הנערים ואנשי הפועל אשקלון במפגש ראשון. הצילום באדיבות שחקני הפועל אשקלון

מיזם חדש יחבר בין שחקני הפועל אשקלון לנערי קהילת בני המנשה

המיזם יפגיש את צעירי קהילת בני המנשה עם שחקני הקבוצה. בני הנוער יפגשו עם השחקנים, ייכנסו למשחקים ויקיימו סיורים משותפים. ראש המועצה אופטימי: "אין לי ספק שהקהילה תצמיח את כוכב הכדורגל הבא"

פורסם בתאריך: 23.10.17 11:25

     

קהילת בני המנשה, אשר הגיעה מהודו, מונה בישראל כ-5000 נפש. במועצה האזורית חוף אשקלון מתגוררים 10 אחוזים מהקהילה, 500 נפש בעיקר בישוב ניצן. במסגרת פרויקט 'עתיד בטוח', שמפעיל מרכז הצעירים במועצה בשיתוף עם המוסד לביטוח הלאומי, בני הנוער וצעירים מהקהילה מקבלים הכוונה בנושאים שונים, החל מיזמות עסקית, שירות משמעותי, שילוב בקהילה והכוונה ללימודים גבוהים.

בשבוע שעבר הצטרפה לתכנית גם קבוצת הכדורגל הפועל אשקלון. הקבוצה תיתן חסותה על הנערים והצעירים בנושאים שונים: מפגשים אישיים עם צעירי הקהילה, מפגשים קבוצתיים, שיתופם במשחקי כדורגל של הקבוצה ללא עלות והכל במטרה להעצים את הנוער. בנוסף, יתקיימו סיורים משותפים במרכז מורשת גוש קטיף, בחומת השלום במושב נתיב העשרה ועוד.

בשבוע שעבר התקיים בגבעת וושינגטון טורניר הכדורגל הארצי של קבוצת בני המנשה. במסגרת זו, השתתפו עשרות צעירים מהקהילה. ארז צייזלר, רכז התכנית מטעם מרכז הצעירים, אמר השבוע כי הדוגמא האישית שייקחו הצעירים מהשחקנים, תמחיש להם יותר מהכל כיצד גם שחקנים מוכשרים היו פעם ילדים עם חלומות.

דרור אלמלם, מנכ"ל הפועל אשקלון אמר השבוע: "אני שמח לסייע לקהילה בכל דרך שאנו מתבקשים. מדובר בפרויקט מבורך וראינו לנכון להירתם ולעזור לו. זו הפעם הראשונה שאנו לוקחים חלק בנושא של העצמה קהילתית. המועצה האזורית עשתה אירוע מאוד יפה ומכובד ואנו שמחים להיות חלק מכך".

ראש המועצה, יאיר פרג'ון הוסיף: "השותפות עם קבוצת הכדורגל היא ערכית וחשובה. אין לי ספק שהיא תצמיח את כוכב הכדורגל הבא שייצא מתוך הקהילה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר