מיגונית תרומת הקרן. צילום: יוסי זליגר

הקרן לידידות תרמה והציבה 13 מיגוניות חדשות באשקלון

בזמן שיש פערי מיגון גדולים באשקלון ובתים רבים ללא מרחבים מוגנים, מי שמסייעת להם היא הקרן לידידות

פורסם בתאריך: 12.5.21 17:28

     

לאור מאות הטילים, שנורו בסבב ההסלמה הנוכחי, ובפרט ההתקפה המאסיבית על אשקלון, הציבה היום הקרן לידידות, בתאום עם פיקוד העורף ועיריית אשקלון, 10 מיגוניות ברחבי העיר אשקלון.

המיגוניות הוצבו בשכונות הותיקות של העיר, בהן אין לתושבים מענה מיגוני בבתים, בדומה לשכונה, בה פגע אתמול טיל פגיעה ישירה בבניין מגורים באשקלון.

אחת המיגוניות. צילום: יוסי זליגר

בנוסף הציבה הקרן לידידות 3 מיגוניות סביב בית החולים ברזילי בעיר. מבצע הצבת המיגוניות בשטחי הציבור הוא חלק מתוכנית מקיפה למענה חירום לתושבי ישראל, במסגרתה הציבה הקרן לידידות למעלה מ- 65 מיגוניות בשטחי ציבור מתחילת שנת 2020, מיגון מוסדות למען הציבור, ציוד מיגון אישי לצוותי בטחון ורווחה הפועלים בערים והצטיידות ארגוני סיוע החרום בתקציב של למעלה מ-10 מיליון דולר בשנה.

מיגונית תרומת הקרן. צילום: יוסי זליגר

נשיאת הקרן לידידות, יעל אקשטיין: "ליבנו עם כל אזרחי ישראל, הנמצאים תחת מתקפה. אנו, בקרן לידידות, מלווים את תושבי ישראל בצורכי רווחה שוטפים בשגרה, ובאותה אפקטיביות אנו מתייצבים לתת מענה מיידי לצרכים בעת חירום, בתיאום ובשיתוף הרשויות המקומיות, שירותי הרווחה, פיקוד העורף ויחד למען החייל כמו גם שותפינו בשירותי ההצלה. תושבי ישראל מוכיחים את חוסנם בכל פעם מחדש, וזו זכות שלנו לסייע במאמץ".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ראש העיר, תומר גלאם: "אנחנו בעיצומה של מערכה קשה וגם הפעם אשקלון סופגת בצורה הקשה והמרובה ביותר. הצבת המיגוניות תספק מענה במרחב הציבורי וזה מבורך וחשוב, אבל המדינה חייבת לתת מענה אחת ולתמיד לאלפי התושבים שגרים בשכונות הוותיקות בבניינים נעדרי מיגון".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר