לכידת הסב. צילום: דוד לוי

בתוך יומיים: שני תושבי אשקלון נעצרו לאחר שהגיעו לפגוש קטינים

סבא בן 60 וצעיר בן 19, שניהם תושבי אשקלון נעצרו לאחר שהגיעו לפגוש קטינים. "גם סבים נחמדים יכולים לפגוע", אומר צייד הפדופילים אבי דוביצקי

פורסם בתאריך: 29.5.17 17:51

     

תושב אשקלון בשנות ה-60 לחייו נעצר בסוף השבוע האחרון לאחר שהגיע לפגוש ילדה בת 12. במשך מספר ימים התכתב האיש, סבא לנכדים, עם צייד הפדופילים, אבי דוביצקי, אשר התחזה לילדה בת 12.

נלכד. צילום: דוד לוי

כעבור מספר ימים שבהם מתכתב האיש עם "בת ה-12", התכתבויות שבהם האיש אף שלח תמונות והביע רצון לפגוש את "הילדה", נקבע מקום מפגש באזור. בשעה המיועדת הגיע האיש כשהוא מוכן ומוזמן לפגוש את "הילדה" ובמקום המתינו "ציידים" מתנדבים. האיש נכנס לבניין שבו כאילו גרה הילדה, אלא ששם חיכו לו שוטרי משטרת ישראל שעצרו את האיש.

"אתה ראית מעשה מגונה?". צילום: דוד לוי

השוטרים הודיעו לו כי הוא חשוד בעבירות מין והוא טען: "איזה מעשה מגונה? אתה ראית מעשה מגונה?". השוטר השיב לו שיסביר את הדברים בתחנת המשטרה לחוקרים. לאחר חקירתו ולאחר התייעצות עם גורמי פרקליטות, שוחרר האיש בערבות. מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת.

שוחרר בערבות. צילום: דוד לוי

יום קודם לכן, נעצר תושב אשקלון בן 19 אשר הגיע לפגוש "קטין בן 13", אשר גם במקרה הזה היו דוביצקי והמתנדבים שלו. הוא הגיע לנקודת המפגש שנקבעה מראש, נכנס אל הבניין ומיד אחריו נכנסו השוטרים שעצרו אותו. הוא התקשה להסביר מדוע הגיע לבניין זה.

 

לכידת הצעיר

"מסתבר שגם אנשים שהם סבים נחמדים, יכולים לפגוע בנכדים של אחרים", מסר דוביצקי ל'כאן דרום' והוסיף: "אני שמח שהצלנו לארגן צוות של מתנדבים מלאי מוטיבציה והמודל הזה יועתק לערים רבות בארץ, כולל אנשי חוק לשעבר שיתרמו מזמנן ומניסיונם".

"צייד הפדופילים". דוביצקי. צילום: גני גפטר

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר