מעבדות הקורונה במרכז הרפואי ברזילי. צילום: דוברות ברזילי
מעבדות הקורונה במרכז הרפואי ברזילי. צילום: דוברות ברזילי

רוצים להתחסן לקורונה? ברזילי מגייס מתנדבים לחיסון הישראלי

אולי אתם תהיו מהמחוסנים הראשונים בארץ לנגיף הקורונה: המרכז הרפואי ברזילי החל בסינון מתנדבים לביצוע מחקר לחיסון המכון הביולוגי לקורונה – שלב ב' של BriLife, חיסון המכון הביולוגי. רוצים להשתתף בניסוי? שלחו פרטים למייל שבכתבה

פורסם בתאריך: 25.11.20 17:27

     

הממשלה כבר הזמינה מיליוני מנות חיסון לנגיף הקורונה מחברות שפיתחו אותו בהצלחה אבל כעת גם המכון הביולוגי בנס ציונה שכבר עובד מספר חודשים על פיתוח חיסון רוצה להפוך את המחקר שערך למוצלח ומעשי.

היום (ד') אישרה ועדת הלסינקי, הוועדה האתית העליונה של המרכז הרפואי ברזילי, את פרוטוקול השלב השני והמורחב של הניסוי בחיסון המכון הביולוגי לנגיף הקורונה.

בעקבות האישור, החלו בברזילי לאסוף רשימת מתנדבים פוטנציאליים להשתתף בניסוי. הגיוס עצמו יחל לאחר אישור משרד הבריאות לתחילת קיום המחקר. מתנדבים מתאימים הם אנשים בגילאי 18-85 שאינם חולים מאומתים לקורונה, בהווה או בעבר, אנשים בריאים ללא דיכוי מערכת החיסון וללא מחלות רקע משמעותיות, והם מודעים לכך שהמחקר יכלול מעקב במשך כשנה (כ-10 ביקורים בברזילי, תלוי בקבוצת המינון), ושחלק מהמתנדבים יקבלו חיסון דמה (פלסבו).

 

"אנו נרגשים להתחיל בקרוב במרכז הרפואי ברזילי את החלק השני, המורחב והמשמעותי של הניסוי בחיסון המכון הביולוגי לקורונה. ברזילי הוא בית של חדשנות רפואית פורצת דרך, ואני קורא למתנדבים מתאימים בקרב הציבור הרחב לבוא ולהשתתף בניסוי החשוב הזה: אמר היום מנהל ברזילי, פרופ' יניב שרר והוסיף: "אני מבקש להודות למנהל המכון הביולוגי, הפרופ' שמואל שפירא, על האמון, ולחזק את ידי צוותי המחקר בברזילי, בראשות פרופ' שלמה מעין. אני תקווה שהחיסון יתרום במהרה לסיום המגפה".

פרופ' שלמה מעין, ראש צוות המחקר בברזילי הוסיף: "המרכז הרפואי ברזילי באשקלון יהיה בית החולים המרכזי בדרום שבו יקיים המכון הביולוגי את הניסוי, ואחד משמונה מרכזים רפואיים נבחרים ברחבי הארץ שבהם יחוסנו כ-1,000 מתנדבים במסגרת השלב השני של הניסוי. אני מזמין כל אדם מתאים לבוא ולהשתתף בניסוי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




המשתתפים במחקר יקבלו החזר הוצאות עבור השתתפותם במחקר, ולא תתאפשר השתתפות של נשים בהריון או של אנשים עם דיכוי של מערכת החיסון.

מעוניינים להתנדב ולקבל את החיסון? שלחו מייל עם שמכם המלא, מקום מגוריכם, גילכם ומצב בריאותכ, לכתובת: [email protected]

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר