צילום: אורי קריספין

Cashdo: חגיגת הנחות והחזרים משלל אתרי סחר בפריסה עולמית

האפליקציה בניהולו של הצעיר האשקלוני נותנת הנחות ביום הרווקים הסיני ותאפשר החזר נוסף של עד 10% באתרים מובילים ביום הרווקים ויום הקניות shopping il שייערכו בתחילת חודש נובמבר

פורסם בתאריך: 2.11.17 15:57

     

קאשדו


חברת Cashdo מאפשרת ללקוחות ישראלים הרוכשים מוצרים ושירותים באתרים ברשת רכישה במחירים סיטונאיים במחירים הזולים ביותר באמצעות החזר כספי.

החברה הוקמה על ידי התאומים אלכס ופבל רקון מאשדוד, אשר חברו לולאד סולובייב המשמש כמנהל פיתוח עסקי של המוצר. החברה שמתמחה בהחזרים לרוכשים מוצרים ושירותים באינטרנט, תשתתף בשני ימי מכירה מיוחדים בהם תעניק ללקוחותיה הנחות בלעדיות לימים אלה.

ביום רכישות הרשת הישראלי shopping il שייערך ב-8 לנובמבר תעניק האפליקציה הנחות בלעדיות באתרים ישראלים. כך לדוגמה: באתר גרופון תעניק החברה החזר כספי של 5%, באתר KSP יוענק החזר כספי של עד 10% ובאתר Zipy יוענק החזר של 5% ללקוחות cashdo.

ביום הרווקים הסיני החל ב-11 לנובמבר cashdo תעניק החזר של 8% לרוכשים דרכה באתר AliExpress על כל המוצרים ו-4% על טלפונים סלולאריים. באתר GearBest תעניק החברה הנחה של 10% לרוכשים לראשונה באתר. באתר DealeXtreme תעניק החברה החזר כספי של 7% ובאתר banggood תעניק cashdo החזר של 6%. cashdo מעניקה החזרים כספיים של בין 1% ל-22% על רכישות ב-170 אתרים ברשת ביניהם גם ebay, Asus ועשרות אתרים נוספים.

כל ההחזרים הם ישירות לחשבון ה-PayPal או לחשבון הבנק של הלקוח לפי בחירה וניתנים בנוסף להנחות המיוחדות שיינתנו באתרים השונים בימים אלה.

אתר החברה מאפשר ללקוחות ישראלים פרטיים ליהנות ממחירים השמורים ללקוחות סיטונאיים ברשת. מדי יום מתעדכנים באתר קופונים בלעדיים להנחה ברכישות באתרים שונים. החברה מספקת תוסף לדפדפנים כרום ופיירפוקס אפליקציית למכשירי אנדרואיד ושירות בעברית 7 ימים בשבוע.

בין החנויות הפופולאריות, ב-cashdo מעניקים 6% הנחה קבועה לרכישה באליאקספרס. באתרים ebay וDealeXtreme מקבלים לקוחות cashdo החזר קבוע של 5% מסכום הרכישה. לקוחות חדשים ב GearBest דרך cashdo זיכו להנחה של 7.5%, באתר Asos הפופולארי יזכו הלקוחות בהנחה של 4%.

גם באתרים בתחומים שונים כמו booking לדוגמה, יזכו הלקוחות בהנחה של 4% על סכום הרכישה וגם באתר של NIKE יקבלו לקוחות cashdo הנחה של 7%.

בחנויות רשת פחות מוכרות יזכו לקוחות קשדו להנחות בשיעורים גבוהים אף יותר, לדוגמה, בחנות Gammis יזכו הלקוחות בהנחה של 22.5% מסכום הרכישה, בחנות Dezzal יקבלו לקוחות האתר הנחה של 18.75% ובחנות Zaful שיעור ההנחה עומד על 12%.

מנכ"ל החברה אלכס רקון אמר כי "Cashdo מאפשרת כיום ללקוחות מישראל לרכוש מוצרים במחיר הזול ביותר שניתן למצוא ברשת לאחר קבלת החזר כספי. החברה מאפשרת ללקוחות בישראל ליהנות מהנחה נוספת שמגיעה באמצעות החזר כספי ישירות לחשבון הבנק או הPayPal ללא עמלות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר