עמי חכמון

"החזרתי את המנדט של הליכוד לליכוד": עמי חכמון נכנס למועצת העיר אשקלון במקום בוסקילה

לאחר שנים ארוכות של פעילות פוליטית ועסקית בעיר אשקלון, עמי חכמון הפך לחבר מועצה מטעם רשימת הליכוד. לדבריו זה היה צריך להתרחש כבר לפני כשנה וחצי כאשר מספר 1 ברשימה, מישל בוסקילה ערק למפלגת "תקווה חדשה"

פורסם בתאריך: 3.8.22 12:11

     

כבר שנים רבות שעמי חכמון מוכר במסדרונות הפוליטיים באשקלון, אבל עכשיו זאת הפעם הראשונה שהוא נכנס למועצת העיר.

חכמון, מספר 3 ברשימת הליכוד נכנס למועצת העיר, זאת לאחר שמישל בוסקילה הפך אתמול לחבר כנסת מטעם מפלגת "תקווה חדשה". כזכור, בוסקילה נבחר למועצה מטעם רשימת הליכוד ולפני כשנה וחצי עם עזיבת גדעון סער את הליכוד והקמת "תקווה חדשה", עבר גם בוסקילה לתמוך בו.

חכמון סבור כי היה על בוסקילה לעזוב את המועצה כבר אז כשערק מהליכוד, "אני פניתי לכל הגורמים בליכוד אבל נאמר לי שהליכוד לא יכול לפעול כי מבחינת החוק זכותו לא להתפטר מהמועצה", אמר חכמון, "אז עכשיו, לא רק שנכנסתי למועצה גם החזרתי המנדט של הליכוד לליכוד. היום אנחנו שני חברי מועצה מטעם הליכוד זה אני ויעקב חוטובלי".

יעקב חוטובלי. צילום: פבל

חבר המועצה, יעקב חוטובלי. צילום: פבל

חכמון, יליד אשקלון בן 53 ואב לשניים, הוא בנו של יצחק "חוגה" חכמון, מוותיקי העיר ובוניה. הוא מסיים בימים אלה תואר ראשון בחינוך עם התמחות בייעוץ ארגוני ובקרוב יתחיל לימודים לתואר שני. במשך שנים הוא מוכר בעיר כאיש עסקים, בין היתר מתחום המסעדנות כאשר פתח מספר עסקים בתחום בין היתר: ממסעדת ויסטה בחוף דלילה, גלידה באר שבע, פיצה מטר ועוד.

בימים אלה הוא עוסק בין היתר בתחום הנדל"ן, המסחרי והפרטי ומעניק ייעוץ עסקי. במועצת העיר הוא מתכוון לשים דגש עם הסיוע לבעלי העסקים בעיר, "אני מתכוון לעזור ברישוי עסקים ולסייע לבעלי העסקים בכל הניסיון שרכשתי. זה מאוד קשה לעשות עסקים בארץ בכלל ובאשקלון בפרט. לעתים, רק בגלל הבירוקרטיה אנשי מוותרים על פתיחת עסק. כבר התקופת רוני מהצרי אני הבאתי לעיר כל העניין של סגירות חורף. לא הבנתי אז למה בתל אביב זה אפשרי ואצלנו לא, ויחד עם ירום ורון ז"ל קידמתי את זה".

הוא כאמור, פעיל פוליטי ותיק, הצטרף לליכוד בשנת 93' כאשר תמך בשלמה ארבלי לראשות העירייה. כבר 14 שנים שהוא חבר מרכז ליכוד ובימים אלה של פריימריז הוא מנהל את המטה של חבר הכנסת ניר ברקת.

חכמון וברקת

הוא יכהן במועצת העיר במשך שנה ושלושה חודשים עד לבחירות הבאות, והתקופה הזאת תהיה עמוסה בשבילו מבחינה פוליטית, "היום זה עם הפריימריז לליכוד ואחרי זה הבחירות לראשות הממשלה וממילא אנחנו מנהלים את המטות עד שתוקם ממשלה. אחרי זה מתחילה התקופה של הבחירות המוניציפליות".

אתה נכנס לקואליציה?
"כן, אנחנו תומכים בתומר, הוא גם מועמד הליכוד לראשות העיר ואנחנו סיעת מחל בתמיכה מלאה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר