מוכנים לכל קריאה. צוות מד"א תחנת ההזנקה החדשה בברנע. צילום: אלירם משה

ברנע: מד"א פתח נקודת הזנקה בשכונה הצפונית

זמני התגובה של מד"א לקריאות בשכונת ברנע התקצרו. "המטרה היא לדאוג לכך שהצוותים יהיו קרובים ויגיעו במהירות של דקות ספורות ולא כפי שהיה" מסר מנהל מרחב לכיש, עמי איבגי

פורסם בתאריך: 14.11.17 07:00

     

תושבי מתחם הגולף בצפון שכונת ברנע מבחינים בימים האחרונים באמבולנס שחונה דרך קבע בחניית מתנ"ס הרצוג. מדובר ביוזמה חדשה של מד"א לקצר את זמן התגובה לשכונה הצפונית והמרוחקת מתחנת מד"א בשכונת גבעת ציון.

בשל עומסי התנועה הכבדים שחווים תושבי שכונת ברנע, קרו לאחרונה מקרים שלקח לאמבולנס כל כך הרבה זמן להגיע למקרים בשכונת ברנע עדי כדי שמדובר בסיכון חיים ממשי. במד"א הרימו את הכפפה וחיפשו מקום בו יוכלו להקים את הנקודה.

אמבולס מד"א בתחנת ההזנקה החדשה. צילום: אלירם משה

"פערי זמני תגובה שהיו כשהאמבולנסים היו יוצאים מהתחנה הגדולה, לנוכח התרחבות העיר וגדילתה מצאנו לנכון שצריך לקדם את הצוותים ולשים אותם באזור צפון העיר" מסביר מנהל מרחב לכיש במד"א, עמי איבגי "פתחנו את הנקודה שמצאנו, במאמצים רבים ובסיוע של הרשות המקומית שהקצו לנו מקום. בעזרת ה', פנינו לאתר שטח יותר גדול ולשים שם יותר צוותים בעתיד. המטרה היא לדאוג לכך שהצוותים יהיו קרובים ויגיעו במהירות של דקות ספורות ולא כפי שהיה".

כאמור הנקודה שאותרה ממוקמת במתנ"ס הרצוג. במקום הוכשר חדר צוות, הותקנו בו מכשירי קשר של מד"א, טלפון, טלוויזיה ומטבחון לשירות צוות העובדים או המתנדבים שמאיישים את הנקודה מידי יום.

במד"א שבים ומדגישים: בכל מקרה חירום רפואי יש לחייג 101, להזנקת כוננים וצוותי מד"א הפזורים בכל רחבי העיר ולקבלת הנחיות טיפול ראשוניות ממוקדניות מד"א.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר