כלא נווה תרצה. צילום: מוטי מלרוד
כלא נווה תרצה. צילום: מוטי מלרוד

"יום הדין שלך": שתי אחיות מואשמות כי דקרו והיכו צעירה אחרת

הן דקרו את הצעירה עם סכין, בבית החזה, היכו אותה עם לום ברזל בראש וכמעט קיפדו את חייה, כך על פי כתב האישום שהוגש נגדן

פורסם בתאריך: 5.10.20 12:31

     

בשבוע שעבר התרחש בשכונת שמשון אירוע דקירות חריג: צעירה בת 20 נדקרה בכל חלקי גופה ופונתה על ידי ניידת מד"א לטיפול בחדר המיון במרכז הרפואי ברזילי כשמצבה מוגדר בינוני. המשטרה פתחה בחקירת המקרה ובתוך שעות בודדות נעצרו שתי אחיות תושבות העיר, האחת בת 23 והשנייה בת 21 בחשד שהן אלו שעומדות מאחורי הדקירות שהיו עלולות לגרום חלילה לרציחתה של הצעירה שנדקרה.

מכתב האישום שהוגש נגד שתי הצעירות עולה לכאורה מה שקרה בין הצעירות: הכל החל במפגש שערכו מספר צעירות תושבות העיר סמוך לביתן של חברותיהן, שתי אחיות, ברחוב חובבי ציון. במהלך המפגש הגיעה צעירה אחרת למקום והחל ויכוח בינה לבין אחת הצעירות ומפגש הבנות הופסק. באותו לילה סמוך לשעה 4:00 לפנות בוקר הגיעו הצעירה שהפסיקה את המפגש ואחותה לבניין ברחוב ניצנים שם שהו שלוש מהבנות שהיו באותו מפגש בשעות הערב. "תרדי למטה י'בת זו… תרדי תרדי, לא נזוז מפה עד שתרדי". הבנות בדירה התעלמו מהצעקות, אז האחות הגדולה עלתה לדירה והחלה לדפוק על הדלת עד אשר הגיעה המשטרה למקום והפסיקה את המשך המטרד.

סכינים. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

סכינים. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

למחרת, סמוך לחצות הלכו שתיים מהבנות ברחוב לפיצוציה הסמוכה לביתן. למקום הגיע רכב בו נהגה האחות הגדולה שבלילה הקודם הוזמנה המשטרה כדי שתפסיק לדפוק על הדלת. הרכב עצר ליד הבנות והנהגת צעקה לעברן "לא הספיק לך מה שקרה במוצאי שבת?". בין השתיים פרץ ויכוח נוסף. שתי בנות שהיו בבניין הסמוך שמעו את הצעקות, ירדו למטה והצטרפו לוויכוח עם הנהגת. הוויכוח התלהט עד שאחת הצעירות החלה בתגרת ידיים עם הנהגת שאחזה בידה לום. הצעירה שמחוץ לרכב דחתה את הלום כדי לא להיפגע ממנו, הנהגת תפסה אותה בידיה והחלה בנסיעה תוך שהצעירה מנסה להיחלץ ולהשתחרר מהרכב. היא הצליחה לעשות זאת והרכב עזב את המקום.

כעבור כמה דקות, בדרך מהפיצוצייה שוב לדירה חיכתה לשלוש הצעירות הפתעה: הנהגת בת ה-23 ואחותה בת ה-21, צועדות לעברן כשהגדולה אוחזת בסכין שלופה והקטנה אוחזת בלום. הצעירות התקרבו זה לזה תוך שהגדולה מניפה את הסכין באוויר. כשהבנות נפגשו החלה התגרה. שתי האחיות ניסו להגיע לזו שהתעמתה לפני כן ברכב וחברותיה ניסו למנוע מהן לפגוע בה. האחות עם הסכין הצליחה להגיע לצעירה ולדקור אותה בבטן, בגב ובבית החזה, מקומות מסוכנים מאוד שיכולים לגרום בתוך דקות ספורות למוות.

דקירה. אילוסטרציה: אלירם משה

דקירה. אילוסטרציה: אלירם משה

במהלך הקטטה נפצעה אף האחות הקטנה ברגלה מהסכין שאחזה אחותה. גם הקטנה השתתפה בהכאת הצעירה הדקורה. היא הכתה עם הלום בראשה של הדקורה למרות שהחברות ניסו להרחיק אותה ולמנוע ממנה לעשות זאת ובמהלך הקטטה גם אחת מהחברות נפצעה מהלום.

באותם רגעים אחת מהבנות התקשרה למשטרה וכשהאחות הגדולה הבינה זאת היא אמרה לה "תשחררי אותי אני אשחרר אותך" והוסיפה "אם לא הייתן מזמינות משטרה זה היה יום הדין שלך". שתי האחיות עזבו את המקום לפני שהמשטרה הספיקה להגיע למקום.

עם קבלת הדיווח במשטרה על אירוע הדקירות מלבד הניידות שהוקפצו למקום הוזעקו למקום גם צוותי מד"א וכוננים של ארגוני ההצלה שהגיעו למקום בתוך רגעים והחלו להעניק סיוע לצעירות שנפצעו ובעיקר לצעירה שנדקרה בבית החזה ובבטן. אמבולנס של מד"א שהגיע למקום פינה אותה במהירות לחדר הטראומה במרכז הרפואי ברזילי כדי לברר עד כמה חמורות הפציעות שממנה סבלה. האחות שכאמור נפצעה במהלך הקטטה נזקקה לחבישת המקום הפצוע.

אמבולנס וניידת בזירת האירוע הלילה באשקלון. צילום: אלירם משה

אמבולנס וניידת משטרה. אילוסטרציה: אלירם משה

כתב האישום שהוגש השבוע נגד שתי האחיות מייחס לגדולה שני סעיפי אישום: חבלה כשהעבריין מזויין והחזקת סכין שלא כדין. לאחות הקטנה יוחס סעיף של חבלה כשהעבריין מזויין.

כתב האישום הוגש על ידי התובע עו"ד פקד לירן פרג'. יחד עם כתב האישום הוגשה לבית המשפט גם בקשה להאריך את מעצרן עד תום ההליכים המשפטיים נגדן. "קיים יסוד סביר לחשש כי המשיבות יסכנו את בטחונו של הציבור באם ישוחררו, בשים לב לעובדה כי המשיבות הצטיידו מבעוד מועד בסכין ולום אשר שימשו אותן לביצוע העבירה, וכן לעובדה כי המשיבות פוצעות את המתלוננת בכך שגרמו לה לפצעי דקירה בחלקים שונים בגופה וחבלה בראשה" כתב פקד פרג' בבקשה להארכת מעצרן עד תום ההליכים, בקשה שהתקבלה על ידי בית המשפט.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עוד עולה מהבקשה כי לאחות הגדולה אמנם אין גיליון הרשעות אך היא נחקרה בעבר על עבירות של החזקה ושימוש בסמים שלא לצריכה עצמית וכן יצוא, יבוא, מסחר והספקת סמים מסוכנים יחד עם אחרים.

כלא נווה תרצה. צילום: מוטי מלרוד

כלא נווה תרצה. צילום: מוטי מלרוד

בימים אלה, עד החלטה אחרת הצעירות עצורות בבית המעצר בכלא נווה תרצה. עורכת דינם לא מסרה תגובה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר