מפקד המחוז ניצב דוד ביתן עם הממ"ר המסיים פרץ ומחליפו נחמני. צילום: דוברות המשטרה

מפקד חדש למרחב לכיש: נצ"מ שמעון נחמני

נחמני יחליף את תנ"צ אילן פרץ. "נמשיך לטפל בראש ובראשונה בתופעות ובעיות המהוות פגיעה באיכות חייו של האזרח, נכין את הרשויות לחירום ונתכונן למתווה של ירי מהאוויר" אמר הממ"ר החדש

פורסם בתאריך: 2.11.17 14:53

     

יום חג במטה מרחב לכיש באשדוד. הבוקר, חמישי, בטקס חגיגי נכנס לתפקידו מפקד המרחב החדש נצ"מ שמעון נחמני לתפקידו. הטקס נערך במעמד סמפכ"ל משטרת ישראל, ראש אג"מ, ממ"ז דרום ומפקד המחוז בעבר, סגל הפיקוד הבכיר במחוז הדרומי, ראשי רשויות ומועצות, נציגי כוחות הביטחון והחירום השונים, קצינים, שוטרים, גמלאים, מתנדבים, ובני המשפחות.

רחבת המסדרים מוכנה לקבלת המפקד החדש. צילום: דוברות המשטרה

"התהליך הטבעי שעוברת משטרת ישראל, במסגרתו מפקדים באים ומפקדים הולכים, הוא הבסיס לשמירה על התחדשות ורעננות לצד פיתוח וקידום יוזמות ארגוניות" אמר מפקד מחוז דרום, ניצב דוד ביתן שבעבר אף פיקד על מרחב לכיש "אילן, אתה משאיר היום מרחב חזק ומבוסס. במשמרת שלך התמודדת ועמדת בהצלחה רבה מול אתגרים מיוחדים בהיבטי הפח"ע, הפשיעה, התנועה, האלימות, הרכוש והסדר הציבורי, ועבירות איכות החיים. הגעת לרמה גבוהה והישגים מרשימים. אתה ראוי לשבח והערכה על פועלך, ומכאן ברכת הצלחה בתפקידך החדש כסגן ראש אגף המבצעים" אמר ביתן בקולו הסמכותי "שמעון, היום אתה מקבל את הפיקוד על מרחב מיוחד עם מורכבות וצרכים ייחודיים. נבחרת לפקד על המרחב המורכב הזה מתוך הערכה והכרה ביכולתך ובזכות הצלחתך הרבה בשורת התפקידים המשמעותיים שביצעת במהלך שירותך".

זה שיוצא וזה שנכנס. פרץ את נחמני. צילום: דוברות המשטרה

נציג הרשויות המקומיות והמועצות האזוריות בטקס היה הפעם ראש עיריית אשקלון בפועל, תומר גלאם שאמר "אילן ידידי, אתה מסכם היום שנה וחצי של פיקוד על המרחב. בפגישותיי איתך ראיתי התנהלות מעוררת כבוד, חתירה למצוינות, רגישות ומקצועיות שהביאו את המרחב להישגים מרשימים. ולך שמעון היקר, אתה בוודאי יודע היטב את האתגרים הניצבים מולך. אני סמוך ובטוח שתמשיך להצעיד את עבודת המרחב קדימה.

בהזדמנות זו אני רוצה לומר לכם שוטרי המרחב, תודה. אני רואה בתפקיד שלכם שליחות לאומית. אתם נלחמים בטרור ובפשע מבית ובמקרים רבים אתם השוטרים מסכנים את חייכם כדי להבטיח את חיי האחרים. אתם עושים לילות כימים כדי להקנות ביטחון אישי לתושבי המרחב. המשיכו לפעול ללא מורא ובנחישות לאכיפת החוק".

מפקד המרחב היוצא, תנ"צ אילן פרץ, נשא דברי פרידה "‏זהו יום מיוחד למרחב לכיש זה הוא יום מיוחד מאוד בשבילי. העובדה שאני עומד כאן ומעביר את הפיקוד על מרחב לכיש, בדרך לתפקיד חשוב נוסף, אינה מובנת כלל. אני מסיים את תפקידי בתחושה של גאווה וסיפוק, זהו מרחב מאוד מאוד קשה ומורכב. למרחב די.אנ.איי ייחודי, יש בו מסורת ארוכת שנים של מפקדים מצוינים, הישגים מרשימים, ערכים ונשמה. מרחב שנע במהירות גבוהה מאוד וכל הזמן מלווה באירועים בעצימות גבוהה, הדרך לא פשוטה. אני שמח ‏שנפלה בחלקי הזכות הגדולה להיות מפקד המרחב המיוחד הזה. השתדלתי להיות ראוי לאנשים ולשוטרים והשתדלתי להיות ראוי לתפקיד. אני רוצה להודות לכל הקצינים והקצינות השוטרים והשוטרות במרחב, שוטרים חרוצים מסורים ערכיים שפועלים מתוך תחושת שליחות אני גאה בכם מאוד".

נחמני סוקר את פקודיו החדשים צילום: דוברות המשטרה

כמובן שגם נחמני הנרגש נשא את דבריו לראשונה מול סגל פקודיו החדשים. "אני נרגש לעמוד כאן היום ולקבל אל האחריות ‏על מרחב בו התעצב חלק גדול מתפיסת הפיקוד שלי״ אמר והוסיף "יחד נמשיך לטפל בראש ובראשונה בתופעות ובעיות המהוות פגיעה באיכות חייו של האזרח. יחד נמשיך לשמור על מוכנות הערים והיישובים לחירום. נתרגל, נערך ונתכונן למתווה של ירי מהאוויר לצד פיתוח מענה משולב ומוכנות למתווה קרקעי".

נצ"מ שמעון נחמני

הממ"ר החדש, נצ"ב שמעון נחמני. צילום: דוברות המשטרה

בן 49, נשוי + 5. בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ובוגר תואר שני בהתנהגות ארגונית.

התגייס לשירות במשטרת ישראל בשנת 1990 והחל את דרכו כסייר במרחב ירקון. בשנת 1995 סיים את קורס הקצינים במשטרה וביצע לאורך השנים תפקידים בליבת הפיקוד הארגונית של משטרת ישראל, שהבולטים ביניהם – מפקד תחנת שדרות במרחב לכיש, קצין אגף המבצעים במרחב ירקון, קצין אגף המבצעים במרחב איילון ובתפקידו האחרון שימש ראש מחלקת סיור באגף השיטור והמבצעים במשטרת ישראל.

 

תנ"צ אילן פרץ

איתן פרץ. צילום: דוברות המשטרה

בן 46, אב לשלוש בנות ובן זוגה של יעל. בוגר תואר ראשון במזרחנות ותואר שני במנהל ומדיניות ציבורית באוניברסיטת בן גוריון.

התגייס בשנת 1990 לשירות במשמר הגבול וכשנה לאחר מכן יצא לקורס קצינים שבסיומו שובץ לתפקידי פיקוד בבסיס ההדרכה של החיל ובפלוגות השטח. בהמשך, ביצע מספר תפקידים בליבת הפיקוד הארגונית, שהבולטים ביניהם – מפקד תחנת משטרת אופקים ותחנת משטרת עיירות, מדריך בקורס פיקוד ומטה של המכללה לקצינים, קצין אגף המבצעים במחוז הדרומי, סגן מפקד מרחב נגב ובתפקידו האחרון שימש מפקד מרחב לכיש במחוז דרום.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר