וטרינרים בדרום. תמונה ממאגר Shutterstock
וטרינרים בדרום. תמונה ממאגר Shutterstock

וטרינרים בדרום: ד"ר דוליטל בגרסה הדרומית

אין אחד שלא חש חיבור עמוק לחיית המחמד שלו. לכן, בדיוק כפי שהייתם מתייחסים לחבר או אדם קרוב, אתם חייבים לוודא שהטיפול הרפואי של הווטרינר שלכם, הוא היסודי, ההגון והמקצועי ביותר. בשביל להקל עליכם את המשימה, הכנו עבורכם רשימה של וטרינרים מומלצים באזור הדרום.

פורסם בתאריך: 4.4.19 16:22

     

הווטרינרית נאוה אורן – מקצועיות, הומניות ויסודיות

תחום בעלי החיים הינו מקצוע מורכב ומאתגר במיוחד. על מנת לטפל בחיות באופן מקצועי ונכון, דרושים ידע והבנה מעמיקה ברפואה, ביולוגיה ואנטומיה של בעלי החיים. לכן, כאשר אתם בוחרים וטרינר, חשוב לוודא כי מדובר באדם מיומן ומנוסה, שיידע להעניק את המענה הטוב ביותר עבור כלל צרכי החיה שלכם.

הווטרינרית נאוה אורן חרטה על דגל מרפאתה את ערכי המקצועיות, ההומניות והיסודיות. לקוחותיה המרוצים של נאוה, חוזרים אליה באופן קבוע ומספקים לחית המחמד שלהם טיפול אישי ומסור, הנעשה בידי בעל מקצוע מומחה.

ד"ר נאוה אורן הגיעה לתחום הווטרינריה מתוך מסלול אחר לגמרי: "ניגשתי ללימודים בתחום מדעי החיים, בשאיפה לעסוק במחקר ובאקולוגיה בעתיד. אולם, הבנתי שהקשר הישיר עם החיות הוא מרכיב חשוב ומשמעותי עבורי ועל כן החלטתי לפנות ללימודי ווטרינריה. בנוסף, על מנת להעשיר את המקצועיות שלי ולהרחיב את ההיצע הטיפולי של המרפאה, אני מקפידה להשתתף באופן תדיר בהשתלמויות, קורסים וכנסים".

ד"ר נאוה אורן מטפלת בעיקר בכלבים ובחתולים, אך מגיעות אליה לטיפול גם חיות אקזוטיות שונות, כגון: חמוסים, שרקנים, ארנבים, אוגרים, תוכים ואף חיות בר פצועות.

וטרינרים בדרום: ד"ר נאווה אורן

וטרינרים בדרום: ד"ר נאווה אורן

מרכיב חשוב בעבודתה של ד"ר נאוה אורן, הוא יצירת סביבת טיפול נוחה ומשפחתית עבור הלקוחות בכלל ובעלי החיים בפרט. "מטרתי העיקרית היא למנוע סבל מבעלי החיים, וליצור חוויה טובה ולא טראומטית עבורם. חשוב לי שהלקוחות יקבלו מענה אישי וירגישו שיש להם למי לפנות בעת הצורך. כמו כן, אני רואה חשיבות רבה בהעלאת מודעות הציבור לרווחת חיות המחמד, ומעבירה הרצאות בבתי ספר בנושא זה".

המרפאה של ד"ר נאוה אורן מרווחת, כוללת פינת המתנה נוחה, חדר אשפוז ומעבדה וחדר בדיקה וניתוחים ומצוידת במכשור רפואי מתקדם ומשוכלל. כל אלה, מהווים חלק מתפיסתה המקצועית של נאוה, השואפת להעניק את הטיפול המקצועי והיסודי ביותר עבור בעל החיים הרלוונטי.

המרפאה כוללת צוות אסיסטנטיות ותיקות ומיומנות, שהוכשרו לסייע בכל האספקטים של עבודת המרפאה. נוסף על כך, בניתוחים או בפרוצדורות מורכבות, מגיעים למרפאה וטרינרים מומחים בתחום הרלוונטי, ולעתים, בעל החיים מופנה למרכזי חירום גדולים.

הודות למוניטין המקצועי הרב שצברה ד"ר נאוה אורן בתחום בעלי החיים, היא הצליחה למצב את עצמה כאחת מהווטרינריות המקצועיות והמוערכות באזור הדרום בפרט ובישראל בכלל. "אני מודה כל יום על הזכות הגדולה שנפלה בחלקי לטפל בחיות ולהציל חיים. חשוב לי לבצע את עבודתי על הצד הטוב ביותר, ועל כן אני מקפידה על יצירת קשר אישי עם הלקוחות ומתן מענה זמין ככל הניתן".

הווטרינרית נאוה אורן

טלפון: 052-2346418

מעבר לעמוד הפייסבוק

ד"ר נאוה אורן

ד"ר נאוה אורן


וטרינר בכפר – רפואה שגרתית ורפואת חירום תחת קורת גג אחת

כשמגיעים למרפאה הווטרינרית של ד"ר אמיר וינברג, מיד חשים הקלה באוויר, ולא רק בגלל אווירת הכפר והצמחייה המרובה – מי שמגיע למרפאה יודע שהדוקטור יעשה הכל כדי לפתור בעיות ולהגיע לפתרון.
וינברג, 45, נשוי ואב לארבעה ילדים פלוס שני כלבים מבוגרים וחתול, מחזיק ברישיון ווטרינרי מאז שנת 2006, בה סיים את לימודי הרפואה הווטרינרית באוניברסיטה העברית. ד"ר וינברג תמיד אהב והתעניין בתחום הרפואה הווטרינרית: "אני מרגיש כמו בלש. בניגוד לבני אדם, בעלי החיים לא יכולים להסביר לנו בדיוק מה מציק להם. טיפול ווטרינרי מעולה כולל בין היתר יכולות אבחון רבות וירידה לעומק הדברים כדי לעזור לחיה ולרפא אותה. יש כאן אתגר שמשלב סיפוק גדול ושליחות ענקית". הוא מספר.

המרפאה של ד"ר וינברג הוקמה בשנת 2010 במושב סגולה, ולאחר כשמונה שנים הקים ד"ר וינברג סניף נוסף בעיר קריית גת הסמוכה. המרפאות מצוידות במכשור רפואי מתקדם המאפשר לו ולשני האסיסטנטים שלו לבצע בדיקות דם במעבדה הקיימת במרפאה, ושאר בדיקות וטיפולים שגרתיים כגון חיסונים, טיפולי שיניים ותילוע, בדיקות מעמיקות וביניהן אבחון מולקולרי שבו בודקים דנא של חיידקים, ביופסיות, אבחוני גידולים, וניתוחים למיניהם: "אני נותן מענה לרפואה מניעתית, שגרתית ורפואת חירום. במידת הצורך אני מזמין מומחי כירורגיה ואולטרסאונד למרפאה, ומשתף פעולה עם מרכזים רפואיים המסוגלים לתת מענה מקיף יותר מהמוצע במרפאה". מציין ד"ר וינברג.

ד"ר אמיר וינברג: רפואה שגרתית ורפואת חירום תחת קורת גג אחת

הדוקטור סובר כי רפואה מניעתית היא הרפואה הטובה ביותר, וביכולתה לשפר משמעותית את איכות חייה של החיה ולהציל אותה ממקרים חמורים: "שימו לב לפרטים הקטנים אצל חיית המחמד שלכם ולשינויים בהתנהגות שלה. לפעמים החיות נוטות לרצות אותנו במקום לתת לנו סימני מצוקה. התפקיד שלנו כבעלים הוא לנקוט במשנה זהירות ולחשוב מספר צעדים קדימה כדי לצפות סכנות, כמו למשל התקנת רשתות בקומות גבוהות, או השגחה רציפה על הכלב גם כשיוצאים לטיול. החיה אולי תרגיש קצת מוגבלת, אבל תהיה בטוחה בסופו של דבר". הוא מסביר.

הקו המנחה של ד"ר וינברג והמטרה לשמה הוקמה המרפאה היא בריאות החיה ומתן תמיכה לבעליה, על מנת לתת את כל הכלים הנחוצים לטיפול אופטימלי במצבי שגרה ובמצבי חירום. וינברג חוקר לעומק וחותר לפתרון אופטימלי מתוך תחושת מחויבות ושליחות וניתן להרגיש זאת בכנות, חוסר ההתפשרות, היסודיות והירידה לפרטים, כל זאת תוך מתן שירות מקצועי ואוהב שלו ושל צוות המרפאה.

החיות המטופלות במרפאה הן בעיקר כלבים וחתולים, אך גם חיות אקזוטיות כמו ארנבים, שרקנים, נחשים ואיגואנות מוצאות את הביטחון הרפואי שלהן במרפאה בכפר.

במסגרת עבודתו משתף וינברג פעולה עם בית החולים הווטרינרי האוניברסיטאי בבית דגן, אחראי על פינות חי בבתי ספר באזור קריית גת, מסייע במתן שירותי עיקור וסירוס לעמותת "ערד לחי" הפועלת גם בקרית גת ומציע מחירים מיוחדים לעמותות.

כתובת המרפאה: דרך הזורע 117, מושב סגולה

טלפון: 08-8505959

טלפון חירום: 054-8108568

קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק

שעות פעילות המרפאה במושב סגולה:
ראשון, שלישי וחמישי: 09:00-16:00
שני, רביעי ושישי: 09:00-13:30

שעות פעילות המרפאה בקרית גת:
ראשון, שלישי וחמישי: 16:00-20:00
שני ורביעי: 14:00-9:00


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר