נתניהו בגלידה גולדה באשדוד
נתניהו בגלידה גולדה באשדוד

אמש: מאות תושבים חיכו באשקלון אבל ביבי אכל גלידה באשדוד

ראש הממשלה ביקר אתמול בכנסי בחירות במועצת שפיר ובאשדוד. לאחר מכן היה אמור להגיע לאשקלון, אלא שבמקום זה הוא ביקר בגלידריה באשדוד וויתר על הביקור באשקלון, כאשר מאות תושבים מחכים לו בהיכל התרבות

פורסם בתאריך: 16.3.21 09:46

     

כנסי הבחירות של הליכוד בהשתתפות ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הם שם דבר בקרב פעילי הליכוד. מאות אנשים מגיעים לכנס כזה, ממתינים שעות בחוץ עד שעוברים את הבידוק רק כדי להשתתף בחוויה של צפייה בראש הממשלה עומד על במה ומשלהב את קהל.

אתמול הוא הודיע על השתתפות בשלושה כנסים כאלה באזור הדרום: אשדוד, אשקלון ומועצה אזורית שפיר.

אז לאחר שהוא סיים כנס בחירות בראשון לציון, הוא החל להדרים ונסע לכיוון המועצה האזורית שפיר. הוא הגיע לשם בסביבות השעה 19:30 ונאם שם בערך במשך רבע שעה, עד השעה 19:45.

נתניהו בשפיר עם ראש המועצה, אדיר נעמן

נתניהו בשפיר עם ראש המועצה, אדיר נעמן

באשדוד הודיעו על כניסת תושבים החל מהשעה 18:00, רק קצת יותר משעה לאחר מכן, כאשר מאות התגודדו בכניסה למלון לאונרדו בעיר, החלו להכניס את התושבים. בסביבות השעה 20:10 הודיע יו"ר סניף הליכוד באשדוד, אשר נהון, כי בעוד כמה דקות ייכנס ראש הממשלה לאולם ולאור זאת הוא קיצר את נאומיהם של שרי הליכוד לדקה או דקה וחצי בלבד.

נתניהו נואם באשדוד

אלא שראש הממשלה התעכב והתעכב ונהון התגלה כאומן של שיחה וניצל את הבמה להודות להמון אנשים ולשוחח איתם ועשה זאת במשך למעלה מחצי שעה, כאשר נתניהו הגיע לאשדוד רק בסביבות השעה 20:45, כשעה ורבע לאחר שסיים את הכנס בשפיר. הוא נאם במשך כעשרים דקות באשדוד וסיים את נאומו בסביבות השעה 21:05.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




במקביל, מאות מתושבי אשקלון שהוזמנו לשעה 19:00 להיכל התרבות בעיר, המתינו שם בסבלנות. עוד ועוד שרים וחברי כנסת מהליכוד עלו לבמה ונאמו והחזיקו את הקהל עד שראש הממשלה יגיע לאשקלון.

תושבי אשקלון בהיכל התרבות. צילום: אתר אשקלונים

נתניהו ולסרי בגלידה גולדה באשדוד

אלא שהתוכניות של נתניהו היו אחרות ובמקום לנסוע ישר לאשקלון, הוא נסע לגלידריית "גולדה" בגן העיר באשדוד. הוא נכנס לשם עם ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי והלך ונעמד מאחורי הדוכן. הוא טעם גלידות שונות ואף הכין גלידה בגביע ללסרי. הוא עמד שם ושוחח עם המוכרים והנוכחים הרבים ואף התבדח עמם.

צפו בראש הממשלה מכין גלידה לראש עיריית אשדוד:

בשלב הזה באשקלון, השעה בסביבות 21:30 ומאות התושבים עוד המתינו לו בסבלנות והקשיבו לנאומים של ח"כ אוסנת מארק והשרה מירי רגב. אלא שבאותן הדקות החלו השמועות להתרוצץ כי ביבי לא יגיע לכנס הבחירות באשקלון.

נתניהו בזום באשקלון. צילום: אתר אשקלונים

בסביבות 21:40 הודיעה השרה רגב כי ראש הממשלה יצטרף לקהל אבל בזום, ועשה זאת תוך כדי נסיעה ברכב שלו. הוא התנצל ואמר שהוא לא יוכל להגיע לאשקלון.

שרי הליכוד ביקשו להמשיך את הכנס עצמו כאשר הם נואמים, אבל הקהל שכבר היה מאוכזב, החליט לעזוב את המקום.

ביום חמישי, צפוי ראש הממשלה להגיע לקרית מלאכי. האם זה יביא גם לביקור פתע באשקלון? נחכה ונראה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר