בדיקות קורונה. צילום: אמיל סלמן
בדיקות קורונה. צילום: אמיל סלמן

ברזילי: תושב אשקלון נפטר הלילה מקורונה

בשורות עצובות מברזילי: חולה קורונה בן 88 הלך הלילה לעולמו. מספר החולים הפעילים באשקלון עומד על 440. גם היום ימשיך לפעול מתחם הבדיקות של עיריית אשקלון

פורסם בתאריך: 7.9.20 11:41

     

תושב אשקלון בן 88 שהיה מאושפז במחלקת הקורונה של המרכז הרפואי ברזילי, הלך הלילה לעולמו. החולה שסבל ממחלות רקע נוספות, היה מאושפז שם כשלושה שבועות, "המרכז הרפואי משתתף בצער המשפחה", נמסר מברזילי. בכך עולה מספר הנפטרים באשקלון ל-16 איש.

מחלקת הקורונה במרכז הרפואי ברזילי. צילום: דוד אביעוז, דוברות ברזילי

מחלקת הקורונה במרכז הרפואי ברזילי. צילום: דוד אביעוז, דוברות ברזילי

נכון להבוקר, ישנם 37 חולים המאושפזים במחלקת הקורונה בברזילי, 12 במצב קל, 11 במצב בינוני ו-14 במצב קשה, מתוכם 5 מונשמים.

בעיר אשקלון ישנה עלייה מתמשכת במספר התושבים שנדבקו בקורונה, נכון לעכשיו זה עומד על 440 איש הנחשבים "חולים פעילים", כאשר 249 נוספו רק בשבוע האחרון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




היום צפויה ההחלטה הסופית בנוגע לסגר הלילי והשבתת מערכת החינוך באשקלון, זאת לאחר שאמש צורפה העיר אשקלון לרשימת הערים האדומות של ישראל. למרות שכבר אושרה רשימה של כ-30 ערים אדומות ביום חמישי האחרון, אתמול צורפו עוד 10 ערים לרשימה בהן כאמור אשקלון וגם אשדוד, אילת, כוכב יאיר ועוד.

גם היום ימשיך לפעול מתחם בדיקות הקורונה והוא יהיה פתוח בין השעות 11:00 ל-19:00 בהיכל התרבות אשקלון. שימו לב, אין צורך בתיאום מראש. הכניסה תתאפשר לכל הגילאים, בהצגת תעודה מזהה ובכפוף להנחיות משרד הבריאות – חבישת מסכה ושמירה על מרחק.

מתחם בדיקות הקורונה שעה לאחר שנפתח הבוקר בהיכל התרבות באשקלון.

מתחם בדיקות הקורונה שעה לאחר שנפתח הבוקר בהיכל התרבות באשקלון

חשוב לציין כי אנשים שהונחו להימצא בבידוד, מתבקשים שלא להגיע למתחם הבדיקות. במקום יוצבו פקחים לשמירה על הנחיות משרד הבריאות.

מלבד זאת, לשירותכם, מוקד הקורונה של עיריית אשקלון 2565* הפועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 עד 20:00 וביום שישי בין השעות 08:00 עד 12:00. מוקד 106 לשירותכם 24 שעות ביממה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר