חברת LSports. צילום: לירן אלבז
חברת LSports. צילום: לירן אלבז

700 אלף ש"ח: חברת הספורט-טק LSports תעניק חסות לאליצור איתו אשקלון

חברת הספורט-טק הישראלית הפועלת מאשקלון חתמה על הסכם חסות של למעלה מ-700 אלף ש"ח לשלוש שנים עם מועדון הכדורסל אליצור "איתו" אשקלון

פורסם בתאריך: 6.4.22 11:51

     

הבוקר נחתם הסכם חסות ראשי עם חברת הספורט-טק האשקלונית LSports ומועדון הכדורסל אליצור איתו אשקלון. הסכם החסות נחתם במעמד ראש עיריית אשקלון תומר גלאם, מנכ"ל ומייסד-שותף של חברת LSports דותן לזר; יו"ר המועדון, עו"ד מיקי שרביט; מנכ"ל הקבוצה, פיני ביטון ושחקן הקבוצה, עומר בן דוד.

בחברה מציינים כי הסכם החסות הרשמי של מועדון הכדורסל האשקלוני, "הינו כחלק מתכנית אסטרטגית וארוכת טווח של המועדון וחברת ההיי-טק LSports".

כחלק מהסכם החסות, החל מעונת 22/23 שמה של אליצור איתו אשקלון ישונה ל"אליצור LSports איתו אשקלון", כמו כן, לוגו החברה יתנוסס על גב החולצה ובמיתוג נרחב באולמה הביתה של הקבוצה. בנוסף, תשתתף החברה בפעילויות בקהילה יחד עם שחקני המועדון, כולל מהלכים ברשתות שישותפו בנכסים הדיגיטליים של המועדון והחברה.

מימין לשמאל: עו"ד מיקי שרביט, דותן לזר, תומר גלאם, פיני ביטון, עומר בר דוד. צילום: יח"צ

מימין לשמאל: עו"ד מיקי שרביט, דותן לזר, תומר גלאם, פיני ביטון, עומר בר דוד. צילום: יח"צ

"חלק מחזון החברה שלנו הוא להיות מעורבים בקהילה ולהשקיע בספורט ובחינוך בעיר שלנו", מסר לזר מנכ"ל החברה, "כולנו תקווה ששילוב הצמיחה המואצת שלנו כחברה טכנולוגית מובילה בדרום יחד עם חיזוק הספורט המקומי והיעדים של מועדון הכדורסל יובילו את המועדון לגבהים חדשים".

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם הוסיף: "הסכם החסות שנחתם היום יהווה מקור לביטחון וצמיחה לאחד ממועדוני הכדורסל הבולטים של העיר. אין גאה ממני שחברת היי-טק אשקלונית מצליחה בוחרת להשקיע במועדון הכדורסל המקומי שלנו תוך רצון ותכנית להשקעה והשתלבות בקהילה ובעיר המיוחדת שלנו".

אוהדי אליצור איתו אשקלון. צילום: מדיה פלאש

אוהדי אליצור איתו אשקלון. צילום: מדיה פלאש

מנכ"ל הקבוצה, פיני ביטון: "אנו שמחים לצרף את LSports למועדון הנפלא שלנו. יחד איתם נוכל להגשים את היעדים שהצבנו לעצמנו לעתיד הקרוב, ראשית עלייה לליגת העל ולאחר מכן גם השתלבות במפעלים אירופאים. יחד עם עיריית אשקלון והעומד בראש, מר תומר גלאם והספונסרים שלנו כולי תקווה שנצליח לעמוד ביעדים אותם הגדרנו לשנים הבאות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר