מני יאסו. צילום: אורי קריספין
מני יאסו. צילום: אורי קריספין

ועד העובדים איים בשביתה ועיריית אשקלון זימנה את יו"ר מכבי אשקלון לשימוע

לאחר הקטטה האלימה בין יו"ר מכבי אשקלון למנהל האצטדיון, איימו בוועד העובדים של העירייה להשבית את העובדים ודרשו כי מהעירייה לפעול בעניין. היום הודיעה העירייה כי ייערך שימוע לקבוצה. בתוך כך, היום בוטלו 3 משחקים של מכבי אשקלון, תוך חילופי האשמות בין יו"ר הקבוצה לבין העירייה

פורסם בתאריך: 1.10.21 15:32

     

בשבוע שעבר, כפי שפרסמנו, התרחשה קטטה אלימה בין יו"ר מכבי אשקלון, מני יאסו לבין מנהל אצטדיון סלה, דודו ג'אנו.

השניים נחקרו באזהרה ושוחררו לביתם בתנאים מגבילים. אלא שלאחר האירוע הודיע יו"ר ועד עובדי העירייה, ארמו וקנין כי העובדים עשויים לשבות וזאת לאור מה שהוא כינה "מקרי האלימות הפיזית והמילולית שחווים עובדי העירייה, בעיקר העובדים המסורים באצטדיון העירוני ובמתקניו, מצד גורמים שונים בעלי אינטרסים זרים, ובשל חוסר המענה הראוי וההולם של הנהלת העירייה", נכתב בהודעה מטעמו של וקנין.

דודו ג'אנו וארמו וקנין

דודו ג'אנו וארמו וקנין

עוד מסר וקנין: "אנו ננקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו לרבות השבתת פעילות העירייה כולל סייעות והחינוך המיוחד. אנו בוועד העובדים לא נאפשר פגיעה ואיומים כלשהם הן פיזיים והן מילוליים כלפי עובדי ועובדות העירייה היקרים והמסורים".

לאור זאת, הודיעה היום העירייה כי תקיים ביום ראשון שימוע מינהלי לעמותת הכדורגל של מכבי אשקלון. את השימוע יערכו מנכ"ל העירייה, עידן דוד והיועץ המשפטי של העירייה, איל איזמן.

בהודעת העירייה נכתב כי "המהלך האחרון מגיע לאחר שורה של אירועים, שכללו בין היתר, אלימות מילולית ופיזית מצדו של מנהל הקבוצה, מני יאסו, והפרה מתמשכת של נהלים והנחיות, עליהם חתום מנהל הקבוצה. כל אלו למרות ניסיונות מתמשכים מצד העירייה לבוא לקראת יאסו, כולל תמיכה וסיוע בהיקפים חסרי תקדים, הקצאת משרד הכולל מקום לקיום ישיבות, מחסן ציוד ועוד, זאת לטובת הילדים בראש ובראשונה. שיאם של האירועים היום (שישי) לאחר שיאסו פרץ למגרש המשחקים המרכזי לאחר שנתבקש לא לעשות כן מאחר והמגרש אינו בשימוש בעקבות פיצוץ מים. יאסו הופנה לשימוש בשני המגרשים המשניים אך כאמור, בחר לנקוט, שוב, בדרך אלימה ולהתעלם מהגורמים המקצועיים ששהו במקום".

האצטדיון המחודש

המגרש המרכזי באצטדיון סלה

יאסו מצידו מסביר כי היום היו אמורות לשחק שלוש קבוצות מטעמו, אחת במגרש המרכזי ועוד שתיים במגרשים המשניים, אלא ששלושת המשחקים לא יצאו לפועל. לטענתו רק בצהריים פתאום התברר שיש פיצוץ במגרש. "אם רק היום בצהריים גילו את הפיצוץ, איך יכול להיות שהמגרש עצמו בכלל לא מוכן למשחק?", תהה יאסו וטען כי הדבר נעשה בכוונת מכוון כדי לפגוע בו.

להוכחת דבריו הציג יאסו סרטון שבו רואים את שחקני קבוצת הילדים שלו ושל היריבה רמלה עומדים מחוץ למגרש בו הן אמורות לשחק כאשר המגרש עצמו סגור. כמו כן, רואים בסרטון כי במגרש בו אמורה לשחק קבוצה אחרת של מכבי אשקלון, לטענת יאסו, נמצאת קבוצת ילדים של הפועל אשקלון.

צפו בתיעוד מהיום:

על הטענות הללו נמסר מהעירייה "כי במסגרת נוהל עליו חתום, כאמור, יאסו, עליו להגיש מידי יום ראשון את שיבוצי המשחקים לטובת שריון מגרשים. עד אתמול (חמישי) הוא טרם עשה זאת ורק לאחר פניה יזומה מצד העירייה, לפנים משורת הדין, הוא שלח את השיבוצים הנדרשים. חשוב להדגיש כי העירייה, כחלק ממדיניות ראש העיר הרואה חשיבות גדולה בעידוד החינוך הספורטיבי בקרב ילדי העיר, תעשה הכל על מנת להבטיח שהילדים המתאמנים בקבוצה לא יפגעו מההתנהלות של מנהלה ותעמוד לרשותם בכל דבר שיידרש".

אלא שלדברי יאסו, אסור לו ליצור קשר עם מנהל האצטדיון ולכן הוא פנה והעביר בהקדם את השיבוצי למנהלת האגף, כך שטענות העירייה הן אינן אמת, לדבריו.

"עיריית אשקלון מוציאה הודעה מהדוברות מבלי לבדוק את הדברים ובעצם מאשימה את מני יאסו בדברים שאין להם שחר – ומזל שהדברים מתועדים ואף התנהלו בצורה הכי תקינה שיש", נמסר מטעמו של יו"ר מכבי אשקלון, "עיריית אשקלון טוענת שטובת הילדים מעל הכל, אך בעצם מתכוונת לכך שהיא ממשיכה להפלות את מכבי אשקלון ואת מני יאסו בכל דרך אפשרית ע"י כך שמישהו מעביר דברים שקריים שאין בהם שחר ואפילו לא בדקו לעומק ואף לא יצרו קשר לאמת את הדברים. צר לנו מאוד שגורמים אינטרסנטים פועלים בכל דרך בכדי לפגוע מועדון הכדורגל מכבי אשקלון ומני יאסו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר