צבי פורטל. צילום: רונן אקרמן
צבי פורטל. צילום: רונן אקרמן

חשוד ב-4 מקרי שוד מזוין: פרטים נוספים על מעצר כוכב "האח הגדול" צבי פורטל

במשטרה חושדים כי פורטל ביצע שורה של שודים בסניפי דואר באזור תל אביב שכולם בוצעו באמצעות שימוש באקדח. פורטל מכחיש את החשדות נגדו

פורסם בתאריך: 3.10.21 11:51

     

ביום שישי נחשף ב"כאן דרום" דבר מעצרו של צבי פורטל, תושב העיר בן 44 ומי שהיה אחד מכוכבי תוכנית הריאליטי "האח הגדול", בחשד לשוד מזוין של סניף דואר בראשון לציון.

כעת אנו מפרסמים כי פורטל חשוד בעוד 3 מקרים של שוד מזוין. על פי חשד המשטרה פורטל הגיע לשלושה סניפים של הדואר בערים נוספות באזור תל אביב וגם אליהם וכמו בראשון לציון, הוא נכנס אליהם עם אקדח בידו ושדד אותם.

על פי התלונות שהתקבלו במקרי השוד, הסכום שנגנב עומד על כמה אלפי שקלים. ההערכות במשטרה מתבססות בין היתר על פי הסרטונים מכל סניפי הדואר שבהם בוצעו השודים ובהם נראה אותו אדם מבצע את השוד. במשטרה סבורים כי האדם הזה הוא צבי פורטל.

לאחר מעצרו, הובא פורטל לחקירה בתחנת המשטרה בראשון לציון ושם עומת עם הראיות נגדו, אך הוא הכחיש את החשדות והחליט לשמור על זכות השתיקה.

בדיון שהתקיים בבית המשפט בנוגע להארכת מעצרו, ביקש עו"ד בנימין בן נתן, המייצג את פורטל מטעם הסנגוריה הציבורית לאסור את פרסום שמו מאחר ומדובר בחשוד שהוא "אדם מוכר, בעל פרופיל תקשורתי גבוה". במשטרה התנגדו לבקשה ובית המשפט אף הוא אישר את הפרסום והאריך את מעצרו של פורטל עד ליום שלישי.



פורטל, בן 44, היה אחד המשתתפים הבולטים בתוכנית הריאליטי "האח הגדול" בעונת 2012, אז גם הוא הכיר את המשתתפת אביבית בר זוהר והשניים הפכו לבני זוג.

לאחר מכן הוא נפרד ממנה, התחתן עם עופרה מיארה והתגרש ממנה כעבור חודשים ספורים. בהמשך הוא החל לצאת עם מורן עובד ובשנת 2016 נולדה להם בת.

צפו בפורטל בימי התהילה:

עו"ד בנימין בן נתן שמייצג את פורטל מטעם הסניגוריה הציבורית: "החשוד מכחיש את החשדות. אנו נמתין שהמשטרה תסיים את החקירה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר