עו"ד ירום הלוי עם עו"ד אלעד דנוך
עו"ד ירום הלוי עם עו"ד אלעד דנוך

סנגורו של זדורוב באשקלון: “יש לי חלום לזכות את רומן זדורוב”

הפרקליט הפלילי הבכיר עו”ד ירום הלוי הגיע השבוע לאשקלון לשוחח עם עורכי דין בפאב הסקובר, ושם סיפר על התיק המתוקשר שהוא עובד עליו כיום

פורסם בתאריך: 17.11.17 09:24

     

עו”ד ירום הלוי, אחד מבכירי הפרקליטים הפליליים, הגיע לאשקלון השבוע ודיבר על הדרך שלו לצמרת, התיקים שניהל ועל הלקוח המפורסם רומן זדורוב. הלוי דיבר בפאב הסקובר כחלק מאירועי “פלילי על הבר” ביוזמת פורום הצעירים של ועד מחוז דרום בלשכת עורכי הדין בראשות עו”ד אלעד דנוך.

עו"ד ירום הלוי. צילום: עדי תשובה

לאחר דברי פתיחה וברכה של דנוך החל הלוי לדבר על מצב עורכי הדין בישראל. הוא התייחס בדאגה לעורכי דין הצעירים הנאלצים להיאבק בשוק רווי מתחרים. לאחר מכן סיפר על הדרך שעשה בתור ילד בצפון ובתור מתמחה במשרדו של עו”ד דוד יפתח.

"רומן זדורוב 100 אחוז חף מפשע". צילום: ירון קמינסקי

לאחר מכן הוא החל לדבר על הלקוח הידוע רומן זדורוב, שאותו הוא מייצג בבקשה למשפט חוזר. “רומן זדורוב 100 אחוז חף מפשע”, הצהיר הלוי והוסיף, “לא הייתי מייצג שוחט ילדה. אני מאמין בחפותו ואני חושב מה שאני חושב על א"ק”.

כאשר הוא נשאל על המניע של אנשי החוק להותיר את זדורוב מאחורי סורג ובריח, הוא השיב: “המניע של הפרקליטות להותיר את רומן במאסר עולם הוא כדי לא לחשוף את ערוותה של המשטרה עם חוקרים מושחתים וערוות הפרקליטות, ולכן באדיקות הם נאלצים להמציא המצאות ולקרוא לו שקרן בראש חוצות. כולם עלו על עץ גבוה. אין את היושרה ואין את האינטגריטי, זה נדיר בפרקליטות. פעם ב… יש פרקליטה ישרה כמו בתיק של פליסיאן. הם יודעים שכל המדינה תרעד אם יהיה משפט חוזר. נכנס פה הרבה אגו, והם לא יכולים להודות בטעות”.

"יש לי חלום לזכות את רומן זדורוב". עו"ד ירום הלוי. צילום: עדי תשובה

הלוי אמר בסיום דבריו שיש לו פנטזיה כפולה, “יש לי חלום לזכות את רומן זדורוב, ואז להכריז במסיבת עיתונאים שאני פורש”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר