בודקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג
בודקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג

85 מאומתים ביומיים: אשקלון בדרך להפוך לעיר אדומה

התפרצות קורונה באשקלון: זינוק במספר המאומתים לנגיף המדבק. היום אשקלון הפכה מעיר צהובה לעיר כתומה ובקצב הנוכחי תהפוך לעיר אדומה. 4 חולי קורונה מתו השבוע במרכז הרפואי ברזילי

פורסם בתאריך: 3.9.20 14:13

     

מגיפת הקורונה התפרצה בעוז בעיר אשקלון, כאשר המספרים כמעט ומכפילים את עצמם. אם במשך שבועות ארוכים הצליחו תושבי אשקלון להישמר מהידבקות הרי ששלשום ואתמול תמונת המצב השתנתה. 50 נדבקים חדשים מתושבי העיר התווספו ביממה האחרונה, ואילו 35 מאומתים חדשים התווספו ביממה שקדמה לה. מה שמכניס מאות מתושבי העיר; בני משפחה קרובים, חברים ועמיתים לעבודה לבידוד.

נכון לעכשיו יש באשקלון 322 תושבים הנושאים בגופם את הנגיף, 179 מהם נוספו בשבוע האחרון, כאשר 85, כאמור ביומיים האחרונים. גם אחוז החיוביים באשקלון במגמת עלייה. בשבוע האחרון הגענו ל-8.5% חיוביים, מה שמקרב אותנו לשיאים של אשקלון בגל הראשון.

בדיקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג

בדיקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג

בבית החולים ברזילי נפטר הלילה חולה בן 86 שהיה מאושפז מספר ימים וסבל ממחלות רקע. מדובר בחולה הקורונה הרביעי שמת השבוע בברזילי. בסך הכל, מאז תחילת המגיפה מתו באשקלון 13 תושבים.

הבוקר היו מאושפזים בברזילי 29 חולים בנגיף הקורונה: 10 במצב קל, 4 במצב בינוני ו-15 במצב קשה כאשר 6 מהם מונשמים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




נתוני משרד הבריאות מהימים האחרונים מגיעים על התפרצות מדאיגה בחולי קורונה בכל רחבי הארץ. כאשר ביממה האחרונה נחצה רף 3,000 המאומתים ביממה אחת והנתונים לא פוסחים על העיר אשקלון.

בעיריית אשקלון שבו וביקשו מהציבור להגביר את ההקפדה על ריחוק והיגיינה. "אנא מכם, נהגו באחריות, חבשו מסכת פנים, שמרו על היגיינה ועל ריחוק חברתי והימנעו מהתקהלויות".

העירייה ממשיכה כעת אפילו ביתר שאת להפעיל את מוקד הקורונה שהוקם ומקבל פניות בטלפון 2565*. המוקד פועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 עד 20:00 וביום שישי בין השעות 08:00 עד 12:00.

"אנא, היצמדו להנחיות למען הבריאות של כולנו. רק יחד, נוכל לעצור את שרשרת ההדבקה ולנצח את הגל השני", נמסר מהעירייה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר