מתחם המרינה מול. צילום: שי אסולין, באדיבות המרינה מול
מתחם המרינה מול. צילום: שי אסולין, באדיבות המרינה מול

הספירה לאחור החלה: חוגגים את השנה החדשה במתחם המרינה מול אשקלון

נפרדים מחוויות השנה החולפת, ומתרגשים ממה שצופה לנו העתיד – מתחם מרינה מול אשקלון לובש חג לכבוד סוף השנה האזרחית עם כל מה שאנחנו אוהבים במיוחד – מנות מעולות, אלכוהול משובח, פאבים מרימים ומבצעים לוהטים!

פורסם בתאריך: 21.12.21 12:14

     

2021 מגיעה לסיומה וכמובן שאי אפשר לציין את המעבר לשנה החדשה ללא החגיגות המפורסמות. מתחם המרינה מול נערך עם ספיישלים חמים ותפריטים מעולים לצד אווירה חגיגת במיוחד. אז איך סוגרים את השנה? עם אוכל מעולה, נוף לים הכחול ושופינג בסייל, כמובן!

2022. צילום אילוסטרציה: freepik.com

2022. צילום אילוסטרציה: freepik.com

בוריק אפוי מעלי פילו עם תרד וג'יבנה מוגש עם יוגורט חרפרף, לביבות מנגולד עם סלסה ורודה או ארוחת בוקר מפנקת? בקפה לנדוור תוכלו ליהנות ממגוון רחב של אוכל איטלקי ים תיכוני, המתעדכן מדי עונה ושואב השראה מהמקומות הקלאסיים, הנחשבים והעכשוויים ביותר בעולם. מה כל כך מיוחד בתפריט? חוץ מרוזלך קלאסי – בצק פריך ממולא בממרח שוקולד ואגוזים, נאפה במקום בתנור לבנים שהפך למנת חובה, כל המנות מותאמות לכל שעה משעות היום ועל פי החשק, מסנדוויץ' מזין, דרך ארוחה חמה ומשביעה או נשנושי לילה לצד בירה טובה.

אז אם ליבכם חפץ בקולינריה מקומית שמתכתבת עם העבר והעתיד שלנו בארץ, מוקפדת ועכשווית אך בגובה העיניים ולאורך כל שעות היום, תנו קפיצה ללנדוור שהתחדשו בתפריט חדש המתבסס על קולינריה משובחת , על איכות ועל חומרי גלם מעולים והכל בניצוחה של השפית– יהלומה לוי.

הבטחתם לעצמכם שאת השנה החדשה אתם פותחים עם תפריט בריא ומזין? כזה שגם לוקח אתכם לחוויה של טעמים אבל גם נעשה בקפידה? מה דעתכם על לפתוח את הסוקר עם סלט חיטה ועדשים שחורות טחינה גולמית וחמוציות, סלט ירקות, גבינה לבנה 5% וקצח, טחינה ירוקה, לבנה וזעתר, טונה טבעית עם סלסלת עגבניות, חמאה, ריבת הבית ולחם לבחירה? או ליהנות מארוחת צהריים של תפוח אדמה מעולה מכל העולם – מקסיקו, צרפת או איטליה? נשאר לכם רק לבחור כי בבית הקפה המעולה קקאו תוכלו ליהנות מראשונות מעולות ומעיקריות מפתיעות כמו ההמבורגר הטבעוני הטוב באזור או קקאו תאילנדי מסעיר. בקיצור, להרגיש חו"ל, וליהנות מהנוף היפה בעולם.

אלכוהול מעולה, ארוחות גורמה שיענגו כל חך ועוד המון הפתעות. אז איפה כדאי להזמין מקום בערב הכי נוצץ של השנה?

גם הפאבים הכי מדוברים בעיר, נמצאים במתחם המרינה. כבר אמרנו הכל תחת קורת גג אחת? הפטריקס בר מוכן לחגיגות – כך שאתם תוכלו ליהנות חוויית טעמים עם אלכוהול משובח, מוסיקה בועטת ותפריט ייחודי. גם המרסה – בר מסעדה הממוקם על קו המים במרינה אשקלון, מציע לכם לפתוח את השנה עם תפריט שף מגוון ובר משקאות וקוקטיילים מתוחכם היוצרים אווירת בילוי ייחודית. מה מחכה לכם? מבצעי הפי האוור, ליינים מיוחדים, תפריט חגיגי במיוחד והמון מוזיקה שתגרום לכם לזוז לפי הקצב.

חוגגים שנה חדשה. צילום אילוסטרציה: freepik.com

חוגגים שנה חדשה. צילום אילוסטרציה: freepik.com

המבצעים הכי לוהטים

נובמבר מאחורינו אבל מבול ההנחות וההטבות, עוד כאן! כך שבטח תשמחו לשמוע שחנויות המתחם – גליתה, קרולינה למקה, חנות הצעצועים פרנזי, רשת הפארם be ומקפליי עם מבצעי סוף שנה שפשוט אסור לפספס!

אז אחרי ארוחה מעולה, סרט טוב או בילוי במתחם אתם מוזמנים להתחדש בביגוד, הנעלה ואקססוריז עם ההטבות הכי טובות בשנה.

מקנחים במתוק

שמעתם פעם על גלידריית שף? חגיגות פתיחת השנה האזרחית זה בדיוק הזמן להכיר את טיבולי – Tivoli – גלידריית שף מפנקת ומגה-איכותית. בכל עונות השנה – קיץ או חורף – אתם מוזמנים להנאה קפואה מושלמת בטיבולי. הגלידרייה מתמחה בהכנה עצמית של גלידות במבחר עצום של טעמים אהובים ומקוריים, המיוצרים כולם במקום ממיטב חומרי הגלם האיכותיים, מחומרים טבעיים בלבד, ובתוספת המון יצירתיות ואהבה. מה בתפריט? גלידה, שייקים, מתוקים, יוגורט פרוזן ושלל פינוקים!

ופל בלגי. צילום אילוסטרציה: freepik.com

ופל בלגי. צילום אילוסטרציה: freepik.com

בא לכם להתפנק על סושי שוקולד? אולי וופל בלגי משוגע? קרפ צרפתי או קיורטוש פיצוץ? בקפטן קרפ מחכים לכם ספיישלים מתוקים במיוחד עם מלא מלא שוקולד והפתעות. כן, אפילו כנאפה מתוק או עוגת ניו יורק. פשוט הכל מהכל! העיקר שתפתחו את השנה על הצד המתוק ביותר.

מתחם המרינה מול אשקלון פתוח כל ימות השבוע כולל שישי ומציע בילוי מושלם, פתוח ובטוח מול על המים – שופינג | מסעדות | בתי קפה | חיי לילה. מתחם המרינה מול, הנמל 9, אשקלון

העסקים הפועלים במתחם: מרסה בר, שלום יין, הוטדוג, קפטן קרפ, גליתה, BE, רשל – מסעדה מרוקאית, מעדניית אלגרה ולאון, דוניא, קרולינה למקה, קקאו, גולדה, Be fresh, פטריקס, דולוס, חדר כושר "bootcamp", מקדונלד'ס, לנדוור, הוט סינמה, חומוס ברדיאן, פוטטוס סטאר, עולם הממתקים, רשת Eight, ד"ר דוליטל, גלידריית טיבולי, מקפליי, ג'ויה, בית הבירה, Frenzy toys, מסעדת פרנצ'י, בית הספר לשייט "Sail la vie", מכללת, K-surf ואולגה קוסמטיק. ובקרוב: פיצה עגבניה, ניקוס – בר מסעדה טברנה יוונית, ומתחם באולינג.

*במתחם קיימת עמדת בדיקות מהירות שמבוצעות על ידי מד"א ללא צורך בהפניה מראש ועבור ילדים בגילאי 3-12.
*הבדיקות מתקיימות בעמדה מיוחדת בקומה 1, צמוד למרסה בר ולשלום יין. הבדיקות הינן חינם לגילאים 3-12 ומגיל 12 ומעלה עלות הבדיקה הינה 52 ש"ח.


בשיתוף מרינה מול, אשקלון


 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר