אבי חוגי מחזיק את הדו"ח
אבי חוגי מחזיק את הדו"ח

"מובילים אותנו לתהום": המסעדן מאשקלון שקיבל קנס 10 אלף ש"ח

קנס בגובה 10 אלף ש"ח וצו סגירה ל-4 ימים זה העונש שקיבל אבי חוגי הבעלים של מסעדת "קבב התקווה" במדרחוב באשקלון, לאחר שלדבריו, שני סועדים ישבו לאכול במסעדה על דעת עצמם

פורסם בתאריך: 9.11.20 12:58

     

אבי חוגי מפעיל בשנים האחרונות את בית העסק "קבב התקווה" במדרחוב באשקלון. לפני כמה ימים הגיעו שני לקוחות לעסק, קנו באגטים, הורידו כסאות וישבו במקום. חוגי מספר כי שוטרים שהגיעו למסעדה מיד שלפו מצלמות והוא קיבל קנס בגבוה 10 אלף ש"ח. בהמשך הוא זומן לשימוע בפני מפקד תחנת אשקלון הנכנס, סנ"צ מייק כהן שחתם על צו סגירה ל-4 ימים למסעדה.

קנס. צילום: דוברות המשטרה

קנס בגובה 10 אלף ש"ח. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

"מה שקרה זה דבר שצריך לגנות ולהגיד בושה וחרפה", אומר חוגי, "שלטונות האכיפה מקבלים הוראות מטומטמות ששני אנשים סועדים שהורידו כסאות וישבו לאכול ונכנסו משטרה וקיבלתי דו"ח 10 אלף שקל וצו סגירה ושימוע. אני לא מאשים את משטרת אשקלון אני מאשים את ההוראות שמקבלים, ומה שקורה זה דבר שלוקח אותנו לתהום. המצב הזה לא יכול להימשך".

מה קרה בדיוק?
"הם שניים שהורידו כיסאות וישבו בתוך המסעדה. אז שני אנשים הורידו כסאות וישבו, אבל מה עשו? מה עם דובאי 50 מטוסים טסים עם 300 איש בחמישים מטר, זה מותר? לא מדבר על בתי כנסת והפגנות. שני אנשים באו לאכול. ועל זה נתנו צו סגירה. על זה קיבלתי 10 אלף שקל קנס. בשביל להביא 10 אלף שקל כמה אני צריך לעבוד?".

צפו בדבריו של חוגי:

המצב הכלכלי של העסקים בתקופת הקורונה, בטח של המסעדות הוא בכי רע וחוגי לא רואה את האור בקצה המנהרה, "אנחנו מובלים לתהום, אנחנו במצב שאי אפשר להמשיך ככה, צריך לדעת הממשלה מובילה אותנו לתהום, זה הולך להיות שלטון דיקטטורי. סגרנו מסעדת אירועים של 'קבב התקווה' בקניון חוצות וזאת המסעדה השנייה שתיסגר בתקופה הקרובה בקצב הזה. מצב לא טוב, אנשים מדממים, בעלי מסעדות המצב שלהם קשה".

אבי חוגי מחזיק את הדו"ח

אבי חוגי במסעדה

בכמה אתה מעריך את ההפסדים?
"אין לנו זמן לחשוב על ההפסדים, יש לנו זמן לחשוב איך להביא אוכל לילדים. זה המצב שלנו, לזה הגענו, לזה הביאו אותנו, אנחנו לא חושבים מה הפסדנו. אנחנו לא מוכרים סמים פה. אנחנו מוכרים באגטים פה והנה 10 אלף ש"ח קנס, לוקחים אותנו כמו עבריינים לבתי משפט וסגירה".

מה המסר שלך למקבלי ההחלטות?
"הזמן פועל לרעתם, אין לכם הרבה זמן להמשיך ככה, אנשים לא יוכלו להביא לחם לבית יהיו בעיות קשות מאוד. אתם לוקחים את האנשים לעשות מעשים קשים, אין פלא שעולה הגרף של המתאבדים וימשיך להיות מתאבדים ומתאבדים על אנשים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




במשטרה מסרו כי העסק פעל בניגוד לתקנות, "במסגרת ביקורות עסקים ופעילות אכיפה הגיעו שוטרים ורכזי רישוי של משטרת אשקלון לתחומי העסק-מסעדה בעיר אשקלון, כאשר בתחומי העסק נכחו מספר לקוחות, סעדו ושתו והעסק היה פתוח לקהל הרחב, זאת בניגוד לאיסור הפעלת עסקים מסוג זה וללא שמירה על כללי הריחוק החברתי, תוך סיכון ממש לשלום הציבור, בטחונו ובריאותו והעמדת הציבור בסכנת הדבקה במחלת קורונה. מפקד משטרת אשקלון הורה על סגירת המקום בצו סגירה מנהלי".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר