אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE
אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

רוטרי אשקלון: עזרו לנו לגייס מחשבים לתלמידים נזקקים

פורסם בתאריך: 9.10.20 12:47

     

בעוד יומיים נהיה "אחרי החגים" ובמערכת החינוך בכל שנה מדובר בתקופת הלימודים הארוכה ביותר, ללא חופשות וחגים עד לחג החנוכה. אלא שהשנה התקופה הארוכה הזו נמשכת כמו קודמתה בהסתגרות בבתים, בלימוד מרחוק באמצעות המחשב שחייב להיות מחובר לאינטרנט, שנהוג לחשוב שכבר קיים בכל בית בישראל.

הלמידה המקוונת של תלמידי אומנויות ב-ZOOM. צילומסך: עוז בלכנר

הלמידה המקוונת של תלמידי אומנויות ב-ZOOM. צילומסך: עוז בלכנר

אלא שהתקופה הזו הבהירה כי למרות מה שנהוג לחשוב – המחשב והאינטרנט עדיין לא הגיעו לכל בית בישראל וגם באשקלון ישנם עדיין תלמידים שאין ידי הוריהם משגת מחשב חדש וגם אם היה כזה בעבר, המחשב המיושן כבר אינו בר שימוש או אינו בר תיקון. קורה מצב בו תלמידים אינם יכולים להמשיך ללמוד כמו יתר חבריהם ולו רק בגלל מצבם הכלכלי.

לשם כך החליטו חבר מועדון רוטרי אשקלון להרים את הכפפה ולצאת במבצע לגיוס מחשבים או כסף שבאמצעותו יירכשו מחשבים לתלמידים רבים.

 

המיזם יצא לדרך יחד עם עיריית אשקלון ומנהלי בתי הספר בעיר. "חלוקת המחשבים תעשה במעורבות עירונית ושל הנהלות בתי הספר כדי לוודא שמסירת המחשבים תעשה באופן הראוי ביותר למשפחות שהכי זקוקות למחשבים" מסר השבוע דוד סעדון מהמועדון.

תלמידים בלמידה מתוקשבת באמצעות תוכנת zoom. צילום: אלירם משה

עם זאת חברי המועדון הבינו שלבד הם לא יכולים והם זקוקים להרחיב את המעגלים כדי להגיע לכמה שיותר תלמידים ועל כן הם קוראים לציבור תושבי אשקלון לסייע להם. כל תרומה וגם של עשרות שקלים תתקבל בברכה ותזכה את התורם להיות שותף במפעל החשוב של חינוך ילדי ישראל לעתיד טוב יותר של החברה והציבור בישראל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מועדון רוטרי אשקלון פועל כבר משנת 1955 למען הקהילה באשקלון.

"תודה לכל מי שתרם ותורם כי כולנו פועלים למען הקהילה באשקלון" מסר השבוע נשיא המועדון, מישל לוסקי והוסיף בקשה חשובה: "אנו נשמח שכל מי שקרא ונחשף למיזם שייעשה שיתוף לידיעה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר