אילוסטרציה

הצתה או כשל חשמלי: שוב שריפת ארונות חשמל ברחוב הפורצים

שוב נשרפים ארונות חשמל ברחוב הפורצים בעתיקות. גם הפעם זה נגמר בנזק כבד לבניין ובנפגעים קל. המשנה לראש העירייה, משה אטיאס: "אסון זה רק ענין של זמן"

פורסם בתאריך: 21.11.17 21:08

     

כוחות כיבוי אש הוזעקו לפני שעה קלה לשריפה בבנין מגורים ברחוב גדוד הפורצים בשכונת שמשון. הצוותים שהגיעו החלו לפנות מהבניין את דייריו מחשש לשאיפת עשן והתפשטות האש לדירות. במהלך פעולתם חילצו מהבניין 3 נשים שני גברים וילדה בת 10 והשתלטו על הלהבות. הנפגעים הועברו לטיפול צוותי מגן דוד אדום ופונו להמשך טיפול בבית החולים ברזילי, כשהן סובלים משאיפת עשן ומוגדרים במצב קל.

מקור השריפה הם ארונות החשמל מקומת הקרקע עד לקומה העליונה הרביעית, שמחוברים בפיר ושנשרפו כליל. כעת, מבצעים לוחמי האש סריקות אחרונות. מדובר בנזק כבד שנגרם לכל ארונות החשמל בבניין. המשמעות היא שהדיירים יאלצו לסבול בימים הקרובים, בקור, ללא חשמל, עד שהפרוצדורה לשיקום והרכבת ארונות חשמל חדשים תצא לפועל.

ברחוב זה אירעו בחודשים האחרונים כמה וכמה מקרי שריפות בארונות חשמל בנסיבות דומות מאוד, דבר שמעלה את החשד שמדובר בהצתה בזדון.

 

חבר מועצת העיר והמשנה לראש העירייה, משה אטיאס התייחס הערב לשריפות החוזרות ונשנות ברחוב הפורצים: "הוריי גרים ברחוב הפורצים כבר 50 שנה מעולם לא היו שם שריפות בארונות חשמל. לפני כשנה וחצי שנתיים, חברת חשמל חידשה את ארונות החשמל, החליפה שעונים ועוד כל מיני עבודות תחזוקה. מאז הרחוב הזה ספג יותר משש שריפות בארונות חשמל האם זה מקרה? לא נראה לי!" כותב אטיאס והוסיף "לפני כשנה בערך, במועד השריפה האחרונה פניתי במכתב למנכ"ל חברת חשמל, התייחסות לא קיבלתי אבל בתגובות שהיא נתנה לתקשורת הם הסירו אחריות וטענו שזה לא קשור לעבודות שבוצעו בארונות החשמל. אסון באחד מהבניינים המיושנים האלה זה רק עניין של זמן!"

בכל מקרה חוקר דליקות מטעם שירותי כבאות והצלה יפתח בחקירת נסיבות השריפה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר