פרופ' חיים יוספי. צילומים: דוברות ברזילי, מתן נעים
פרופ' חיים יוספי. צילומים: דוברות ברזילי, מתן נעים

הג'וב החדש של פרופ' יוספי: דירקטור בחברת הקנאביס "טוגדר"

הפרופ' האשקלוני המוערך חיים יוספי, יכהן כדירקטור בחברת "טוגדר" המגדלת קנאביס בחממות מדרום לעיר. זאת במקביל לעבודתו של פרופ' יוספי כראש המערך הקרדיולוגי בברזילי

פורסם בתאריך: 8.10.20 15:00

     

חברת הקנאביס הרפואי "טוגדר", המתמחה בגידול וייצור מוצרי קנאביס רפואי, הודיעה כי מינתה את פרופ' חיים יוספי, מנהל המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי "ברזילי" באשקלון לדירקטור החברה.

החברה שבבעלות אנשי העסקים גיא עטיה, ניסים ברכה וניר סוסינקי מגדלת את הקנאביס הרפואי שלה בחממות הממוקמות מול מתחם הגלובוס סנטר.

צוות טוגדר במפעל הייצור. מימין לשמאל: גיא עטיה, יוחנן דנינו, ניסים ברכה וניר סוסינסקי. צילום: מתן נעים

מימין: עטיה, דנינו, ברכה וסוסינסקי במתקן הייצור. צילום: מתן נעים

פרופ' יוספי, הוא אחד הרופאים הידועים והאהודים באשקלון. יש לו קשר הדוק עם הקהילה בדרום הארץ בדגש על אשקלון ואשדוד ב-25 שנה האחרונות, כאשר הוא לוקח חלק בהרצאות ופעילויות בנושא מניעת מחלות וכלי דם.

חממת טוגדר אשקלון. צילום: מתן נעים

חממת טוגדר אשקלון. צילום: מתן נעים

"אני משוכנע כי צירופו של פרופ' חיים יוספי לדירקטוריון טוגדר פארמה יהווה תוספת מקצועית משמעותית בתחומי הרפואה המחקר והפיתוח של החברה", מסר רנ"צ בדימוס יוחנן דנינו, יו"ר דירקטוריון טוגדר, "ניסיונו העשיר המוערך והמרשים של פרופ' יוספי, ברמה הלאומית והבינלאומית, יסייע ויתרום להצלחת החברה, אשר בימים אלו ממש מקבלת את היתרי היצוא לחו"ל, וכן למיצובה כחברה מובילה בתחומי הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם".

פרופ' יוספי נחשב למומחה בינלאומי לרפואת הלב מזה 25 שנה ומכהן בתפקידי מפתח בבית חולים "ברזילי" באשקלון במשך כ-30 שנה. ב-12 השנים האחרונות הוא מנהל את המערך הקרדיולוגי בבית החולים.

חממת טוגדר אשקלון. צילום: מתן נעים

חממת טוגדר אשקלון. צילום: מתן נעים

במהלך הקריירה שלו, מונה פרופ' יוספי לתפקידים מקצועיים בוועדות רפואיות בתחום הלב וקרדיולוגיה ופרסם למעלה מ-85 פרסומים מדעיים בעיתונות המדעית הבינלאומית. כמו כן, גרף פרופ' יוספי פרסים ביניהם פרס מלצר על תרומה מיוחדת לתחום הקרדיולוגיה בישראל ונבחר לרשימת 120 הרופאים הטובים ביותר בישראל ע"י מגזין פורבס.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר