ראש העירייה עם כוכבת בוליווד

קולנוע: תעשיית הסרטים הגדולה בעולם הגיעה לאשקלון

בוליווד זה כאן באשקלון. תעשיית הסרטים הגדולה בעולם מצלמת באשקלון סרט סטייל 'מהיר ועצבני'. בעירייה מקווים שהחשיפה שתקבל העיר בעשרות מדינות תביא איתה גם תיירים

פורסם בתאריך: 11.10.17 11:02

     

אשקלון עולה על מפת הקולנוע הבינלאומית. השבוע הגיעה לאשקלון, ביוזמת משרד התיירות, הפקה ענקית של 'בוליווד', תעשיית הסרטים ההודית הנחשבת הגדולה בעולם. ההפקה הגיעה לעיר במטרה לצלם חלק מסרט שצפוי להיות שובר קופות הודי, בשם Drive. סרט עם עלילה הדומה לסדרת בסדרת סרטי 'מהיר ועצבני' ההוליוודית.

הצילומים, החלו בת"א יפו, הגיעו כאמור לאשקלון. במאי הסרט, טארום מנסוקהני, בחר להקים אומגה בחוף בר כוכבא. וכך, כל צוות ההפקה הכולל מאות עשרות בעלי מקצוע מתעשיית הקולנוע הגדולה בעולם הגיעו לצלם בעיר. בסרט משתתפים מיטב כוכבי בוליווד כמו ז'קלין פרננדז המפורסמת וסאשנט סינג ראג'פוט, כשלכל אחד מהם מיליוני מעריצים בכל העולם.

תומר גלאם וריקי שי עם שחקנית על הסט

ראש העירייה בפועל, תומר גלאם, הגיע לסט, שוחח עם השחקנים וההפקה וברך אותם על הבחירה באשקלון. הסרט עם סיום הפקת, יופץ בלמעלה מ 40 מדינות ברחבי העולם ואשקלון תזכה לחשיפה חשובה במיוחד. עד כה, בכל לוקשיין שצולם בו סרט מסוג זה, הגיעו תיירים הודיים בעקבותיו.

נציין כי בחודש נובמבר תצא משלחת מאשקלון לבארודה שבהודו על מנת לחתום על ברית ערים תאומות. אשקלון תהיה העיר החלוצה לחתום ברית ערים תאומות עם עיר בהודו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר