אולם ספורט, מקיף ד'
אולם ספורט, מקיף ד'

על רקע העומסים הכבדים: מחר ייפתח מתחם בדיקות נוסף באשקלון

לאחר סגירת מתחם הבדיקות במרינה מול, החל ממחר יחל לפעול מתחם בדיקות נוסף באשקלון בבית הספר מקיף ד', אך הוא יעבוד רק בשעות אחר הצהריים

פורסם בתאריך: 11.1.22 12:42

     

בימים האחרונים התרבו העומסים על מוקדי הבדיקות המהירות (אנטיגן) לקורונה. העומסים התרבו אף יותר לאחר סגירת המתחם במרינה מול.

לאור זאת, הודיעה היום עיריית אשקלון על פתיחת מתחם חדש לבדיקות בדיקות מהירות מוסדיות באולם הספורט של בית הספר מקיף ד'. כתובת בית הספר הוא שדרות הציונות 6, אשקלון.

כך נראה אתמול העומס בהיכל הספורט:

המתחם שיפעל בשיתוף מד"א, יחל לעבוד החל ממחר, יום רביעי, אך ורק בשעות אחר הצהריים, בין השעות 16:00-21:00. בימים שיש-שבת המתחם יהיה סגור.

המתחם החדש יפעל בנוסף למתחם שפועל בהיכל הספורט העירוני, בימים ראשון עד שבת בין השעות 09:00-21:00 (שישי בין השעות 09:00-15:00). ובנוסף למתחם שפועל במרכז המסחרי במבקיעים.

בדיקות PCR יתקיימו, כרגיל, באולם הספורט באגמים בין השעות 08:00-22:00 כל יום, למעט שישי בין השעות 08:00-14:00.

ראש העירייה, תומר גלאם, שב ומבקש מהתושבים להקפיד על ההנחיות במקרה של תסמינים או צורך בבידוד. "העירייה, בשיתוף פעולה עם הגורמים הרלוונטיים, פועלת כל העת על מנת לספק לכם את מגוון המענים הנדרשים כדי לעבור בשלום ובבטחה את התקופה הקרובה. הקפידו על ההנחיות ושמרו על עצמכם. רק יחד ננצח גם את הגל החמישי", אמר ראש העיר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר