סא"ל אופיר כספי
סא"ל אופיר כספי

"אני מגן על משפחתי ועל המדינה": סא"ל אופיר כספי תושב אשקלון כותב על מבצע "עלות השחר"

עבור מפקד גדוד 82 של חטיבה 7, סא"ל אופיר כספי, מבצע "עלות השחר" לא היה סבב הלחימה הראשון כקצין בצבא. הוא מיומן ומנוסה, יש תחתיו עשרות חיילים והוא יודע לבצע את המשימה שהוטלה עליו בדרך הטובה ביותר. למרות זאת, יש דבר אחד שלא משתנה, לא משנה כמה סבבים עבר - תחושת האחריות בכלל ובפרט על רקע הידיעה שהוא מגן על הבית ועל המשפחה שלו באשקלון. "כשהם עומדים לנגד עיניי אני יכול לעשות הכל", כותב סא"ל כספי

פורסם בתאריך: 9.8.22 11:40

     

אני גר באשקלון כל החיים שלי. מאז שאני זוכר את עצמי אני חווה את המציאות המתוחה בדרום. חוויתי אותה בתור אזרח, בתור חייל וגם בתור קצין. אנחנו בכל פעם מחדש מתמודדים עם האיומים ועם האתגרים, בכל פעם מחדש משתפרים בעבודה שלנו.

הפעם, גדוד 82 של חטיבה 7 בחיל השריון תפס קו בחמשת החודשים האחרונים כאן ברצועה, כלומר היינו כאן עוד לפני שהכל קרה, וכמובן שגם תוך כדי. זה קשה ומאתגר אבל ביטחון כל עם ישראל עומד לנגד עיניי. יותר מזה, אני יודע שביטחון המשפחה הפרטית שלי הוא בין היתר באחריותי. זה לא קל, אבל כשהם עומדים לנגד עיניי אני יכול לעשות הכל. אני יודע שממש כמה קילומטרים מפה הם יושבים ויודעים שאני כאן מגן עליהם, עושה הכל על מנת שישארו בטוחים ושלווים.

סא"ל אופיר כספי ובני משפחתו

סא"ל אופיר כספי ובני משפחתו

אני רוצה לנצל את הבמה שניתנה לי ולהגיד תודה ענקית לכל תושבי העוטף שעשו את הכל כדי להפוך את המצב לנעים יותר עבורנו. הם הביאו לנו עוגות ושתייה בכל זמן נתון. החיבור הזה של עם ישראל ברגעי משבר לא מובן מאליו בכלל, זה חיזק אותנו מאוד.

תושבי מדינת ישראל ותושבי הדרום בפרט, תודה על כל התמיכה שאתם שולחים. אנחנו כאן באזור רצועת עזה, פועלים בשיתוף פעולה עם כוחות חי"ר, תצפיות וכוחות מיוחדים, ומוכנים לכל תרחיש. מגנים עליכם ודואגים לביטחונכם בכל זמן נתון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר