טלפון סמארטפון. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE
טלפון סמארטפון. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

אשקלון: ביקש אוכל מבעל מסעדה וגנב לו את הטלפון

תושב העיר התלונן על בן אדם שניסה לשדוד אותו, אך לאחר שנאבק עמו הניס אותו. בסריקות אותר האיש ונעצר כשברשותו סכין מטבח שעל פי החשד איתה ניסה לבצע את השוד

פורסם בתאריך: 23.10.20 11:14

     

אירועי האלימות באשקלון מתרבים. הבוקר דיווחנו על אירוע קטטה בו נדקר נער בן 17 בשכונת שמשון ואירוע זה מצטרף לכמה וכמה אירועים אלימים עליהם דיווחנו בחודש האחרון ושהתרחשו באשקלון.

אתמול בשעות הצהריים הוזעקה המשטרה לטפל בניסיון שוד שהתרחש במרכז העיר. מדובר היה במקרה בו תושב העיר בן 61, שנכנס ל"שניצל בוארון" בשכונת מגדל וביקש מבעל המקום אוכל וכסף. בעל המקום ביקש ממנו להמתין ואז מאחורי גבו הוא גנב לו את הטלפון הסלולרי שהיה מונח על הדלפק.

לאחר שהוא ראה בסרטונים מהמצלמות מי גנב לו את הטלפון, יצא בעל המכשיר לרחוב ואיתר את הגנב. הוא דרש ממנו את המכשיר ובמקום התפתח מאבק בין השניים עד שהחשוד שלף סכין ואיים עליו, אבל הוא הצליח למשוך את המכשיר ממנו ולברוח.

הסכין שנתפסה על האיש שאורכה מעיד עד כמה היא מסוכנת. צילום: דוברות המשטרה

הסכין שנתפסה על האיש שאורכה מעיד עד כמה היא מסוכנת. צילום: דוברות המשטרה

השוטרים הגיעו למקום בתוך רגעים והחלו לתחקר את הזירה ובמקביל לבצע סריקות נרחבות באזור. תוך זמן קצר הצליחו שוטרי הסיור הרגלי של משטרת אשקלון לאתר את החשוד ולעצור אותו.

במקביל התקבלה תלונה נוספת כנגד החשוד כי גנב טלפון סלולרי מבעל עסק אחר באשקלון בשיטה דומה, הוא ניצל חוסר ערנות מצד בעל העסק וגנב לו את הטלפון הסלולרי מהשולחן.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




החשוד, בן 61, תושב אשקלון, בעל עבר פלילי, הועבר לחקירה בתחנת המשטרה והיום הובא לדיון בהארכת מעצרו בחשד לשוד, אחזקת סכין וגניבה. השופט משה הולצמן האריך את מעצרו בארבעה ימים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר