הקהל בדרום עולה 4. צילום: אדי ישראל

עשרות אלפי חוגגים: פסטיבל דרום עולה 4 ננעל

החשש הגדול שליווה את יומו הראשון של הפסטיבל התפוגג במהרה ועשרות אלפי אנשים הגיעו לחגוג בפסטיבל דרום עולה 4 בשני הימים שלו

פורסם בתאריך: 11.10.17 10:02

     

במבט לאחור, כבר אין מי שזוכר כי קיומו של פסטיבל 'דרום עולה 4' עמד בסימן שאלה. עם עשרות אלפי חוגגים ביומיים של הופעות של מיטב האמנים וכוכבי הילדים, אפשר לסמן וי גדול על אירוע הקיץ הגדול של אשקלון.

אייל גולן והקהל. צילום: אדי ישראל

תומר גלאם ומירי מסיקה. צילום: אדי ישראל

את הערב הראשון של הפסטיבל פתחו אייל גולן ומירי מסיקה וקינחו את הפסטיבל עומר אדם ורמי קליינשטיין וקרן פלס.

רמי קליינשטיין וקרן פלס. צילום: אדי ישראל

בגזרת הילדים הופיעו במהלך ימי הפסטיבל יובל המבולבל, מיקי, כוכבי 'השמיניה' וכוכבי הסדרה 'שכונה'.

יובל המבולבל. צילום: אדי ישראל

בין לבין שלל ההופעות שהתקיימו במסגרת הפסטיבל נהנו המבקרים מפעילויות לכל המשפחה כגון – הצגות תיאטרון, מופעי קרקס, קצב ותיפוף, מתקני לונה פארק, תערוכה מקומית של אגודת אמני אשקלון – 'קשרים והקשרים',  הרכבים מוסיקליים שונים ועוד.

גם השנה, במסגרת שיתוף הפעולה עם קבוצת המדיה הופ!, גדלים בידיים טובות ומבלים במתחמים שונים בפסטיבל בהם אפשר לשחק, לגלות וליצור.

צילום: אדי ישראל

בין היתר, נערכו פעילות שעשועי מדע של ערוץ wiz, מתחם ג'ימבורי לפעוטות עם לולי, מופע של מיטב שירי הילדות של ערוץ הופ! ילדות ישראלית ומפגש עם החברים האהובים ביותר בסוכה של ערוץ הופ! בה היה ניתן להצטלם עם הגיבורים לאלבום המשפחתי.

צילום: אדי ישראל

השנה, בנוסף למתחמי היצירה ומגוון הפעילויות שהיו בפסטיבל, התקיים לראשונה באשקלון מופע לייזר אורקולי מרהיב שהוזנק היישר מהבמה המרכזית אל מול עיניהם של אלפי הצופים.

צילום: אדי ישראל

ראש העיר בפועל, תומר גלאם: "שמחתי לראות את עשרות אלפי החוגגים בפסטיבל 'דרום עולה'. יש לנו תושבים מדהימים שמוכיחים פעם אחר פעם שכל ההשקעה הזאת מגיעה להם. תודה למשנה לראש העיר, הממונה על האירועים, משה אטיאס ולחטיבת האירועים בחברה הכלכלית על אירוע מושקע, מהנה ונפלא. ניפגש בשנה הבאה ושיהיה לכולנו חג שמח".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר