מוסכים מומלצים באשקלון (מאגר תמונות Shutterstock)
מוסכים מומלצים באשקלון (מאגר תמונות Shutterstock)

מוסכים מומלצים באשקלון

רגע לפני טיפול ברכב ומחפשים אחר מוסכים מומלצים באשקלון? יצאנו להכיר מוסכים מובילים באשקלון ושאתם חייבים להכיר בטרם תחליטו היכן תטפלו ברכבכם

פורסם בתאריך: 2.11.18 09:58

     

מוסך אוטו פיקס

'אוטו פיקס' הוא מוסך מקומי מנוסה הפועל מזה 12 שנה, וממוקם באזור התעשייה הצפוני באשקלון קרוב למכון רישוי דביר.  צוות המכונאים בניהולו של אייל פחימה, בעל המוסך, הם מומחים מקצועיים ויכולים לתקן כל סוג של תקלה ברכב במחירים תחרותיים מאוד. הם מציעים שירות תיקונים מהיר, מקצועי באיכות גבוהה ותוך אחריות.

מוסך אוטו פיקס הוא מוסך מורשה הפועל באישורו של מכון התקנים הישראלי. במוסך ניתן לקבל טיפולי רכב מכל סוג, בדגש על התחומים של דיאגנוסטיקה ומחשוב לרכב. בין השירותים הספציפיים של המוסך: מכונאות רכב כללית, טיפול במצברים, ניקוי מערכות הזרקה, טיפול במשאבות דלק חשמליות, טיפול במערכות מיזוג אוויר ועוד. השירות ניתן עבור כלי רכב פרטיים ומסחריים גם יחד, במחירים נוחים וברמת המקצועיות הגבוהה ביותר. המוסך מציע מגוון עצום של שירותי תיקון ותחזוקה עבור המכונית שלכם, הכוללים בין היתר: מיזוג אוויר, בלמים, שמנים, החלפות חלון, וכן התקנת מערכות קול.

מחשב הדיאגנוסטיקה במוסף אוטו פיקס יודע להתחבר לכלל המערכות ברכב ולכל סוגי הרכבים, ולבצע סריקה ואיתור התקלה בדיוק רב. המוסך מומחה בטיפול ותיקון תקלות מחשוב על שלל סוגיהן.

המוסך מספק שירות אישי עבור המכוניות במחירים סבירים ונוחים. הוא מציב סטנדרטים גבוהים ושירות לקוחות מקצועי, ומחזיק במבחר גדול של חלקי חילוף זמינים כדי למנוע אי נוחות והמתנה ארוכה להזמנות של חלקים נדרשים.

כלל התיקונים המבוצעים במוסך אוטו פיקס נעשים באמצעות הטכנולוגיה, הציוד והכלים העדכניים ביותר. טכנאי הרכב במוסך מעודכנים בכל המגמות בתעשיית הרכב, השיטות, והטכניקות החדשות. האימון שלהם הוא מתמשך, והם לומדים ומבצעים הכשרות בכל עת כדי להבטיח את הטיפולים המתקדמים ביותר עבור הרכב שלכם.

כתובת המוסך: אזור התעשייה הצפוני הפנינים 19 אשקלון.
קישור לאתר 
טלפון: 072-3251462

מוסך אוטו פיקס

 


מוסך בן – מוסך באווירה משפחתית

האור במנוע שלכם דולק? זקוקים לתיקון גיר? החלפת שמנים? הגיע הזמן לטיפול השנתי? זה הזמן ללחוץ על הגז ולבקר במוסך בן.
מוסך בן מנוהל ע"י עומרי חג'ג' מזה 5 שנים בסיועו של אביו, שניהם צברו עשרות שנות ניסיון בתחום תיקוני הרכב ומספקים שירותי תיקון ואבחון מקיפים לצד תחזוקה שוטפת.

מוסך בן קיים מזה 25 שנה ועיקר פעילותו במכונאות כללית: טיפולי שיפוץ, תחזוקה ותיקון המנוע, טיפול ותיקונים במערכת הבלמים, מערכת ההגה, החלפת שמנים ועוד. תיבות הילוכים, טיפולים כלליים, טיפולים שנתיים, בדיקות ועוד ועוד.
שירותי המכונאות הכללית במוסך הם עבור רכבים פרטיים ומסחריים ובמוצעים ע"י טכנאי רכב מקצועיים ומנוסים שבכוחם לזהות תקלות במיומנות ולמנוע הוצאות כספיות נוספות בהמשך.

צוות המכונאים במוסך בן מוסמכים, שירותיים ואדיבים. הם מונעים מתשוקה ענקית למה שהם עושים, לא משנה כמה גדולה או קטנה העבודה. המוטו של עומרי חג'ג' הוא להפוך את חוויית תיקוני הרכב ליוצאת דופן והוא מצליח בזאת באמצעות האמינות בראש ובראשונה – שקיפות המחירים ללקוח, הסבר מדויק לגבי מהות התקלות והצעת התיקון הטוב והאיכותי לרכב שלכם, במחירים הוגנים ביותר.

לאחר הביקור הראשון, תוכלו להבין את הסיבה לכך שלקוחות מוסך בן חוזרים שוב ושוב ומפקידים את כלי הרכב שלהם בידי המכונאים הנאמנים.
המוסך מחזיק במספר מרשים של לקוחות שמצביעים ברגליים ובדוושת הגז. הם זוכים לשירות האדיב והמקצועי ביותר שיש ולמחירים הטובים ביותר על כל חלק ותיקון. "אנו מקפידים לבחון היטב את התקלות ואת התיקון הנדרש, כדי להבטיח כי נספק ללקוחותינו את החלפים הטובים ביותר במחירים הוגנים".

כתובת המוסך: א.ת צפוני הפנינים, אשקלון
טלפון: 050-2212640

מוסך בן


מוסך בר נתן באשקלון

הכירו את מוסך בר נתן באשקלון, אחד המוסכים האמינים והמקצועיים בדרום, המתמחה בפחחות צבע ומכונאות כללית. מוסך בר נתן קיים מזה 13 שנים בניהולו של כהן נתן וצוותו – 6 העובדים המוסמכים, האמינים והמקצועיים. המוסך מספק שירות לכלל הרכבים הפרטיים והמסחריים ומבוצעים בו כל שירותי התיקונים: פחחות וצבע וכן מכונאות כללית.

רכבים בטיפול במוסך בר נתן

במוסך בר נתן ידאגו לכל חלק וחלק ברכב שלכם, ויספקו לכם את הטיפול הטוב ביותר שיש בדגש על מקצועיות, איכות ואמינות. במוסך מקפידים על עבודה איכותית ומדויקת, ושימוש בצבעים וחומרים איכותיים המוכרים ומומלצים בידי יצרני הרכב אשר עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כך ניתן להבטיח כי איכות התיקון והצביעה ידמו את מראה הרכב בדיוק רב ככל האפשר למצבו המקורי, וכן כי התיקונים, הפחחות והצבע יישמרו ויראו היטב למשך שנים ארוכות.

למוסך מחלקת מכונאות אשר תסייע לכם לשמור על הרכב תקין ולהימנע מעלויות יקרות לאורך זמן. כמו כן, המוסך מעמיד לרשות לקוחותיו רכב חליפי בזמן תאונה בשיטת 'מפתח תמורת מפתח', ומחלקת תביעות אשר מטפלת ודואגת לכל צרכיי הלקוח לאחר התאונה ועד לקבלת כספיי התביעה מחברת הביטוח.

נתן כהן, בעל המוסך, שם דגש בראש ובראשונה על מקצועיות ואמינות ללקוח. התקלות מאובחנות היטב, בדיוק, לאורך זמן וללא פשרות. כהן חרט על דגלו לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיו, שכידוע מצביעים ברגליים וחוזרים אליו שוב ושוב.מכונאי המוסך מיומנים ומנוסים מאוד ויודעים לאתר ולזהות גם תקלות "מסתוריות" שאינן נראות לעין במבט ראשון ולטפל בהן ביסודיות עד לקבלת התוצאה המושלמת. צוות המוסך מקפיד להתעדכן דרך קבע בטכנולוגיה העדכנית ביותר של כלי הרכב ואמצעי התיקון, ע"י אימון והכשרות בארץ ובחו"ל, ולכן, בין היתר, זוכה מוסך בר נתן לביקורות חיוביות ואוהדות מאוד מצד לקוחותיו הנאמנים.

כתובת המוסך: הכישור 20-26, אשקלון
טלפון: 08-6722268
קישור לאינסטגרם
קישור לדף הפייסבוק

מוסך בר נתן


המוסך של אריק

טיפול ברכב הוא אחד הדברים שהכי מטרידים כל בעל רכב. יום אחד האוטו משייט על הכביש כמו ספינת מלחמה החותכת את הגלים במטרה להגיע אל החוף וברגע אחר הספינה המרשימה הופכת לרפסודה עם מים שנכנסים אליה בין החורים.

הרכבים שלנו לא נועדו להחזיק לנצח אבל עם טיפול נכון ותיקונים בודדים אחת לכמה זמן, כל אחד יכול לדאוג לכך שהרכב שלו ימשיך לפקוד את הכבישים ואת מסלולי הטיולים לעוד שנים רבות.

המוסך של אריק הוא מוסך באשקלון אשר מתמחה בטיפול ובתיקון של כל סוגי הרכבים ותמיד שמח להתמודד עם כל אתגר וכל בעיה איתה תגיעו למוסך. ההתמחות של מרכז הטיפולים נראית בעיקר ברכבי שטח – 4 על 4, ובפרט רכבים מדגם איסוזו טרופר המעולים.

בעל המוסך, אריק, אשר עוסק בתחום כבר שנים מכיר את כל עולם הג'יפים ככף ידו או שנכון יותר לומר כצמיג רכבו. ההיכרות המעמיקה של אריק עם עולם הג'יפים הביאה אותו לכדי רמת מקצועיות וידע נרחב בכל הקשור לתחום וזו הסיבה שלא משנה עם איזו בעיה תגיעו תוכלו להיות בטוחים שהפתרון ימצא במוסך.

המוסך שבאשקלון משתמש בדיאגנוסטיקה ממוחשבת שבאמצעותה אפשר לבחון את ביצועי הרכב בצורה מדויקת. לאחר בחינת הדיאגנוסטיקה ניתן להבין בצורה ברורה על מה צריך לעבוד בשביל לשפר את ביצועי הרכב. בין אם תיקנתם את המנוע, החלפתם מזרקים ודאגתם לטפל במשאבות אתם יכולים להיות בטוחים שלאחר שהרכב שלכם יוצא מ"המוסך של אריק" לא רק שהבעיות תוקנו – כעת אתם יושבים ברכב שעובד בצורה החלקה ביותר.

אגב, אם אתם חובבי טיולי שטח ונהנים לקחת את הרכב שלכם למצבי קיצון ייתכן ותרצו להגביה את הרכב – שירות נוסף שתוכלו למצוא במוסך של אריק.

אז אילו שירותים תוכלו למצוא במוסך? מכונאות חשמל, מיזוג-אויר, שיפוץ של המנוע, שיפוץ של הגיר, החלפת שעונים וכל דבר שיעזור לרכב שלכם לחזור לכביש במהרה ובביטחה. אגב, אחד הדברים עליהם הכי מקפידים במוסך, מלבד איכות העבודה הוא המהירות של העבודה, לכן מושם דגש מיוחד על קבלה ושחרור מהיר של כל רכב שנכנס למוסך. משמעות הדבר היא שתוכלו להכניס את הרכב ולהגיע לאסוף אותו בחזרה עוד באותו היום.

לסיכום, אם אתם זקוקים למוסך אמין ומקצועי תמיד תוכלו לפנות ל"המוסך של אריק" שישמח להושיט יד ולהחזיר את רכבכם לכשירות.

כתובת: צה"ל 30, אשקלון

טלפון: 08-6759661

שעות פעילות:

א-ה': 08:00-17:00

ו': 08:00-13:00

המוסך של אריק

המוסך של אריק

 


מוסך אור קור

רובנו מסוגלים להתמודד עם הרבה מאוד בעיות ברכב למשך תקופות ארוכות בלי להניד בכלל עפעף. אז נכון שיש לנו איזו נורת אזהרה שדולקת באופן קבוע, ההילוכים לא עוברים חלק, ובכללי נראה כאילו לאוטו שלנו יש חשק לא מוסבר לנטות כל הזמן לנתיב השני של הכביש, אבל עם דבר אחד אנחנו לא מסוגלים להתמודד ולא משנה מה יקרה – בעיות במיזוג האוויר של הרכב.

מי שמכיר את הבעיה יכול להעיד, רכב ללא מיזוג אוויר הוא אחת מסביבות האקלים הקשות ביותר על כדור הארץ. מי שנכנס לרכב ללא מיזוג אוויר בחורף מרגיש כאילו הוא נוהג במקרר על גלגלים, ובקיץ הרכב בכלל הופך להיות חמאם טורקי ללא דלת יציאה.

למרות ההבטחות, לא כל מוסך יודע באמת כיצד לתקן את בעיית מיזוג האוויר ברכב ולא פעם קורה שאנחנו מכניסים את הרכב לתיקון רק כדי לקבל אותו בחזרה בדיוק באותו מצב רק עם הבדל של כמה מאות שקלים פחות בכיס. לכן, הדבר החשוב ביותר לפני שמכניסים את האוטו למוסך הוא למצוא מוסך בעל התמחות ספציפית בבעיה ממנה סובל רכבכם.

מוסך "אור קור" באשקלון שהוקם עוד בשנת 1994 ועבר לניהולו של אלעד (שם משפחה) ב2003 מתמחה בכל הקשור בחשמל, מכונאות ומיזוג האוויר של הרכב. לאורך השנים התמקצע (שם משפחה) במגוון תחומים הקשורים לטיפול ברכב ועבר הסמכות מטעם משרד התחבורה במיזוג אויר, חשמל, ומכונאות מה שמאפשר לו להציע מגוון שירותים רחב יותר; לזהות בעיות שונות ברכב ללא עירוב של גורמים חיצוניים המגדילים את הוצאות התיקון; ולשחרר את הרכב כמה שיותר מהר בחזרה אל בעליו, כשהוא תקין ומוכן לנסיעה.

המוסך מקבל אליו לקוחות מהקטנים ביותר ועד הגדולים ביותר, מבעלי רכבים מהמגזר הפרטי ועד חברות גדולות דוגמת חברת המים וחברת אלמור חשמל. בכדי להתמודד עם כמות התנועה הגדולה שמגיעה בכל יום דואג המוסך להחזיק את כל חלקי החילוף האפשריים. בניגוד למוסכים אחרים בהם בעל הרכב צריך להשאיר את רכבו ליום או יומיים בהמתנה לחלקי החילוף שמזמינים עבורו, באור קור כל הרכבים משתחררים עוד באותו היום ובזמן שיא תודות לזמינות המלאה של כל חלקי החילוף.

נוסף על השירות המקצועי והמהיר שמקבלים לקוחות המוסך ניתן למצוא בו עוד לא מעט שירותים משלימים וביניהם: כיול לוח שעונים, טיפול עשרת אלפים, שכפול מפתחות מקוריים, מתן אישורים עבור: טסטים, תקינות רכב מיושן, תקינות לרכב ציבורי, אישור בלמים לטסט ועוד.

אם נמאס לכם לנסוע ברכב לא ממוזג ולסבול משינויי מזג האוויר, ואתם מחפשים מומחה שיפתור לכם את הבעיה במינימום זמן, תוכלו לקפוץ למוסך אור קור שבאשקלון שידאג שהרכב שלכם יהיה ממוזג ונעים בדיוק כמו הפעם הראשונה שנסעתם בו.

כתובת: הפנינים 1, אשקלון

טלפון: 08-6723333

שעות פעילות:

א-ה: 08:00-17:00

שישי: 08:00-14:00

 

מוסך אור קור, מתמחים בחשמלאות רכב ומיזוג אוויר. צילום: אלעד דהן

מוסך אור קור, מתמחים בחשמלאות רכב ומיזוג אוויר. צילום: אלעד דהן

פאזל מוטורס: חוויית שירות אחרת שמתחילה מהפרטים הקטנים

כיום  כבר אין באמת צורך להתרוצץ בין המוסכים השונים כדי לקבל את כל סל השירותים לכלי הרכב. אחד ממרכזי השירות שמספק מעטפת מלאה הוא פאזל מוטורס הנמצא בעיר אשקלון, ומעניק תחת קורת גג אחת את כל שירותי הרכב. בכך, נחסך זמן רב ושעות של התרוצצויות וסידורים בין המוסכים השונים, והכל תוך שמירה אמינות ומקצועיות בלתי מתפשרת.

פאזל מוטורס הוקם בשנת 2014 על ידי אדי זבלינוב ובוריס אמינוב, שני מחונני רכב שחיים את התחום עוד מגיל צעיר. השניים שהחלו את דרכם בתחום עוד בשנות העשרים לחייהם, עבדו ולמדו במשך שנים עד לרגע בו החליטו לפתוח מקום משלהם המעניק שירות בסטנדרטים גבוהים, שכמעט ולא ניתן למצוא  מחוץ למוסכים המורשים. כיום מעניק מרכז השירות המקצועי מענה לכל בעלי הרכבים שמחשפים מקום אחראי ואמין, לכל סוגי הטיפולים במחיר השווה לכל כיס.

"אנחנו מגיעים עם הרבה מאוד אהבה לתחום הרכב, כשלצד זה אנחנו משלבים את האהבה שלנו לעבודה עם אנשים", מסביר אדי, "כשפתחנו את המקום היה לנו חשוב לספק מצד אחד את כל שירותי הרכב להם זקוקים הלקוחות, ומצד שני גם לשמור על אנושיות ולספק לאנשים חוויה טובה. מהסיבה הזו החלטנו כבר מהתחלה להקפיד על תקשורת מלאה ושקיפות עם כל הלקוחות שלנו".

שינוע של רכבים בית הלקוחות ובחזרה צילום: באדיבות פאזל מוטורס

שינוע של רכבים בית הלקוחות ובחזרה. צילום: באדיבות פאזל מוטורס

אדי מוסיף כי "ברור לנו שחלק מהלקוחות קצת לחוצים מהרעיון של להכניס את הרכב למרכז שירות, בלי שהם מבינים בכלל מה אנחנו עושים. לכן אנחנו מקפידים להסביר מה התקלות שמצאנו ברכב, מה הטיפול הנדרש בתקלות ומה העלות הכרוכה בטיפול, עוד בטרם התחלנו לעבוד על הרכב. אצלנו אין הפתעות, כל הרעיון הוא שאנשים ידעו בדיוק מה אנחנו עושים ועל מה הם משלמים. לקוחותינו הם שותפים מלאים לתהליך".

הגיע הזמן לתקן את הרכב?

את הטיפולים שמציע מרכז השירות ניתן לחלק למספר קטגוריות:

מכונאות רכב, מיזוג אוויר, דיאגנוסטיקה ממוחשבת, פתרון תקלות חשמל ברכב, פחחות וצבע לרכב. בכך, למעשה, ניתן לקבל במרכז השירות מענה מקיף לכלי הרכב. זאת, כאשר היתרון הגדול ביותר הוא שניתן במקום אחד לטפל ולקבל שירות בכמה תחומים במקביל, ולקבל בחזרה את הרכב לאחר שעבר בדיקה וטיפול מקיף.

הזמן שלכם יקר

בנוסף למגוון הטיפולים, בפאזל מוטורס דואגים להעניק שירותים נוספים, החוסכים לא מעט זמן וכסף ללקוחות, החל משינוע הרכב לצורך טיפול במרכז השירות ועד החזרתו ללקוח בגמר העבודה, גם כאשר מדובר בהכנת הרכב לרישוי שנתי (טסט) והעברתו.

רבים מגלים שהם נאלצים לבזבז יום שלם בבדיקת הרישוי השנתית. אלא שבפאזל מוטורס מצאו פתרון, כך שבעלי הרכבים אינם נאלצים להמתין במרכז השירות עד לסיום הבדיקות. צוות מרכז השירות דואג להכנה וביצוע טסט לרכב טסט.

בכך, למי אין זמן להגיע למרכז השירות, או עסוק באמצע יום עבודה, יוכל ליהנות משירות מקצועי שיחסוך זמן יקר. במסגרת השירות מגיע איש צוות עד לבית הלקוח, ודואג להביא את הרכב למרכז השירות, לתיקון ולטיפול ומחזירו עם סיום העבודה, לכל מקום שבו נמצא הלקוח.

לסיכום מציינים בפאזל מוטורס כי רמת השירותים, המקצועיות והאמינות היא בסטנדרטים הנהוגים במוסכים מורשים, עם דגש רב לחוויית שירות אחרת.

 

פאזל מוטורס

כתובת: הפנינים 10 אשקלון

טלפון: 08-6750757

שעות פעילות: ימים א'-ה' – 08:00-17:00, יום ו' – 08:00-12:00


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר