סופה ביילין תומר גלאם, דוד בן אברהם. פוטו יוסי את עוזי
ביילין, גלאם ובן אברהם עם כוכב הערב. צילום: פוטו יוסי את עוזי

כוכבים בשמי אשקלון: מופע תולדות העיר של משפחת קוקלצ'וב

מאשקלון של ימי קדם ועד אשקלון של היום. מופע ייחודי המשלב בתוכו מוזיקה וציור על חול. ראש העירייה בפועל, תומר גלאם: "אנו ממשיכים לעודד בגאווה את התרבות בעיר ולתת במה מכובדת לפועלם של שחקנים וזמרים"

פורסם בתאריך: 28.9.17 12:02

     

בשבוע שעבר נערך בהיכל התרבות אשקלון מופע שטרם הוצג: 'כוכבים בשמי אשקלון' בכיכובם של אומני משפחת קוקלצ'וב ובבימויו של תושב העיר, יורי קוקלצ'וב.

המופע, הראשון מסוגו, מבוסס על סיפור תולדות אשקלון, מימיה הראשונים, כשנשלטה על ידי עמים אחרים, דרך שחרורה במלחמת יום העצמאות ועד תחייתה מחדש בימינו אנו. המופע שילב בתוכו מוזיקה וציור על חול. על התסריט אחראי ולדימיר סנדלר, פרופסור להיסטוריה יהודית ומחבר ספר-מונוגרפיה 'עולמות ולחימות של אשקלון'.

בחלק האומנותי של המופע הופיעו ציירת החול הבינלאומית, קטיה קוקלצ'וב, הפסנתרן הצעיר הווירטואוזי, בן יעקובוב, זמרים ורקדנים, ביניהם, סולן הבלט, ולדימיר קוקלצ'וב ורקדני 'פרסטיז' של וסילי בושין.

"אנו ממשיכים לעודד בגאווה את התרבות בעיר ולתת במה מכובדת לפועלם של שחקנים וזמרים" אמר לאחר המופע ראש העירייה בפועל, תומר גלאם "אני גאה שיש בערב זה להקות ואמנים ברמה בינלאומית המופעים לראשונה באשקלון. הענקתם לנו ערב מהנה, מרתק וקסום".

כמובן שממלאת מקום ראש העירייה, חברת המועצה סופה ביילין וחברי המועצה בורי מנור ודוד בן אברהם, יוצאי חבר העמים לא פספסו את המופע.

"אני נרגש לראות את האולם מלא, וזה מעיד על דבר אחד, יש באשקלון תרבות" אמר חבר המועצה דוד בן אברהם "החזון שלנו הוא שבכל העולם ידעו על אשקלון ויגיעו לבקר בעיר, כדי לראות אתרים היסטוריים כמו שיש לנו בגן הלאומי".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר