משה תורג'מן ז"ל
משה תורג'מן ז"ל

ערב יום הכיפורים: אב לשישה מאשקלון נפטר מקורונה

לאחר חודש של מאבק בנגיף הקורונה, הלך היום לעולמו, משה תורג'מן, חסיד חב"ד תושב אשקלון ואב לשישה. "אדם מלא באהבת ישראל", ספדו לו בחב“ד

פורסם בתאריך: 27.9.20 13:51

     

אשקלון מאבדת הבוקר את הקורבן ה-26 של מגפת הקורונה: משה חיים תורג'מן, חסיד חב"ד, אשר הבוקר נאלצו הרופאים במרכז הרפואי שיבא בתל השומר לקבוע את מותו לאחר חודש ימים בהם נלחם במחלה.

תורג'מן, בן 58, התגורר בשכונת אפרידר באשקלון ועסק לפרנסתו כחשמלאי מוסמך מזה שנים רבות.

לפני כחודש הוא נדבק בנגיף הקטלני יחד עם עוד קרובת משפחה, אושפז בברזילי ולאחר שמצבו החמיר הוא הועבר למרכז הרפואי שיבא בתל השומר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"הוא היה איש טוב, אדם שמח. חסיד אמיתי של חב"ד, למרות שהוא לא נולד חסיד חב"ד אבל הוא התחבר לחב"ד והיה חסיד אמיתי של הרבי", סיפר עליו היום הרב משה וילנקין מרבני חב"ד באשקלון, "אדם מלא אהבת ישראל, מלא שמחה, תמיד אהב לעזור בנפש חפצה. כולנו היינו בתפילות. לאחרונה הוסיפו לו גם שם 'חיים'. אתמול עוד הרצנו ספרי תהילים בין כולם כי הבנו שהמצב החמיר. אבל היום לפני הצהריים כבר קיבלנו את הבשורה המרה".

תורג'מן הותיר אחריו, אישה, שישה ילדים ועוד מספר נכדים. הוא יובא למנוחות מחר בערב, שעות בודדות לאחר צאת צום יום הכיפורים.

רק הבוקר דיווחנו על זינוק במספר הנדבקים באשקלון, כאשר היום עומד מספר "החולים הפעילים" באשקלון על 1,103, כמו כן נרשם זינוק באחוז הבדיקות החיוביות מתוך כלל הבדיקות בעיר.



 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר