עו"ד אלעד דנוך. צילום: פוטו מרסלו אילת
עו"ד אלעד דנוך. צילום: פוטו מרסלו

עו"ד אלעד דנוך יו"ר מחוז דרום, בכנס השנתי של לשכת עורכי הדין באילת: "חייבים להיות מאוחדים"

בנאומו בכנס סיפר עו"ד דנוך על ארבעה עורכי דין וההתמודדות שלהם עם השנה האחרונה שכללה מספר משברים כמו הקורונה, המשבר הכלכלי שבא בעקבותיו וכמובן המבצע בעזה

פורסם בתאריך: 6.6.21 12:39

     

עו"ד דנוך, יו"ר מחוז דרום בלשכת עורכי הדין, פתח את הכנס השנתי של לשכת עורכי הדין באילת, בנאום מרגש בפני מאות עורכי דין ונציגי מערכת המשפט.
בכנס השתתפו נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות, שר הביטחון והמשפטים בני גנץ, ראש הלשכה עו"ד אבי חימי, עשרות שופטים, אנשי ציבור ועיתונאים.

בנאומו, הביא עו"ד דנוך את סיפורם של ארבעה עורכי דין מהמחוז, שהתמודדו בשנה החולפת בגבורה עם אתגרים שונים, החל במגיפת הקורונה, דרך מצוקה כלכלית וכלה במבצע 'שומר החומות' בעזה.

"למדנו מהם שיעור חשוב בהתמודדות עם אתגרים משמעותיים בחיים", ציין עו"ד דנוך והדגיש גם את הסיוע שקיבלו מצד חבריהם במחוז באותם ימים: "אף אחד לא ישכח את הימים הללו, אף אחד לא ישכח את ההתגייסות האדירה הזו, איך ברגעי האמת, עורכי הדין במחוז, היו שם והוכיחו חברות אמיתית מהי, ידעו לשים את טובת הכלל לפני טובתם האישית".

הכנס באילת. צילום: פוטו מרסלו אילת

הכנס באילת. צילום: פוטו מרסלו אילת

עו"ד דנוך סקר את פעילות המחוז בשנים האחרונות ואת מהפיכת השירות שחולל בו, המורגשת בכל משרד במחוז. "אין אצלנו פריפריה,  אין ערים קטנות ואין מטרופולונים  – יש פעילות בכל רחבי המחוז –  זה דבר ידוע אצלנו, אם עורכי הדין לא מגיעים למחוז – המחוז מגיע לעורכי הדין.

"הצלחנו לגרום לעורכי הדין להרגיש בבית, יש תחושת שייכות, גאוות יחידה. הם רואים בנו כתובת אמיתית לכל סוגיה וכל בעיה. זה גורם לי להבין שאנחנו עושים משהו נכון, שיצרנו תחושה של בית, של משפחה, וככה נמשיך לחזק את המחוז בנחישות וברגישות.

"ההיסטוריה שלנו מלמדת שגם האויבים הכי גדולים שקמו בינינו ידעו להתאחד ברגעי האמת – הגיע הזמן שנעשה את זה גם אנחנו.

"אפשר להיות שונים, אך חייבים להיות מאוחדים – כך נהיה הרבה יותר חזקים – מבית ומחוץ", חתם עו"ד דנוך את נאומו.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר