנו בעמי לעיצוב שמלות הערב שלנו ביום המיוחד הזה. את עמי אני זוכרת מימו כמעצב של 'אריסטו שמט', שנים שבהם עקבתי אחרי העיצובים שלו. השמלה שנתפרה עבורי היא פשוט אני – בסגנון, בעיצוב, בגזרה ובאופי".

בין אם מדובר בשמלת ערב שיקית ונוטפת סטייל או שמלה ליום החתונה, סנזורי הוא ללא ספק הבחירה הנכונה. לאורך כל הדרך תזכו ליחס אישי מאושיית אופנה. "חשוב לי לא רק שתראו הכי יפות וזוהרות אלא גם תרגישו בנוח לרקוד כל הערב. תמיד שואלים אותי מהיכן ההשראות שלי מגיעות – ויותר מכל תערוכת אומנות – פגישה אישית היא ההשראה הטובה ביותר".

שמלת כלה מינימליסטית ומוקפדת, שמלה רומנטית עם מחשוף עמוק או שמלת ריקודים מדליקה – תהיו בטוחות שעמי כבר ידע לרקום לכם את החלומות.

עמי סנזורי, מעצב שמלות כלה וערב
כתובת: שביל הלימון 2, אשקלון
טלפון: 052-3447630
קישור לאתר המעצב
קישור לעמוד הפייסבוק
קישור לחשבון האינסטגרם
כתובת מייל: [email protected] 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר