ניידת משטרה ואופנוע מד"א שהוקפצו למקום בעקבות המקרה
ניידת משטרה ואופנוע מד"א שהוקפצו למקום בעקבות המקרה

נעצר חשוד בירי בברנע: חשוד גם בזריקת רימון לעבר בית אחיו של היעד ותקיפת בת משפחה

המשטרה חושדת כי החשוד שבידיה עומד מאחורי ירי, זריקת רימון ותקיפה פיזית שבוצעו כולם כנגד בני משפחה אחת מאשקלון

פורסם בתאריך: 20.11.20 11:00

     

בלילה שבין שלישי לרביעי סמוך לשעה 2:30 נורו יריות לעבר בית בצומת הרחובות שד' ירושלים והאצ"ל בשכונת ברנע. כוחות משטרה ומד"א הוזעקו למקום ועל פי מידע שהגיע לכאן דרום מדובר בכחמש יריות שנשמעו והשוטרים איתרו את המקום ממנו בוצע הירי ומצאו במקום מספר תרמילים שנפלו ארצה בעת הירי. האירוע הסתיים ללא נפגעים.

כבר באותו היום, יום רביעי, בשעה 19:20 עצרו בלשי ימ"ר לכיש תושב אשקלון, בן 21 בחשד כי הוא זה שעומד מאחורי ביצוע הירי לעבר ביתו של תושב העיר. הוא אף חשוד כי לפני שבועיים הוא תקף והיכה קטינה, בת משפחה של היעד לירי וגרם לה לחבלות. ובנוסף, הוא חשוד כי לפני כחודשיים עמד מאחורי זריקת רימון לעבר ביתו של אחיו של היעד לירי, אשר אף הוא מתגורר באשקלון.



בחקירתו במשטרה הוא הכחיש את המיוחס לו וטען כי בזמן שנורו היריות בשדרות האצ"ל, הוא ישב בפיצוציה אשר יש בה מצלמות שתיעדו אותו יושב בה. בנוגע לתקיפת הקטינה הוא טען כי אינו מכיר אותה.

אתמול הובא החשוד להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון. סנגורו של החשוד בירי טען כי מרשו לא תקף את הקטינה, "אני מכיר את הבחור הזה 10 שנים אולי יותר, נכון היו הסתבכויות עם המשטרה, התחצף לשוטר פה, פעם אחת העליב עובד ציבור, זה לא אדם שקשור לעבירות אלימות ברמות האלה, אם אי פעם שאדם זה הרים יד על אישה, אני לא אייצג אותו ואבקש 15 ימי מעצר. אין מציאות בעולם שהבחור הזה הרים יד על אישה", אמר הסנגור.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד בשבעה ימים. השופטת דורית בונדה כתבה בהחלטתה כי על המשטרה לבדוק בהקדם את האליבי של החשוד אך יחד עם זאת ציינה כי המסוכנות העולה מתיק החקירה "הינה גבוהה ומתעצמת" לאור עברו הפלילי של החשוד.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר